Alternator 55A? 80A?
Moderator: luk4s7
Alternator 55A? 80A?
Witojcie
Padl mi alternator, a wlasciwie dogorywa i chce mu zaluzyc nowy. O jego rychlym zgonie swiadcxy 12.1V na jego wyjsciu..
Wedlug VIN'u przynalezy mu sie alternator o nr. 27020 ktory ma 55A. Zastanawialem sie czy zalozyc 80A.
Pytanie: czy mozna?
Przyznaje sie, elektryka mnie generalnie przerasta
Pzdr
Ps. Pacjent to dwuakumulatorowy j12 z silnikiem 1KDFTV (sprawdzone po VIN)
Padl mi alternator, a wlasciwie dogorywa i chce mu zaluzyc nowy. O jego rychlym zgonie swiadcxy 12.1V na jego wyjsciu..
Wedlug VIN'u przynalezy mu sie alternator o nr. 27020 ktory ma 55A. Zastanawialem sie czy zalozyc 80A.
Pytanie: czy mozna?
Przyznaje sie, elektryka mnie generalnie przerasta
Pzdr
Ps. Pacjent to dwuakumulatorowy j12 z silnikiem 1KDFTV (sprawdzone po VIN)
- Jake
- Moderator
- Posty: 2280
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Alternator 55A? 80A?
Oczywiscie ze mozna, a montaz alternatora o wiekszym maksymalnym pradzie ladowania ma same zalety, kwestia tego by alternator pasował gabarytem, układem mocowań, najlepiej by koło pasowe bylo identyczne lub dało sie przelozyc, kwestia wtyczki jest sprawa drugorzedna bo to zwykle najlatwiej przerobic. No i warto zrobic rozpoznanie jaki kupic, bo nie trudno o chinskie dziwadła za pare złotych ktore rzekomo maja wspaniale parametry a w praktyce ledwo laduja.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Alternator 55A? 80A?
Zregeneruj oryginalny będzie najtaniej i najlepiej. Podmiana na inny nie jest wcale taka prosta bo nie łatwo znaleźć pasujący O większych parametrach.
Możesz poszukać ewentualnie taki od J150.
Możesz poszukać ewentualnie taki od J150.
Re: Alternator 55A? 80A?
Muchos gracias.
Musze kupic nowy, bo nie mam czasu na dlugie naprawy, czas goni.
Stary zregeneruje,pojdzie na polke.
Edit
Zakupilem desona Przez 2 dni bede jezdzil bez klimy to jakos uciagnie
Musze kupic nowy, bo nie mam czasu na dlugie naprawy, czas goni.
Stary zregeneruje,pojdzie na polke.
Edit
Zakupilem desona Przez 2 dni bede jezdzil bez klimy to jakos uciagnie
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Alternator 55A? 80A?
Regeneracja zazwyczaj trwa jeden Max dwa dni. Ale jak chcesz mieć nowy
Nie wiem co to jest deson i co ma Klima do alternatora Ale ok
Nie wiem co to jest deson i co ma Klima do alternatora Ale ok
Re: Alternator 55A? 80A?
Literowka- denso
Klima zre moc. W momencie gdy alternator jest na granicy wydolnosci, z klima aku kaput. Bez- daje rade.
Na klimie aku 11.4 bez 11.9v, przy dzialajacym silniku. Licho.
Wracalem dzis z pracy bez klimy- po dojechaniu odpala.
Wczoraj jadac na klimie po zgaszeniu juz nie odpalilem.
Jak mowilem- alternator daje na wyjsciu 12.1 zamiast 13.5- 14v
Robie dalekie podroze- zapas sie przyda
Poprzednik prado- RR w Mauretanii w 2019r ( moje insta)
Klima zre moc. W momencie gdy alternator jest na granicy wydolnosci, z klima aku kaput. Bez- daje rade.
Na klimie aku 11.4 bez 11.9v, przy dzialajacym silniku. Licho.
Wracalem dzis z pracy bez klimy- po dojechaniu odpala.
Wczoraj jadac na klimie po zgaszeniu juz nie odpalilem.
Jak mowilem- alternator daje na wyjsciu 12.1 zamiast 13.5- 14v
Robie dalekie podroze- zapas sie przyda
Poprzednik prado- RR w Mauretanii w 2019r ( moje insta)
Re: Alternator 55A? 80A?
Gdzie sprawdzałeś tą część że wyszło Ci 55A?Rarak pisze:Witojcie
Padl mi alternator, a wlasciwie dogorywa i chce mu zaluzyc nowy. O jego rychlym zgonie swiadcxy 12.1V na jego wyjsciu..
Wedlug VIN'u przynalezy mu sie alternator o nr. 27020 ktory ma 55A. Zastanawialem sie czy zalozyc 80A.
Pytanie: czy mozna?
Przyznaje sie, elektryka mnie generalnie przerasta
Pzdr
Ps. Pacjent to dwuakumulatorowy j12 z silnikiem 1KDFTV (sprawdzone po VIN)
o.Radek LJ73 1991
Re: Alternator 55A? 80A?
Moj blad. To bylo 80A- zle odczytalem podane numeryoradek pisze: ↑13 cze 2020, 18:56Gdzie sprawdzałeś tą część że wyszło Ci 55A?Rarak pisze:Witojcie
Padl mi alternator, a wlasciwie dogorywa i chce mu zaluzyc nowy. O jego rychlym zgonie swiadcxy 12.1V na jego wyjsciu..
Wedlug VIN'u przynalezy mu sie alternator o nr. 27020 ktory ma 55A. Zastanawialem sie czy zalozyc 80A.
Pytanie: czy mozna?
Przyznaje sie, elektryka mnie generalnie przerasta
Pzdr
Ps. Pacjent to dwuakumulatorowy j12 z silnikiem 1KDFTV (sprawdzone po VIN)
o.Radek LJ73 1991
https://toyota-europe.epc-data.com/land ... J000119815
Numer czesci zgodny jest z nr na etykiecie alternatora.
Te 55A to moja pomylka. Zreszta wydawalo mi sie ze cos jest nie tak. Dlatego pytalem.