Grzanie się tunelu środkowego
Moderator: luk4s7
Re: Grzanie się tunelu środkowego
jestem żywo zainteresowany bo moje auto jedzie do Maroko ( i to latem !!!) więc każde ograniczenie dodatkowych źródeł ciepła mile widziane, hmmm...
Re: Grzanie się tunelu środkowego
dzięki za wszelkie pomocne info,
Re: Grzanie się tunelu środkowego
może trochę błahe rozwiązanie podsuwam, ale w setce którą właśnie nabyłem miałem problem z tym że cały panel środkowy wraz z tunelem był bardzo ciepły. a nogi mi marzły. okazało się że wloty powietrza były zasłonięte wykładziną, która przykrywa podłogę. po podwinięciu wykładziny pod wyloty tunel ma normalną temperaturę i w nogi ciepło.
Re: Grzanie się tunelu środkowego
Rozpocząłem wątek i być może tym postem go zamknę. Problem grzania tunelu środkowego i nawiewu ciepłego powietrza z kratek tuż przy podłodze środkowego miejsca w drugim rzędzie (mimo włączonej klimatyzacji) okazał się tak trywialny, że aż wstyd się przyznać.
Otóż za temperaturę powietrza nawiewanego z tego miejsca odpowiadają nastawy panelu sterowania w bagażniku. Wydawać by się mogło, że ten panel ustawia temperaturę tylko z 3 wylotów sufitowych w bagażniku. Paradoksalnie również za nawiew spod konsoli środkowej.
Problem jak to często bywa rozwiązał się w sumie przez przypadek. Któregoś dnia postanowiłem przekartkować instrukcję obsługi (drukowaną, a jakże) i poczytać o jakiś tips & tricks, o których być może nie wiem. I bingo. Wszystko jest ładnie rozpisane łącznie z rysunkami. Także na przyszłość i dla potomności polecam szczerze: read the fuc..ing manual
Temat się wyjaśnił dawno temu ale teraz jakoś dojrzałem do złożenia samokrytyki na forum. Może komu się przyda.
Nawiasem mówiąc dodam (też dla potomności), że setka ma dwa parowniki klimatyzacji jeden jak zwykle z przodu a drugi z tyłu więc przy upałach widać jak skraplająca się woda leje się w dwóch miejscach.
Otóż za temperaturę powietrza nawiewanego z tego miejsca odpowiadają nastawy panelu sterowania w bagażniku. Wydawać by się mogło, że ten panel ustawia temperaturę tylko z 3 wylotów sufitowych w bagażniku. Paradoksalnie również za nawiew spod konsoli środkowej.
Problem jak to często bywa rozwiązał się w sumie przez przypadek. Któregoś dnia postanowiłem przekartkować instrukcję obsługi (drukowaną, a jakże) i poczytać o jakiś tips & tricks, o których być może nie wiem. I bingo. Wszystko jest ładnie rozpisane łącznie z rysunkami. Także na przyszłość i dla potomności polecam szczerze: read the fuc..ing manual
Temat się wyjaśnił dawno temu ale teraz jakoś dojrzałem do złożenia samokrytyki na forum. Może komu się przyda.
Nawiasem mówiąc dodam (też dla potomności), że setka ma dwa parowniki klimatyzacji jeden jak zwykle z przodu a drugi z tyłu więc przy upałach widać jak skraplająca się woda leje się w dwóch miejscach.
Re: Grzanie się tunelu środkowego
A nie 3? Za schowkiem na rękawiczki, pod fotelem kierowcy i z tyłu po prawej w bagażniku?