Moje doświadczenie z J12 to kilka dalszych i kilka bliższych wyjazdów. Prawie 7 lat miłej, bezawaryjnej eksplotacji - przepaliły się kilka razy żarówki, po za tym nigdy nic. Ale... auto w dniu sprzedaży miało przebieg 62k kmCaliph pisze:Lekkiego życia opancerzone LC w Afganistanie nie mają. Chociaż moja była faktycznie ponad normę zmęczona. Jednak moje plany zakupowe kieruję ku LC 120 gdyż setką nie wykręcę w garażu podziemnym.
Nad zakupem rozmyslam
Moderator: luk4s7
- zachary
- Posty: 214
- Rejestracja: 24 mar 2009, 07:45
- Auto: J15/Lalka/, U1234, Wolf GD300, 469B, Rolka'18, E250
- Kontakt:
Re: Nad zakupem rozmyslam
Re: Nad zakupem rozmyslam
62 000 km w chwili sprzedaży no to nie dziwię się, że nie sprawiał problemów. W moim przypadku to będzie raczej powyżej 200 000 km
Re: Nad zakupem rozmyslam
coraz bardziej przyjazna cena wtryskiwaczy i to w serwisie !rolkos pisze:
2. Wtryskiwacze z tego co mi wiadomo są oryginalne nie regenerowane, ale przymierzam się do wymiany profilaktycznej tu ceny w ASO https://www.toyota.pl/service-and-acces ... wacze.json
.
ktoś to potwierdzał - poza serwisem są taniej, regenerowane ??
Re: Nad zakupem rozmyslam
My często kupujemy z ASO i się dzielimy z klientem. Tylko w zależności od VIN są drobne różnice.
Re: Nad zakupem rozmyslam
Regenerowane fabrycznie to dobry wybór, po wymianie zrobiłem jak na razie 40.000 km i jest OK (korekty, wrażenia akustyczne na zimnym oraz spalanie). Po wymianie zlecane jest przeprogramowanie ECU, tak że zabieg warto przeprowadzić w ogarniającym temat warsztacie lub umówić się na reprograming w ASO.
Re: Nad zakupem rozmyslam
Dzięki dostępności regenerowanych fabrycznie wtryskiwaczy Denso zniknął mój ostatni dylemat odnośnie LC120
Re: Nad zakupem rozmyslam
Jak to jest z konwersją miechów na sprężyny? Tak po prostu zamiana, czy potrzebne są jakieś przeróbki typu cięcie i spawanie?
Re: Nad zakupem rozmyslam
Tu jest dyskusja na temat. Możesz też kupić wersję bez miechów. http://tlc.org.pl/viewtopic.php?t=14961
Re: Nad zakupem rozmyslam
1. Jest ale tragedii nie ma.Caliph pisze:Podepnę się pod wątek. Planuję, a raczej rozmyślam nad zmianą mojego dotychczasowego wozidła 4x4 na coś nowszego. W całej mizerii na rynku zbyt skomplikowanych terenówek wybór pada na kilka modeli, a przede wszystkim na LC 120 i mam w związku z tym kilka pytań:
1. Jak jest z korozją ramy i podwozia
2. Jaka jest prawda o CR Denso - czy faktycznie tak się sypie i jaka jest możliwość fabrycznej regeneracji Denso
3. Czy istnieje ewentualna możliwość konwersji miechów na sprężyny
4. Jak znosi koła 33 cali
5. Czy przednie niezależne zawieszenie szybko łapie luzy
6. Czy maglownica jest równie słaba jak w LC95
7. Jak trwałe są wały i czy skrzynia biegów, reduktor i mech różnicowe szybko łapią luzy
8. Czy są jakieś punkty gdzie lubi coś pocieknąć i czy D4D bierze olej.
To chyba moje główne zagwozdki, jeśli uznacie pytania za głupie to sorki, ale nie miałem na dłuższą metę do czynienia z LC. 4 miesiące powoziłem LC 105 i jakiś czas HiLuxem. 105-tka strasznie brała olej i luzy w piastach, a silnik nie był wzorcem trwałości
To jak jest z tą 120 ?
2.Czy po 250 tyś przebiegu można nazwać to sypaniem się,po prostu trzeba mieć to na uwadze i wymienić w odpowiednim czasie, wtryski a nie silnik .
3.Istnieje tylko po co? mam na blacie 300tyś.i miechy mają się świetnie,że o komforcie nie wspomnę.
4.Nie wiem,mi wystarcza fabryka.
5.Przy 220tys.padły przednie łożyska,przy 280 sworzeń wahacza,dla spokoju ducha wymieniłem wsio.
6.Nic się z nią nie dzieje.
7.Jeszcze nic nie wiem o luzach.
8.Z wyciekami nie widzę problemów,olej od wymiany do wymiany co 10-15 tyś. bez dolewki.
Generalnie za.....te autko.
Auto z 10-2009r Przebieg 300tyś.do 270 tyś serwisowane w ASO.
Re: Nad zakupem rozmyslam
Dzięki za info Miałem straszny dylemat odnoście 120-tki, tu i tam czytałem o wtryskiwaczach itd. fakt, że poza wtryskiwaczami nie było większych baboli, ale to auto kosztuje jak by nie było koszmarne pieniądze. Obecnie mam Disco 2 i od 7 lat jestem względnie zadowolony, nigdy nie zawiódł a co roku spędzam w nim koło miesiąca na dalszych (bałkańskich) wyjazdach. Mam go jednak od 7 lat i powoli coś trzeba zmienić a Disco 3 ... fenomenalne auto, wygodne, dzielne itd ale z fatalnym silnikiem Będzie jednak 120-tka, może jeszcze w tym roku a najprawdopodobniej w przyszłym bo rozkminiam jeszcze 100-tkę z tym że ta raczej nie wjedzie mi do garażu - nie wykręcę na miejsce podziemne tym kolosem.
Re: Nad zakupem rozmyslam
Jeśli ci się nie spieszy i nie zależy Ci na skórze, można znaleźć 120 w specyfikacji GX. Czyli bez bajerów, miechów, skóry, poszerzen itd. za to z pełną blokadą tylniego mostu w cenie około 35 tyś.