LC 120 Prado Safari proszę o poradę

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

LC 120 Prado Safari proszę o poradę

Post autor: macieq »

Witam jeszcze raz ,proszę o wiadomości na temat temat tego auta,czy oprócz tych cech które są wypisane na stronie,na co powinienem zwrócić uwagę,czy ta wersja ma inne (piszą że wzmocnione zawieszenie) i chłodnicę,jak będzie się sprawować w naszym klimacie,znalazłem też toyotę fortuner czy to jakiś klon 4-runnera,co polecacie.Auto ma służyć jako wóz na dłuższe wycieczki i jako wygodny dupowóz. pozdrawiam "sierota po nissanie"
http://www.transauto.be/car/car.php?vehicle=27&lg=en

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

W naszym klimacie może być niedogrzany. Można wymienić chłodnicę lub ją częściowo przysłonić. Firme znam. Byłem u nich gdy z Pawłem kupowaliśmy jego HZJ105. Podobną wersję ma Emsi, tylko europejską. Też manualna klima. Upewnij się co do możliwości zarejestrowania tego samochodu w Polsce.
Tropical version for export only outside EU

No i ta cena realnie w kraju będzie sporo wyższa
27.000,00 EUR
Net Price W/O Taxes and custom duties FAS Antwerp under T1

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Post autor: macieq »

Co do rejestracji w Polsce jeszcze chyba można sprowadzić 1 szt bez homologacji,w każdym razie tak zrobiliśmy z Camry z USA,nie było problemów.
Cena oczywiście doliczam akcyzę i VAt nie wiem tylko czy też cło należy uiścić Zastanawiam się też nad 4-runnerem ze stanów tylko ta 4 litrowa benzyna :( Przy dłuższych trasach może boleć

Awatar użytkownika
wojtekd
Klubowicz
Posty: 210
Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:45
Auto: HDJ80, KDJ120 i HDRunner
Kontakt:

Post autor: wojtekd »

hej, fajne to cudo. Fajnie, że 8-miejscowe.

Dopytaj się o cło w Belgii, bo to chyba cena jeszcze na statku. A potem nasz vat i nasza akcyza.

Ale przy obecnym kursie euro to 100 tysi netto za nówkę sztukę to git.

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Post autor: macieq »

Cło w całej Unii takie samo 10%,ale może uda się VAT odliczyć :D

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Post autor: macieq »

Grzebiąc po podanej wyżej stronie zauważyłem,ze niektóre 120 mają opis diesel CV DIN 100 a niektóre turbodiesel i CV DIN 177,pojemność jest zawsze ta sama 3.0 czy to oznacza ,że są to wersje 100 KM i 160 KM? Czy to tylko błąd na stronie?

Awatar użytkownika
wojtekd
Klubowicz
Posty: 210
Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:45
Auto: HDJ80, KDJ120 i HDRunner
Kontakt:

Post autor: wojtekd »

znaczy się, że jeden jest D-4D 177 KM a drugi 5L (3 litry bez turbo) 100 KM

gdzieś pisałem o takim z 5L u nas na forum

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Post autor: macieq »

No to kupa :( bo to troszkę za mało koni a te D4d są sporo droższe,aa i jeszcze widzę skrzynię 5 biegowy manual,a zdaje się ,że na europę są 6 biegowe.
Dzięki za oświecenie :oops:

Awatar użytkownika
wojtekd
Klubowicz
Posty: 210
Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:45
Auto: HDJ80, KDJ120 i HDRunner
Kontakt:

Post autor: wojtekd »

Toyota wlasnie obnizyla ceny po raz drugi w ciagu kilku miesiecy

Landek podobno juz 130 tysi chodzi. Albo kup po prostu Terre w Niemczech i juz. Nie ma sensu kupowac 120 w African Version nowki - to nie sa wielkie roznice techniczne. Nie ma ze sztywnym mostem, jak J105.

ODPOWIEDZ