Zawieszenie IronMan

Moderator: luk4s7

vito2190
Posty: 42
Rejestracja: 31 lip 2020, 22:19
Auto: KDJ120l

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: vito2190 »

Hej chce 120lift zrobić tylko potrzebuje z tuv i papierami ten Ironman ma takie na Skandynawię tylko że właśnie jak piszecie te OME za twarde będą dla mnie co byscie polecili takie coś pomiędzy ?

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Beduin
Klubowicz
Posty: 358
Rejestracja: 12 cze 2014, 14:39
Auto: KDJ120
Kontakt:

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: Beduin »

vito2190 pisze:Hej chce 120lift zrobić tylko potrzebuje z tuv i papierami ten Ironman ma takie na Skandynawię tylko że właśnie jak piszecie te OME za twarde będą dla mnie co byscie polecili takie coś pomiędzy ?

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Jakpotrzebujeszztuvtozrobztuv.ZpapieraminaSkandynawięniepowinnobyćproblemu.JakOMEzatwardetomiekszewybierz.JasienieznamalewJ9mialemDobinsonaiAmadęiniemamporownaniadoOME.Jakcelujeszwcośpomiedzytopowinnobycok.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: luk4s7 »

Bedu, piłeś?

Awatar użytkownika
Beduin
Klubowicz
Posty: 358
Rejestracja: 12 cze 2014, 14:39
Auto: KDJ120
Kontakt:

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: Beduin »

To brak interpunkcji w poprzednim wpisie skłonił mnie do napisania wiadomości.
Ale odpowiadając na Twoje pytanie, tak piłem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

vito2190
Posty: 42
Rejestracja: 31 lip 2020, 22:19
Auto: KDJ120l

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: vito2190 »

Mniej ważne czy używam czy nie interpunkcji. Ale w sprawie papierów w Norwegii jest bardzo ciężko z papierami. Dosłownie na wszytko musisz mieć jak troszkę większe koła czy nie oryginalne części zawieszenia to zaraz musisz prz glad robić I mieć papiery a ceny zawieszeń powalają z nóg.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: Heniu »

Tak, Norwegia jest wymagająca. Dobinsons ma TUV więc jak chcesz mieć zgodnie z przepisami to napisz na sklep@mtmprofi.pl

MIKOLAJTLC100
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2020, 14:23

Re: Zawieszenie IronMan

Post autor: MIKOLAJTLC100 »

kylon pisze:
11 gru 2020, 17:32
Należy pamiętać że drążków nie należy podkręcać w kosmos bo zaczynają się problemy z przegubami. Nawet występuje w przyrodzie zestaw do obniżenia mostu. Z tyłu faktycznie jest twardo na pusto bo z kolei sprężyny z małym obciążeniem OME klękają na wyprawie z załadowanym towarem. Warto wtedy rozważyć sprężyny progresywne.
Skoro jesteśmy przy lifcie i podkręcaniu drążków skrętnych

Czy ugięcie wstępne / statyczne - wartość ile cm koło ma mieć skoku w dół ma określoną wartość procentową całego skoku?
Przykładowo - Całkowity skok przednich wahacza - 200 mm, jaką wartość powinna być przy tym jak auto stoi na kołach.

Czy 30 % jest OK ? czy mają być to większe wartości?

ODPOWIEDZ