Kilka informacji na temat J12

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Jeśli Panowie szukacie samochodu na wyprawy lub do troszkę poważniejszej turystyki to polecam wybrać samochód bez pneumatycznie podnoszonego zawieszenia. Nie żeby były to złe rozwiązania tylko o wiele ciężej jest w nim wymienić zawieszenie na takie, które jest przystosowane do większych ciężarów. W samochodzie takim tylne sprężyny zastąpione są miechami i w związku z tym montaż sprężyn jest nieco bardziej skomplikowany. Amorki równiez posiadaja utwardzenie. Wymiana tego wszystkiego oprócz koniecznych przeróbek mechanicznych wiąże się z usunięciem błedów komputera.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Emsi opisał byś tu swojego golasa. Dla niektórych może to być szok. Większość narodu przyzwyczajona jest do wypasu w tym samochodzie, elektronicznych wspomagaczy i pneumatycznego zawieszenia.

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

kylon pisze:Emsi opisał byś tu swojego golasa. Dla niektórych może to być szok. Większość narodu przyzwyczajona jest do wypasu w tym samochodzie, elektronicznych wspomagaczy i pneumatycznego zawieszenia.
Ja siÄ™ przychylam :)
Czy to taka wersja jak na bliski wschód?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Nie do końca ale mega golas. Niemiecka Terra. Potem Pan weterynarz zainwestował w pakiet zderzaków i poszeżeń błotników - oryginały. Serwisowana w Chorwacji. Biała i z manualną klimą. Zero drewienek. Z systemów tylko ABS i VSC.

Awatar użytkownika
wojtekd
Klubowicz
Posty: 210
Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:45
Auto: HDJ80, KDJ120 i HDRunner
Kontakt:

Post autor: wojtekd »

780 km i 75 litrów :-) jestem mocno zdziwiony

Awatar użytkownika
Black
Klubowicz
Posty: 282
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:17
Auto: Forester
Kontakt:

Post autor: Black »

się chwalisz, że jeździsz jak emeryt? czy jak?

identyczne spalanie ma mój kumpel w benzynowym płaskim ST220 3.0 V6, ale jak z nim wsiadam to rezerwuje na podróż 2x tyle czasu co traktorkiem ;-) jego nawet LR Seria wyprzedza spod świateł, nie mówiąc o Ikarusach i maluchach, cóż ... tak lubi, ale raz nawet pokazał, że ten silnik sie kręci powyżej 3tys. obrotów, mało nie zemdlałem (jak zobaczyłem chwilowe zużycie paliwa w tym momencie)

koniec szydery

ten D4D tak po prostu tak ma jak się spokojnie jeździ i to w nim akurat fajne, ale do dysko to i tak mu nadal daleko z tym konkretnym osiągiem

Awatar użytkownika
mlodyy
Klubowicz
Posty: 634
Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
Kontakt:

Post autor: mlodyy »

A moje D4D poniżej 11,5 po mieście nie chce zejść. Faktem jest, że trochę je ciskam 8)

ODPOWIEDZ