Hilux Revo

Moderator: luk4s7

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Hilux Revo

Post autor: Nomad »

Jeździłem nowym Hilem. Potwierdzam zdanie poprzedników w całej rozciągłości.
Nawet napisałem gdzieś ,żeby dealerzy dokładali przy sprzedaży puszkę butaprenu celem doklejenia podłokietników !
Taki przypał !!!

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16794
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

A to one są tylko przyklejone? Dziś zdemontowałem środkowy do obszycia. Oddałbym od razu i z drzwi ale nie chcę pięć razy rozbierać drzwi. Po dwóch miesiącach wyglądają koszmarnie.

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Hilux Revo

Post autor: Nomad »

Na rynku pickupów pojawia się Amarok V6 w bardzo przyzwoitej cenie. Myślę ,że po dobrych negocjacjach wyjdzie w cenie Hila.
Na koniec roku wejdzie nowy pickup Mercedesa z dużym silnikiem. Dzieje się ....(!)
Co prawda szkielet z Navary ale już materiały od wyciszenia po tapicerki mają być na poziomie akustycznym i jakościowym Mercedesa. Silnik i skrzynia oczywiście też MB.
Do tego należy dołożyć beczkę "smoły" na starcie co by nie rudziało i będzie dobrze.
Jeździłem też nową Navarą . Tylne zawieszenie i komfort jazdy robi wrażenie. Lepiej jak w Hilu.
Myślę ,że oba niemiaszki sporo zamieszają w tym segmencie , szczególnie VW który szokuje przystępnością ceny. Zakładałem ,że nie da rady zmieścić się w 2-ch setkach a tu można w okolicach 1,6.
Więc reszta konkurencji całkowicie odpada jak dla mnie ze względu na kosiarkowe silniczki czasami z dwoma turbinkami . Ja w międzyczasie zdecydowałem się na T-LC bo wyszedł w cenie praktycznie bogatszej Navary. Uprzedzam - nie topię żelaza w błocie ..... :-) !!!!!
Potrzebuję tylko ciężkiego ,mocnego holownika 4x4 z reduktorem. LC nie jest demonem mocy ale to kompromis pomiędzy przyjemnością z jazdy codziennej , holowania kampingu i kosztów utrzymania żelaza.
ps.podtrzymuję propozycję puszki butaprenu dla dealerów Toyoty ;-)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16794
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

No ale Amarok reduktora to nie ma. Pick-up Mercedesa to 2017 rok. Mercedes już nie potrzebuje tyle smoły. Nastąpiła zmiana polityki firmy. Tylko G klasa jeszcze ma stare technologie blach ale w przyszłym roku znika z oferty.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 2940
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Wciąż LC
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: luk4s7 »

Czyli Mercdes wraca do jakościowych korzeni Beczki?
Ciekawe czy Toyota pójdzie po rozum do głowy...


/Luk

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Hilux Revo

Post autor: Nomad »

Ja po odbiorze swojej Toyki najpierw jako dziewicę ustawię ją na kanale...potem
"jom przelecem czarnuchem".

Będzie zadowolona :-) i ja też !

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16794
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Moim zdaniem warto sobie jakoś zabezpieczyć. Ja w przyszłym tygodniu może się dopcham na warsztat.

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Hilux Revo

Post autor: Nomad »

W zeszłym miesiącu robiłem konserwację swojego Mitsu O2 z 2010 roku. Piaskowanie pierwszych miejsc i cała reszta. Doszedłem do wniosku ,że o 6 lat za późno bez względu na stan podwozia i ilość fabrycznych zabezpieczeń konstrukcji.
To jest tak wyliczone ,żeby nie żyło długo.
Do tego wykonanie jakiejkolwiek firmy jest dalekie od własnych oczekiwań. Robiłem to wcześniej sam z nowymi kamperami dla klientów więc boli mnie wykonanie obce. Niestety nie mam już tamtego serwisu więc w garażu nie będę zgrywał Adama Słodowego :-)

Jedyne rozwiązanie to prosto z salonu jazda do własnego garażu , demontaż własnoręczny plastików podwozia (w LC wygląda to fantastycznie) bez skażenia "delikatnością" łap pracowników "firmy" konserwującej.
Potem konserwacja pod dyktando , kontrola , poprawki / na 100% będą :-) /.
Następnie powrót i własnoręczny montaż zabezpieczeń nadkoli i.....lata spokoju.
Inaczej tego nie widzę.
Zrobiłem tak kiedyś lanosa - zacny rocznik 1997 - nówka sztuka !!!
Jest w rodzinie - nie zgnił i ma zero oznak korozji.
Żelazo odbieram w grudniu więc zrobię sobie prezent na gwiazdkę.
Za 20 lat napiszę TU .....czy nie zgnił... :-)


Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 945
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Cruiser »

Holy Shit! Może trzeba na pace mieć 300-400 kg? Nie chcę nawet myśleć jak mój poleciałby na wysokich i cienkich oponach.

czobi
Klubowicz
Posty: 4066
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: czobi »

Wyjscia soom dwa
nalezy olać jezdzienie polciezarowka w pickupie
Albo zmienic mentalnosc wyniesiona z opla astry II w gazie...

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16794
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Ja dlatego zmieniam zawieszenie. Tylne resory są mega twarde a przód nurkuje. Po zmiane mam nadzieję że tył nie znacznie się uniesie a przód pójdzie do góry. Jeździ mi się zajebiście i noe planuję z tego powodu paniki i płaczu. W dodatku będzie cięższy tylny zderzak, szersze koła i duży zbiornik. Czyli obniżony środek ciężkości. Nadal wkurza mnie najbardziej tapicerka, którą z resztą już powoli modyfikuję.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 2940
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Wciąż LC
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: luk4s7 »

kylon pisze:tył nieznacznie się uniesie a przód pójdzie do góry.
Czyli cały pójdzie do góry, tak? Coś mi jednak mówi że nie do końca to miałeś na myśli Obrazek

A faktycznie trochę zaskakujące że Toyota nie zrobiła czegoś z tą przypadłością. Możliwe że z paroma kg na pace wyglądałoby to trochę inaczej.

Gdzieś czytałem że planowano do Hila 2 wersje zawieszenia - twarde w użytkowych konfiguracjach i bardziej komfortowe (kosztem ładowności) w wysokich modelach. Ile w tym prawdy? Nie wiem. Kojarzę taki tekst w jakimś australijskim portalu ze 2 lata temu. Może dotyczyło to tamtego rynku?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16794
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Zobacz sobie na filmik ze smartcoila TT. Wyżej a lepiej ;-). U mnie też jest smartcoil.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 2940
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Wciąż LC
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: luk4s7 »

Wiem, znam. Dopiero od 120'tki dostępne
Ale tył też wyżej? Bo przód to OK. Akurat Hil lekko leci na przód jak pusty.

ODPOWIEDZ