J12 - okiem użytkownika

Moderator: luk4s7

Troxil
Posty: 161
Rejestracja: 08 lut 2014, 13:00
Auto: GRJ 120
Jeep Cherokee
Kontakt:

Re: J12 - okiem użytkownika

Post autor: Troxil »

Więc auto kompleksowo zrobione prowadzi się jak fabrycznie nowe, co w 17-letnim wozie nie jest normą... Koszty poniżej wyliczone, wszystko na oryginałach toyoty;
Przegląd zaworów luzy ok (na gazie zrobione 52 tys) gaz założony przy 164 tys teraz 216 tys koszt 800 zł
Przód z maglownicą plus wahacze i inne duperele 7793 zł
Skrzynia 308 zł
Tył z wymianą amortyzatorów i sprężyn (dobinsons) równe 5000 zł.

Drugi raz tego robił nie będę zważywszy na (mój) wiek, i inne samochody. Zawieszenie było robione pod dłuższy wypad w tym roku, ale jak na razie plany trzeba zawiesić na kołku, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.

Awatar użytkownika
aadamuss
Posty: 330
Rejestracja: 23 paź 2012, 23:26
Auto: Hdj 100
Kontakt:

Re: J12 - okiem użytkownika

Post autor: aadamuss »

Pakiet startowy :-) następne tysiące km spokoju

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 1890
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser
Kontakt:

Re: J12 - okiem użytkownika

Post autor: rolkos »

aadamuss pisze:
03 maja 2020, 23:31
Pakiet startowy :-) następne tysiące km spokoju

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Spoko. Mi przy 250 tys. przebiegu padła skrzynia biegów i wtryski benzyny.
Standardowo przy tym przebiegu trzeba wymienić sworznie wahaczy. Więc wszystko przed tobą ;)
Dodatkowo wymień tuleje wahaczy z tyłu, szczególnie górne. Guma parcieje ze starości i się to rozpada, początkowo nie daje to dużych objawów. Robota prosta i tania.
Do tego końcówki drążków kierowniczych, stabilizatorów. Pewnie niedługo padną łożyska piasty z przodu ;)

Dopiero teraz zaczynają się koszty.

ODPOWIEDZ