Hilux Revo

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
mamut
Posty: 224
Rejestracja: 21 mar 2012, 08:56
Auto: Hilux '08 2,5 D4D; GDJ150 '18
Kontakt:

Hilux Revo

Post autor: mamut »

Jakaś cisza a tu w ofercie TMP pojawił się Hilux VIII generacji. Na razie brak demo (przynajmniej w Toyota Marki).

czobi
Klubowicz
Posty: 4057
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: Hilux VIII

Post autor: czobi »

tylko czy jest na co czekac
wykaze zapewne wszystkie cechy ujowatosci kazdej kolejej generacji..


bedzie mial pincetkoni wiecej dla niecierpliwych szatanow w garniturze
moze nawet bedzie spalal 2.7 w miescie w trybie greenecoanal
zamiast kluczyka bo sa passe, jakis meski taki ledowy guziczek Start
byc mzoe nawet skrzynia biegow zarzadzana po blootufie,
pedal gazu bedzie sie poprawnie nazywal teraz teczowy przyjaciel
obok przytuli sie asystent parkowania, hamowania, ruszania, stania i ..
calosc zeby nei polaryzowala agresywnoscia tfuu, bedzie cacy wyoblona
a paka jeszcze dluzsza o 5cm zeby eurobananay sie miescily na bacznosc
amabasadorem marki, mysle zostanie wciaz pietnastoletni pienkny Jebisz-Ibisz

...

czobi
Klubowicz
Posty: 4057
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: Hilux VIII

Post autor: czobi »

albo nei , tomsasz kamel
pojedzie nim na mordercza wyprawe do czeskeij pragi
i zrobi program kulinarny "gotuj na pace"
albo napisze o tym ksiazke "taniec na pace"
dostepne kolory waniliowy i beż

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 2899
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Wciąż LC
Kontakt:

Re: Hilux VIII

Post autor: luk4s7 »

Pięknie opowiadasz!

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16645
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux VIII

Post autor: kylon »

U mnie na fejsie są fotki. Wczoraj sobie jeździłem. Zrobię tutaj rzetelny opis bez marketingowej gadki. Będę takie auto robił zatem zajrzę gdzie się da.
Łukaszu. Czy możesz zmienić tytuł na Hilux Revo?

czobi
Klubowicz
Posty: 4057
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: czobi »

http://www.motofakty.pl/artykul/genewa- ... lux-1.html
przod nawet lepszy niz obecnie troche ida w taki hamerykanski.

btw Kylones na fb niezly jest ten temat o naklejakch z zelznej...ach joo

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16645
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Z tymi naklejkami to trafiłem w necie filmik i dalej poszło. A Hil nawet fajny ale o tym co i jak niebawem.

Awatar użytkownika
Beduin
Klubowicz
Posty: 311
Rejestracja: 12 cze 2014, 14:39
Auto: KDJ120
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: Beduin »

czobi - dzięki! :lol:
Bardzo się tu rodzinnie uśmialiśmy. Super! :lol:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16645
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Na Czoberka zawsze można liczyć ;-)

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1575
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: irko »

Fotki Revo u mnie
https://www.facebook.com/Bluephotopl-20 ... 5980971689

Idzie z modą, jest ładniejszy we wnętrzu, lepiej wyposażony i taki bardziej osobowy, nie ciężarówkowo roboczy jak poprzednik. Konkurencja z Nissana i Forda cisnie...

Podobno też bardziej dzielny terenowo.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16645
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Gorzej niestety z silnikiem. Mała pojemność duży moment. Nissan poszedł o krok dalej i w mocniejszych wersjach ma sprężyny z tyłu zamiast resorów.
W środku jest faktycznie duży skok w stosunku do poprzednika ale jak zauważyłeś Nissan i Ford ciśnie. Od 2017 roku będzie też cisnął nowy Amarok również z większym silnikiem.
W nowym Hilu dość głośny jest silnik na wyższych obrotach, zwłaszcza gdy chcesz coś wyprzedzić. Można oczywiście na to zaradzić dodatkowym wygłuszeniem. Wciśnięcie włącznika Power skutkuje ciągnięciem do wyższych obrotów. Wsazówka zbliża się nawet do czerwonego pola zanim przerzuci na kolejny bieg.
Większość testów zagranicznych to samochód z silnikiem 2,8. Można też kupić ze starą jednostką 3,0 1KD-FTV 163KM ale z mniejszą ilością niutków niż 2,4 bo 360 NM.

No i kluczyk jest bardzo ładny. Taki elegancki ;-)

MichalKJP
Posty: 115
Rejestracja: 22 gru 2014, 00:41

Re: Hilux Revo

Post autor: MichalKJP »

Mnie interesują dwie rzeczy. Pierwsza to ta blokada z tyłu. Na niektórych fotkach widziałem auta z naklejką, że jest diff lock. Coś mi się wydaje, że tu trochę marketing poszedł bo czytałem, że to zwykłe LSD. Jak było w VII? Też było LSD czy blokada 100%?

Druga interesująca sprawa, to "W nowej Toyocie Hilux zastosowano znakomite rozwiązania antykorozyjne, które zapewniają dużą trwałość podwozia i nadwozia nawet w przypadku eksploatacji w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych. Pogrubione elementy ramy podwozia zachowują odporność na korozję przez 20 lat." http://www.landcruiser.pl/aktualnosci/n ... genda-trwa
W katalogu hiluksa w naszym kraju jakoś nic o tym nie ma. Może jest to znakomite rozwiązanie antykorozyjne, które świetnie sprawdza się w Hiszpanii? :lol:

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 2899
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Wciąż LC
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: luk4s7 »

MichalKJP pisze:Mnie interesują dwie rzeczy. Pierwsza to ta blokada z tyłu. Na niektórych fotkach widziałem auta z naklejką, że jest diff lock. Coś mi się wydaje, że tu trochę marketing poszedł bo czytałem, że to zwykłe LSD. Jak było w VII? Też było LSD czy blokada 100%?
Było i tak i tak. Kolega Piotr z Chaty Nad Wisłokiem miał pierwszego Hila z LSD i bez VSC - masakra w prowadzeniu. Przy wjeździe pod błotnistą górę ja jechałem 90'tką jak po sznurku a on walczył z odjeżdżających tyłem. Fakt że ta wersja jeździła bodajże na oponach 205.

Po tym jak mu filmowcy to auto rozbili (!!!), kupił nowego. Też wersja DLX (czyli taka bardziej użytkowa) ale ma już ręczną blokadę tylnego dyfra (jak J9) oraz VSC. Dodatkowo ma szersze opony chyba 265 (i przez to poszerzenia błotników). Zeznaje że teraz to jest kompletnie inne auto! Dzielniejsze i bardziej przewidywalne w terenie i bezpieczniejsze na drodze.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16645
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux Revo

Post autor: kylon »

Jest stu procentowa blokada tylnego mostu. Przynajmniej w wersji SR5.
Jeśli chodzi i korozję to warto zapytać czy jest poprawiona warstwa lakiernicza ramy. Jeśli nie to to określenie jest prawdziwe ze względu na większą grubość ramy ale jest to też chwyt marketingowy. Widzieliście dziury w ramie Hila. W samochodach na plaży morskiej tak ale w naszych warunkach nie. Wkurza nawet w nowych autach wszechobecna rdza na ramie.

MichalKJP
Posty: 115
Rejestracja: 22 gru 2014, 00:41

Re: Hilux Revo

Post autor: MichalKJP »

kylon pisze:Jest stu procentowa blokada tylnego mostu. Przynajmniej w wersji SR5.
Jeśli chodzi i korozję to warto zapytać czy jest poprawiona warstwa lakiernicza ramy. Jeśli nie to to określenie jest prawdziwe ze względu na większą grubość ramy ale jest to też chwyt marketingowy. Widzieliście dziury w ramie Hila. W samochodach na plaży morskiej tak ale w naszych warunkach nie. Wkurza nawet w nowych autach wszechobecna rdza na ramie.
Byłoby miło, gdyby się na ten temat wypowiedziała oficjalnie Toyota. W salonie sprzedawcy czasami muszą trochę pościemniać żeby sprzedać i zawsze powiedzą, że nowa wersja jest lepsza od starej.

Jeśli inni producenci samochodów w katalogu jako opcję potrafią wymieniać to, że dodają gumowe dywaniki do samochodu, to Toyota mogłaby w oficjalnym katalogu napisać, że teraz robią lepsze zabezpieczenia antykorozyjne. To jest informacja bardzo ważna i na pewno interesująca dla potencjalnych nabywców. Szczególnie biorąc pod uwagę to, że ludzie narzekają na rdzę w modelach wyższej klasy i za większe pieniądze.

Z ciekawości napiszę do autorów artykułu zapytanie skąd mają te informacje.

ODPOWIEDZ