Pompka ręczna na obudowie filtra działa. Bo najpierw odpompowalem całe paliwo z filtra dzięki niej i sprawdzałem czy będzie lecieć dalej jeżeli spróbuje odpalić silnik . Nie leciało wiec znowu ręcznie zacząłem pompować i znowu paliwo było w filtrze.Anoen pisze: ↑16 lis 2020, 17:48Rokfor32 pisze: ↑16 lis 2020, 17:41Oczywiście. Zapowietrzony układ, i padnięta pompka ręczna.
W tym systemie nie ma żadnej dodatkowej pompy paliwa (wstepnej), poza pompą główną. Pompa wstępna jest zaszyta w jej wnętrzu - co powoduje, że paliwo nie jest "tłoczone" do silnika, a "zasysane" przez silnik. Przy zapowietrzeniu układu (lub dziurawym torze paliwowym) pompa nie jest w stanie zassać paliwa.
Zapowietrzenie wystąpi jeżeli nieszczelność będzie gdziekolwiek. Np. rurka przelewowa na silniku. Albo rozszczelniony filtr, czy jego podstawka.
Może też być padnięta po prostu pompa rail - i nie zasysa.
Dzięki temu sprawdziłem czy paliwo dociera do filtra.
Teraz mam pytanie, bo chciałbym się dowiedzieć trochę więcej. Nawet jeżeli nie bede tego robić to żeby mieć trochę wiedzy.
Czy pompa wtryskowa powinna zasysać paliwo z filtra czy ta obudowa filtra ma cos , dzięki czemu wężykiem paliwo trafia do pompy wtryskowej ?