Opuszczanie Auta po skończinej jeżdzie

Moderator: luk4s7

p_ozim
Posty: 112
Rejestracja: 31 maja 2010, 05:37
Auto: J 120
Kontakt:

Opuszczanie Auta po skończinej jeżdzie

Post autor: p_ozim »

Od czego zależy opuszczanie się pojazdu po skończonej jeżdzie???
Do niedawna j120 stka opuszczała mi się po zakończeniu jazdy,Teraz tego nie mam ... Nie wiem od czego to zalęzy i czy może mieć związek z twarością zawieszenia .Podobno w układzie pneumatycznym jest jakiś zawór nikiego ciśnienia ..Może ktoś coś wie na ten temat......Odczuwam sztywność pojazdu. Może to amortzatory...????

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

Re: Opuszczanie Auta po skończinej jeżdzie

Post autor: Husky »

może pneumatyka ci siadła?

trynqz
Posty: 46
Rejestracja: 31 mar 2010, 22:12
Auto: KDJ120
Kontakt:

Re: Opuszczanie Auta po skończinej jeżdzie

Post autor: trynqz »

Zacznę od tego że jestem tylko użytkownikiem(laikiem)...moim zdaniem jest tak, że ona sama się poziomuje cały czas podczas jazdy, wsiadania/wysiadania kolejnych pasażerów itp. a co za tym idzie (o ile nie jest tak jak napisał husky) nie opuszcza się lub nie podwyższa po skończonej jeździe jeśli jest już na poziomie do którego dążyła.
Ja często parkuje na ukośnym podjeździe gdzie też się często nie opuszcza(chyba że miałem obciążony bagażnik), a gdy zjade do płaskiego garażu to się opuszcza.

Awatar użytkownika
duch
Posty: 275
Rejestracja: 22 gru 2009, 20:26
Auto: LAND CRUISER J12 3.0
Kontakt:

Re: Opuszczanie Auta po skończinej jeżdzie

Post autor: duch »

husky pisze:może pneumatyka ci siadła?

I dlatego wywalam całą tą pneumatyke bo mam serdecznie dość problemów :evil:

trynqz - masz racje co do poziomowania,w zależności od zmieniania sie obciążenia zawieszenie ciągle opuszcza lub dopompowuje :wink:

Awatar użytkownika
Kwiatec
Klubowicz
Posty: 4385
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:49
Auto: TOYOTA Hilux
Kontakt:

Re: Opuszczanie Auta po skończinej jeżdzie

Post autor: Kwiatec »