Jak wylaczyc wszystkie systemy kontroli trakcji ?

Moderator: luk4s7

WojtekJ120
Posty: 70
Rejestracja: 31 sty 2012, 17:33
Auto: J120
Kontakt:

Re: Jak wylaczyc wszystkie systemy kontroli trakcji ?

Post autor: WojtekJ120 »

landek przetestowany filmy zrobione musze tylko odanlesc kabel i zapodac na yt. Wszystko raczej z autem ok nie znalazlem dzis miejsca zebym musial wlaczyc blokade. Mysle ze moje problemy na sniegu wynikaly z uzywania reduktora i opony sredniej na snieg i dlatego system troszke wariowal - dopiero uczylem sie auta, na reduktorze na 1 biegu probwalem pokonac ten snieg a jednak trzeba bylo zapiac 2 lub 3.
Pojezdzilem dzis troche po polach blotach gorkach i wykopakch na dzialce hehe.
Uzywalem tylko reduktora z blokady nie korzystajac w ogole. System dziala cakiem ok odp kola sa blokowane naped idzie na inne widac to dosc dobrze na filmach. Zaczynam miec przekonanie co do tego :mrgreen:

kmltyr88
Posty: 85
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:54
Auto: lc 120

Re: Jak wylaczyc wszystkie systemy kontroli trakcji ?

Post autor: kmltyr88 »

Ja wybierając się w śliskie i czasem grząskie polne drogi w drodze na uczelnię zapinam jedynie blokadę właśnie. Daje to większą kontrolę i swobodę działania. W przeciwnym razie (brak blokady) esp włącza się gdy auto ściąga na boki. Reduktora nie używam, bo LC ma na tyle dużo momentu na kołach, że mimo dobrych opon bez problemu mogę zerwać przyczepność 8)
Reduktor przydał się w Bieszczadach, gdzie grząska glina stanowiła spory opór.

PS. Ten system może działać fajnie i pomagać nawet, ale bez blokady pomaga 3x wolniej, bo musi sporo więcej obliczeń wykonać;)

ODPOWIEDZ