Re: blokada tylnego dyfra
: 03 mar 2009, 20:25
musi zle zrozumial co chcialem powiedziec, pojasniam:
kulko-disk s zembami w blokadzie ma wystemp, ktury niedajie wencej pokrencisie jak w okreslonym interwale (kolo 320 stopni - ale w starscych modelach jest inaczej), jezeli na silnik podac pront to on dokrency puki upszesie ten wystemp i stop... i silnik zacnie gzacsie..... ECU s temi 3 listwami kontaktuw odpowiada zeby w tym momencie odlonczyc napiencie... i zmienic poliarnosc - psygotowujonc na odlanczenie blokady...
To tyko informacja, zeby niezrobic blend - obchodzonc ECU i te tszy kontakty, pront mozno podawac zmieniajonc polarnosc wloncz/wyloncz pszyciskiem na 1-2 sekundy a nie stalo jakim tumblerem... Wyjontkowo jezeli to po wyzej podanych schematach polonczone, to jest ok.
kulko-disk s zembami w blokadzie ma wystemp, ktury niedajie wencej pokrencisie jak w okreslonym interwale (kolo 320 stopni - ale w starscych modelach jest inaczej), jezeli na silnik podac pront to on dokrency puki upszesie ten wystemp i stop... i silnik zacnie gzacsie..... ECU s temi 3 listwami kontaktuw odpowiada zeby w tym momencie odlonczyc napiencie... i zmienic poliarnosc - psygotowujonc na odlanczenie blokady...
To tyko informacja, zeby niezrobic blend - obchodzonc ECU i te tszy kontakty, pront mozno podawac zmieniajonc polarnosc wloncz/wyloncz pszyciskiem na 1-2 sekundy a nie stalo jakim tumblerem... Wyjontkowo jezeli to po wyzej podanych schematach polonczone, to jest ok.