2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Moderator: luk4s7
2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Od 2021roku w Hiluxie będzie dostępny motor 2.8 D4D 204KM czyli zmodernizowana jednostka z J15 (tam było 177KM).
Więcej pod linkiem:
https://www.toyota.pl/articles/2020/now ... -generacji
Więcej pod linkiem:
https://www.toyota.pl/articles/2020/now ... -generacji
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Wszystko super, ale. ja i tak czekam na Hiluxa 7 osobowego, to by było idealne auto. Bo obecnie niestety przy dwójce małych dzieciaków czyli dwóch ekstra fotelikach na tylnej kanapie już nie ma miejsca i człowiek nie zabierze kogoś jeszcze:(
Wiem wiem jest Landcruiser ale po
1 uwielbiam Hiluxa za możliwość pakowania wszystkiego do paki brudne/mokre rowery, szpej wspinaczkowy czy inne graty
2 no jest sporo tanszy od Landka ...
Wiem wiem jest Landcruiser ale po
1 uwielbiam Hiluxa za możliwość pakowania wszystkiego do paki brudne/mokre rowery, szpej wspinaczkowy czy inne graty
2 no jest sporo tanszy od Landka ...
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Cenowo różnica jest bardzo duża. Za nowe dobrze doposażone J15 trzeba dać jakieś 250 tyś zł
Toyota podaje, że HiLux z 2.8D-4D 204KM ma sprint do 100km/h w 10sekund i moment 500Nm co wydaje się całkiem fajnymi osiągami juz.
Może sam sprint do 100km/h nie jest na papierze niewiadomo jaki ale 500Nm powinno już dawać sporą elastyczność w trasie.
Toyota podaje, że HiLux z 2.8D-4D 204KM ma sprint do 100km/h w 10sekund i moment 500Nm co wydaje się całkiem fajnymi osiągami juz.
Może sam sprint do 100km/h nie jest na papierze niewiadomo jaki ale 500Nm powinno już dawać sporą elastyczność w trasie.
2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Dobrze doposażony to pojęcie względne. Prado jest 50k tańsze i raczej niczego mu nie brakuje.stan1906 pisze:Cenowo różnica jest bardzo duża. Za nowe dobrze doposażone J15 trzeba dać jakieś 250 tyś zł
Hilux to auto o wiele mniej komfortowe niż LC. Za te 30k pln różnicy dostajemy znacznie przestronniejsze wnętrze, świetne wyciszenie wnętrza i bardzo dobre tłumienie nierówności. Jeśli ktoś ma wątpliwości to niech się przejęcie oboma autami.
Hil z 2.8 będzie cenowo już całkiem blisko LC Prado. Chyba że cena LC podskoczy proporcjonalnie gdyż zostanie tylko wersja 204 KM.
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
same sprzeczności w twoim poście ...Giszter pisze: ↑26 sie 2020, 16:46Wszystko super, ale. ja i tak czekam na Hiluxa 7 osobowego, to by było idealne auto. Bo obecnie niestety przy dwójce małych dzieciaków czyli dwóch ekstra fotelikach na tylnej kanapie już nie ma miejsca i człowiek nie zabierze kogoś jeszcze:(
Wiem wiem jest Landcruiser ale po
1 uwielbiam Hiluxa za możliwość pakowania wszystkiego do paki brudne/mokre rowery, szpej wspinaczkowy czy inne graty
2 no jest sporo tanszy od Landka ...
Hil nigdy nie będzie 7 osobowy. Chyba, że chodzi Ci o Fortuner-a ...
niestety albo rybki albo akwarium. Jak masz 7 osób to nie masz bagażnika ...coś za coś ..
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Mam Hiluxa jest świetny ale niestety jak będzie dwójka dzieciaków to będzie brakowało 3 rzędu siedzień. Masz rację musieli by wydłużyć hiluxa o te kilkadziesiąt cm ale ja bym się nie pogniewał wtedy.
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Pojeździsz kilka lat i zmienisz ja mam poprzedniego Hila i jak przyszedł czas na zmianę to też rozważałem zakup nowego Hila. Jednak po przejechaniu się LC ... Hil został w domu i uwielbiam od czasu do czasu nim pojeździć ...
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Dokładnie. Moja historia jest trochę podobna. Miałem już bardzo konkretny plan na Hila. Chciałem go kupić używanego ale z bardzo dobrego źródła. Chyba najlepszego jakie mogłem sobie wyobrazić. Mowa a aktualnym modelu z silnikiem 2.4 i podwójną kabiną w wersji SR5.mamut pisze:Pojeździsz kilka lat i zmienisz ja mam poprzedniego Hila i jak przyszedł czas na zmianę to też rozważałem zakup nowego Hila. Jednak po przejechaniu się LC ... Hil został w domu i uwielbiam od czasu do czasu nim pojeździć ...
Pewnego dnia jednak przejechałem się nowym LC i... zdałem sobie sprawę że Hil jako rodzinne auto jest lata świetlne od LC. Co prawda moja żona wiedziała to od początku i głośno o tym mówiła (jak i kilka innych osób) ale jakoś dopiero po tej jeździe dotarło to do mnie. Proponuje również przejechać się oboma autami ale ma tylnym siedzeniu. To jest dopiero różnica.
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Cholerka, to trzeba chyba zacząć odkładać do skarbonki
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Ja już dawno zacząłem
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
U naszych zachodnich sąsiadów pojawiły się już możliwości konfiguracji nowego Hiluxa.
Co ciekawe będzie można kupić 1,5 kabiny również z silnikiem 2,8 w 3 wersjach wyposażenia. Tak samo podwójna kabina.
W Austrii natomiast 2,8 będzie również dostępny w manualnej skrzyni biegów.
Czuje, że u nas takiej opcji nie będzie i będzie jedna wersja wyposażenia z silnikiem 2,8.
Co ciekawe będzie można kupić 1,5 kabiny również z silnikiem 2,8 w 3 wersjach wyposażenia. Tak samo podwójna kabina.
W Austrii natomiast 2,8 będzie również dostępny w manualnej skrzyni biegów.
Czuje, że u nas takiej opcji nie będzie i będzie jedna wersja wyposażenia z silnikiem 2,8.
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Według informacji prasowych z kangurzego lądu, 204KM będą dostępne tylko z automatem. Auta z ręczną skrzynia będą miały jak dotychczas 177KM. To dotyczy co prawda LC ale coś mi mówi że to zabieg celowy co by nie zajeździć za szybko sprzęgła tudzież innych elementów układu napędowego.
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Eh troche szkoda. Rozumiem wszystkie zalety automatów, wiem, że są niezawodne i tak dalej ale kurcze fajnie tak sobie biegi jednak ręcznie zmieniać. Chociaż w nowym Hiluxie przynajmniej u mnie wsteczny mógłby delikatniej wchodzić
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 wrz 2019, 07:25
Re: 2.8 D-4D w HiLuxie od 2021 roku
Patrząc na https://pdf.sites.toyota.pl/spec_nowy_hilux_2020.pdf
wychodzi że 2.8 będzie od wersji sr5, tylko w podwójnej kabinie ale dla MT jak i AT i jest droższy ok 10k względem 2.4
wychodzi że 2.8 będzie od wersji sr5, tylko w podwójnej kabinie ale dla MT jak i AT i jest droższy ok 10k względem 2.4