Kilka informacji na temat J12
Moderator: luk4s7
Jeśli Panowie szukacie samochodu na wyprawy lub do troszkę poważniejszej turystyki to polecam wybrać samochód bez pneumatycznie podnoszonego zawieszenia. Nie żeby były to złe rozwiązania tylko o wiele ciężej jest w nim wymienić zawieszenie na takie, które jest przystosowane do większych ciężarów. W samochodzie takim tylne sprężyny zastąpione są miechami i w związku z tym montaż sprężyn jest nieco bardziej skomplikowany. Amorki równiez posiadaja utwardzenie. Wymiana tego wszystkiego oprócz koniecznych przeróbek mechanicznych wiąże się z usunięciem błedów komputera.
się chwalisz, że jeździsz jak emeryt? czy jak?
identyczne spalanie ma mój kumpel w benzynowym płaskim ST220 3.0 V6, ale jak z nim wsiadam to rezerwuje na podróż 2x tyle czasu co traktorkiem jego nawet LR Seria wyprzedza spod świateł, nie mówiąc o Ikarusach i maluchach, cóż ... tak lubi, ale raz nawet pokazał, że ten silnik sie kręci powyżej 3tys. obrotów, mało nie zemdlałem (jak zobaczyłem chwilowe zużycie paliwa w tym momencie)
koniec szydery
ten D4D tak po prostu tak ma jak się spokojnie jeździ i to w nim akurat fajne, ale do dysko to i tak mu nadal daleko z tym konkretnym osiągiem
identyczne spalanie ma mój kumpel w benzynowym płaskim ST220 3.0 V6, ale jak z nim wsiadam to rezerwuje na podróż 2x tyle czasu co traktorkiem jego nawet LR Seria wyprzedza spod świateł, nie mówiąc o Ikarusach i maluchach, cóż ... tak lubi, ale raz nawet pokazał, że ten silnik sie kręci powyżej 3tys. obrotów, mało nie zemdlałem (jak zobaczyłem chwilowe zużycie paliwa w tym momencie)
koniec szydery
ten D4D tak po prostu tak ma jak się spokojnie jeździ i to w nim akurat fajne, ale do dysko to i tak mu nadal daleko z tym konkretnym osiągiem