Panowie,
dwa pytania - samochód stoi w warsztacie i nie mam jak sprawdzić.
Żarówki - tyle stop, cofania, migacze to są z serii W czy P?
np. W21W, czy P21W?
I drugie - wymiana płyny chłodniczego - jak jest z odpowietrzeniem?
Spuszcza się, zalewa nowym ma pochodzić przez chwile otwarty żeby się odpowietrzył,
czy jakieś czary trzeba wyprawiać? Da się spuścić cały płyn bez problemu czy są jakieś magiczne korki w bloku silnika?
Żarówki i wymiana płynu chłodniczego
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 paź 2016, 00:31
- Auto: J120
- Kontakt:
Re: Żarówki i wymiana płynu chłodniczego
Żarówki typu W . Stop i pozycja w jednej.
Do spuszczania płynu masz korek w chłodnicy.
Zalewasz, rozgrzewasz uzupełniasz stan. Po paru kilometrach kontrolujesz i dolewasz.
Do spuszczania płynu masz korek w chłodnicy.
Zalewasz, rozgrzewasz uzupełniasz stan. Po paru kilometrach kontrolujesz i dolewasz.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 paź 2016, 00:31
- Auto: J120
- Kontakt:
Re: Żarówki i wymiana płynu chłodniczego
I wszystko chłodnicą zejdzie?
Re: Żarówki i wymiana płynu chłodniczego
Nie i dlatego pierwsza wymiana jest po 150tyś. km a kolejne co 60tyś.
Re: Żarówki i wymiana płynu chłodniczego
Jaki płyn wlać do LC 120 3.0 d4d rok 2004?