Nad zakupem rozmyslam

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
zachary
Posty: 214
Rejestracja: 24 mar 2009, 07:45
Auto: J15/Lalka/, U1234, Wolf GD300, 469B, Rolka'18, E250
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: zachary »

Caliph pisze:Lekkiego życia opancerzone LC w Afganistanie nie mają. Chociaż moja była faktycznie ponad normę zmęczona. Jednak moje plany zakupowe kieruję ku LC 120 gdyż setką nie wykręcę w garażu podziemnym.
Moje doświadczenie z J12 to kilka dalszych i kilka bliższych wyjazdów. Prawie 7 lat miłej, bezawaryjnej eksplotacji - przepaliły się kilka razy żarówki, po za tym nigdy nic. Ale... auto w dniu sprzedaży miało przebieg 62k km :mrgreen:

Caliph
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2017, 19:49
Auto: Hilux VIII

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: Caliph »

62 000 km w chwili sprzedaży :mrgreen: no to nie dziwię się, że nie sprawiał problemów. W moim przypadku to będzie raczej powyżej 200 000 km

Darek...
Posty: 105
Rejestracja: 15 sie 2013, 10:58
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: Darek... »

rolkos pisze:
2. Wtryskiwacze z tego co mi wiadomo są oryginalne nie regenerowane, ale przymierzam się do wymiany profilaktycznej tu ceny w ASO https://www.toyota.pl/service-and-acces ... wacze.json

.
coraz bardziej przyjazna cena wtryskiwaczy i to w serwisie !
ktoś to potwierdzał - poza serwisem są taniej, regenerowane ??

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18053
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: kylon »

My często kupujemy z ASO i się dzielimy z klientem. Tylko w zależności od VIN są drobne różnice.

Awatar użytkownika
staf
Posty: 69
Rejestracja: 18 mar 2015, 16:59
Auto: KDJ120-MY07
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: staf »

Regenerowane fabrycznie to dobry wybór, po wymianie zrobiłem jak na razie 40.000 km i jest OK (korekty, wrażenia akustyczne na zimnym oraz spalanie). Po wymianie zlecane jest przeprogramowanie ECU, tak że zabieg warto przeprowadzić w ogarniającym temat warsztacie lub umówić się na reprograming w ASO.

Caliph
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2017, 19:49
Auto: Hilux VIII

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: Caliph »

Dzięki dostępności regenerowanych fabrycznie wtryskiwaczy Denso zniknął mój ostatni dylemat odnośnie LC120 :D

Caliph
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2017, 19:49
Auto: Hilux VIII

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: Caliph »

Jak to jest z konwersją miechów na sprężyny? Tak po prostu zamiana, czy potrzebne są jakieś przeróbki typu cięcie i spawanie?

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: rolkos »

Tu jest dyskusja na temat. Możesz też kupić wersję bez miechów. http://tlc.org.pl/viewtopic.php?t=14961

górol
Klubowicz
Posty: 1095
Rejestracja: 06 maja 2011, 10:05
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: górol »

Caliph pisze:Podepnę się pod wątek. Planuję, a raczej rozmyślam nad zmianą mojego dotychczasowego wozidła 4x4 na coś nowszego. W całej mizerii na rynku zbyt skomplikowanych terenówek wybór pada na kilka modeli, a przede wszystkim na LC 120 i mam w związku z tym kilka pytań:
1. Jak jest z korozją ramy i podwozia
2. Jaka jest prawda o CR Denso - czy faktycznie tak się sypie i jaka jest możliwość fabrycznej regeneracji Denso
3. Czy istnieje ewentualna możliwość konwersji miechów na sprężyny
4. Jak znosi koła 33 cali
5. Czy przednie niezależne zawieszenie szybko łapie luzy
6. Czy maglownica jest równie słaba jak w LC95
7. Jak trwałe są wały i czy skrzynia biegów, reduktor i mech różnicowe szybko łapią luzy
8. Czy są jakieś punkty gdzie lubi coś pocieknąć i czy D4D bierze olej.
To chyba moje główne zagwozdki, jeśli uznacie pytania za głupie to sorki, ale nie miałem na dłuższą metę do czynienia z LC. 4 miesiące powoziłem LC 105 i jakiś czas HiLuxem. 105-tka strasznie brała olej i luzy w piastach, a silnik nie był wzorcem trwałości :)
To jak jest z tą 120 ? :)
1. Jest ale tragedii nie ma.
2.Czy po 250 tyś przebiegu można nazwać to sypaniem się,po prostu trzeba mieć to na uwadze i wymienić w odpowiednim czasie, wtryski a nie silnik :twisted: .
3.Istnieje tylko po co? mam na blacie 300tyś.i miechy mają się świetnie,że o komforcie nie wspomnę.
4.Nie wiem,mi wystarcza fabryka.
5.Przy 220tys.padły przednie łożyska,przy 280 sworzeń wahacza,dla spokoju ducha wymieniłem wsio.
6.Nic się z nią nie dzieje.
7.Jeszcze nic nie wiem o luzach.
8.Z wyciekami nie widzę problemów,olej od wymiany do wymiany co 10-15 tyś. bez dolewki.
Generalnie za.....te autko.
Auto z 10-2009r Przebieg 300tyś.do 270 tyś serwisowane w ASO.

Caliph
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2017, 19:49
Auto: Hilux VIII

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: Caliph »

Dzięki za info :) Miałem straszny dylemat odnoście 120-tki, tu i tam czytałem o wtryskiwaczach itd. fakt, że poza wtryskiwaczami nie było większych baboli, ale to auto kosztuje jak by nie było koszmarne pieniądze. Obecnie mam Disco 2 i od 7 lat jestem względnie zadowolony, nigdy nie zawiódł a co roku spędzam w nim koło miesiąca na dalszych (bałkańskich) wyjazdach. Mam go jednak od 7 lat i powoli coś trzeba zmienić a Disco 3 ... fenomenalne auto, wygodne, dzielne itd ale z fatalnym silnikiem :( Będzie jednak 120-tka, może jeszcze w tym roku a najprawdopodobniej w przyszłym bo rozkminiam jeszcze 100-tkę z tym że ta raczej nie wjedzie mi do garażu - nie wykręcę na miejsce podziemne tym kolosem.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Nad zakupem rozmyslam

Post autor: rolkos »

Jeśli ci się nie spieszy i nie zależy Ci na skórze, można znaleźć 120 w specyfikacji GX. Czyli bez bajerów, miechów, skóry, poszerzen itd. za to z pełną blokadą tylniego mostu w cenie około 35 tyś.

ODPOWIEDZ