TEMS - czyli pneumatyczne zawieszenie w J12

Moderator: luk4s7

KarolWroclaw
Posty: 8
Rejestracja: 02 paź 2019, 16:50

Re: TEMS - czyli pneumatyczne zawieszenie w J12

Post autor: KarolWroclaw »

Stachu dzięki. A jak z samą trwałością tych zamienników ? Niby jest rok gwarancji. Pewien warsztat zaproponował mi kompresor za 2300 brutto, powiedzieli ze nie wiedzą co to za firma je produkuje, i ze ściagają gdzieś z Niemiec. Wiec zakładam ze może ten zamiennik właśnie ale o 1000 więcej niż na Allegro. Montaż to osobna sprawa. Zastanawiam się nad jakością w stosunku do oryginału. Bo może lepiej kupić ten z Toyoty... bardziej chodzi mi o trwałość niż o cenę bo w środku niczego, jak toto padnie to cena będzie najmniejszym problemem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

stachu_l
Posty: 209
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:54
Auto: KDJ120 AT
Kontakt:

Re: TEMS - czyli pneumatyczne zawieszenie w J12

Post autor: stachu_l »

Niestety nic nie wiem o trwałości zamienników, sam zrobiłem rzeźbę i nie mam oryginalnego kompresora tylko ARB + zbiornik + elektrozawór sterowany ze złącza kompresora.
Opis: http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=14&t=16134
Przy pomysłach racjonalizatorskich zastępujących oryginał (lub właściwy zamiennik) należy pamiętać, że na kompresorze jest zamontowany zawór do opuszczania zawieszenia i ma on oddzielną wtyczkę.

savage
Posty: 7
Rejestracja: 02 lut 2010, 20:48
Auto: KDJ120(K)

Re: TEMS - czyli pneumatyczne zawieszenie w J12

Post autor: savage »

Gdyby ktoś chciał poczytać to linkuję. Opis działania TEMS. Moja ma 300tyś. - wymieniałem raz sprężarkę dwa razy czujniki i trzy razy miechy.
https://st.club-lexus.ru/attach/u/6b15e9be.pdf

ODPOWIEDZ