Strona 4 z 7

Re: Hilux Revo

: 18 paź 2016, 21:35
autor: Nomad
Jeździłem nowym Hilem. Potwierdzam zdanie poprzedników w całej rozciągłości.
Nawet napisałem gdzieś ,żeby dealerzy dokładali przy sprzedaży puszkę butaprenu celem doklejenia podłokietników !
Taki przypał !!!

Re: Hilux Revo

: 18 paź 2016, 22:38
autor: kylon
A to one są tylko przyklejone? Dziś zdemontowałem środkowy do obszycia. Oddałbym od razu i z drzwi ale nie chcę pięć razy rozbierać drzwi. Po dwóch miesiącach wyglądają koszmarnie.

Re: Hilux Revo

: 19 paź 2016, 08:50
autor: Nomad
Na rynku pickupów pojawia się Amarok V6 w bardzo przyzwoitej cenie. Myślę ,że po dobrych negocjacjach wyjdzie w cenie Hila.
Na koniec roku wejdzie nowy pickup Mercedesa z dużym silnikiem. Dzieje się ....(!)
Co prawda szkielet z Navary ale już materiały od wyciszenia po tapicerki mają być na poziomie akustycznym i jakościowym Mercedesa. Silnik i skrzynia oczywiście też MB.
Do tego należy dołożyć beczkę "smoły" na starcie co by nie rudziało i będzie dobrze.
Jeździłem też nową Navarą . Tylne zawieszenie i komfort jazdy robi wrażenie. Lepiej jak w Hilu.
Myślę ,że oba niemiaszki sporo zamieszają w tym segmencie , szczególnie VW który szokuje przystępnością ceny. Zakładałem ,że nie da rady zmieścić się w 2-ch setkach a tu można w okolicach 1,6.
Więc reszta konkurencji całkowicie odpada jak dla mnie ze względu na kosiarkowe silniczki czasami z dwoma turbinkami . Ja w międzyczasie zdecydowałem się na T-LC bo wyszedł w cenie praktycznie bogatszej Navary. Uprzedzam - nie topię żelaza w błocie ..... :-) !!!!!
Potrzebuję tylko ciężkiego ,mocnego holownika 4x4 z reduktorem. LC nie jest demonem mocy ale to kompromis pomiędzy przyjemnością z jazdy codziennej , holowania kampingu i kosztów utrzymania żelaza.
ps.podtrzymuję propozycję puszki butaprenu dla dealerów Toyoty ;-)

Re: Hilux Revo

: 19 paź 2016, 15:54
autor: kylon
No ale Amarok reduktora to nie ma. Pick-up Mercedesa to 2017 rok. Mercedes już nie potrzebuje tyle smoły. Nastąpiła zmiana polityki firmy. Tylko G klasa jeszcze ma stare technologie blach ale w przyszłym roku znika z oferty.

Re: Hilux Revo

: 19 paź 2016, 16:35
autor: luk4s7
Czyli Mercdes wraca do jakościowych korzeni Beczki?
Ciekawe czy Toyota pójdzie po rozum do głowy...


/Luk

Re: Hilux Revo

: 19 paź 2016, 17:48
autor: Nomad
Ja po odbiorze swojej Toyki najpierw jako dziewicę ustawię ją na kanale...potem
"jom przelecem czarnuchem".

Będzie zadowolona :-) i ja też !

Re: Hilux Revo

: 19 paź 2016, 22:49
autor: kylon
Moim zdaniem warto sobie jakoś zabezpieczyć. Ja w przyszłym tygodniu może się dopcham na warsztat.

Re: Hilux Revo

: 19 paź 2016, 23:21
autor: Nomad
W zeszłym miesiącu robiłem konserwację swojego Mitsu O2 z 2010 roku. Piaskowanie pierwszych miejsc i cała reszta. Doszedłem do wniosku ,że o 6 lat za późno bez względu na stan podwozia i ilość fabrycznych zabezpieczeń konstrukcji.
To jest tak wyliczone ,żeby nie żyło długo.
Do tego wykonanie jakiejkolwiek firmy jest dalekie od własnych oczekiwań. Robiłem to wcześniej sam z nowymi kamperami dla klientów więc boli mnie wykonanie obce. Niestety nie mam już tamtego serwisu więc w garażu nie będę zgrywał Adama Słodowego :-)

Jedyne rozwiązanie to prosto z salonu jazda do własnego garażu , demontaż własnoręczny plastików podwozia (w LC wygląda to fantastycznie) bez skażenia "delikatnością" łap pracowników "firmy" konserwującej.
Potem konserwacja pod dyktando , kontrola , poprawki / na 100% będą :-) /.
Następnie powrót i własnoręczny montaż zabezpieczeń nadkoli i.....lata spokoju.
Inaczej tego nie widzę.
Zrobiłem tak kiedyś lanosa - zacny rocznik 1997 - nówka sztuka !!!
Jest w rodzinie - nie zgnił i ma zero oznak korozji.
Żelazo odbieram w grudniu więc zrobię sobie prezent na gwiazdkę.
Za 20 lat napiszę TU .....czy nie zgnił... :-)

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 18:13
autor: Templar

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 19:07
autor: Cruiser
Holy Shit! Może trzeba na pace mieć 300-400 kg? Nie chcę nawet myśleć jak mój poleciałby na wysokich i cienkich oponach.

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 19:50
autor: czobi
Wyjscia soom dwa
nalezy olać jezdzienie polciezarowka w pickupie
Albo zmienic mentalnosc wyniesiona z opla astry II w gazie...

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 20:44
autor: kylon
Ja dlatego zmieniam zawieszenie. Tylne resory są mega twarde a przód nurkuje. Po zmiane mam nadzieję że tył nie znacznie się uniesie a przód pójdzie do góry. Jeździ mi się zajebiście i noe planuję z tego powodu paniki i płaczu. W dodatku będzie cięższy tylny zderzak, szersze koła i duży zbiornik. Czyli obniżony środek ciężkości. Nadal wkurza mnie najbardziej tapicerka, którą z resztą już powoli modyfikuję.

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 22:40
autor: luk4s7
kylon pisze:tył nieznacznie się uniesie a przód pójdzie do góry.
Czyli cały pójdzie do góry, tak? Coś mi jednak mówi że nie do końca to miałeś na myśli Obrazek

A faktycznie trochę zaskakujące że Toyota nie zrobiła czegoś z tą przypadłością. Możliwe że z paroma kg na pace wyglądałoby to trochę inaczej.

Gdzieś czytałem że planowano do Hila 2 wersje zawieszenia - twarde w użytkowych konfiguracjach i bardziej komfortowe (kosztem ładowności) w wysokich modelach. Ile w tym prawdy? Nie wiem. Kojarzę taki tekst w jakimś australijskim portalu ze 2 lata temu. Może dotyczyło to tamtego rynku?

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 22:54
autor: kylon
Zobacz sobie na filmik ze smartcoila TT. Wyżej a lepiej ;-). U mnie też jest smartcoil.

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 22:56
autor: luk4s7
Wiem, znam. Dopiero od 120'tki dostępne
Ale tył też wyżej? Bo przód to OK. Akurat Hil lekko leci na przód jak pusty.