most tyl od froty B do hila

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2506
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

most tyl od froty B do hila

Post autor: kpeugeot »

Hej

czy ktoś (Rokfor?) ma info czy mosty od froy B są w miarę wytrzymałe i czy podpasuje tylny do hila na tył

okazało się że mają takie same przełożenie 4,56
a piasta na 6 śrub - wiec chyba pasuje

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: most tyl od froty B do hila

Post autor: kylon »

Frota to Isuzu zatem rozstawy otworów na piaście będą takie same.

Awatar użytkownika
Zibi
Posty: 658
Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape
Kontakt:

Re: most tyl od froty B do hila

Post autor: Zibi »

ale tylny most to jest dana44 4,56 ale były też 4,13

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2506
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

Re: most tyl od froty B do hila

Post autor: kpeugeot »

Pytanie czy jest wytrzymały
Bo hiluxowe -te od starych hilow sa mocne

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8299
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: most tyl od froty B do hila

Post autor: Rokfor32 »

Konrad - weź se młotek, i palnij się porządnie w dynię, z takim pomysłem :wink:

Jedno łożysko piasty kosztuje do tego wynalazku tysiaka. A jakiekolwiek regulacje są u naszych wiejskich tunerów poza zasięgiem - w związku z czym 99% mostów z tego modelu to wyeksploatowane padliny. Zero wymiany oleju od nowości, a jak już był wymieniany przedni uszczelniacz wałka ataku - to most jest w rozsypce, bo ponownego zapodania nakrętki na loctite już nikt nie ogarniał.

Co insze mosty z montereya/troopera - mają tak samo słabo z historia serwisową - ale to już normalna japońska produkcja, i nie ma tam dziwacznych niespodzianek, typu łożyska w calowych wymiarach, czy łożyska piast ze zintegrowanym uszczelniaczem.

Awatar użytkownika
Alban
Posty: 591
Rejestracja: 17 cze 2010, 21:58
Auto: HDJ 100

BJ 40
Kontakt:

Re: most tyl od froty B do hila

Post autor: Alban »

Poza tym sam uszczelniacz ataku tylko oryginał i kosztuje jakieś chore pieniądze.
Pomysł zacny inaczej...

ODPOWIEDZ