J 95 porady

Moderator: luk4s7

maras
Posty: 234
Rejestracja: 23 cze 2010, 11:28
Auto: kiedyś KDJ 95 vel Krowa :)
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: maras »

4 drzwiowe tak, bo w funkcji wakacji zakładamy możliwość spania. A po przejściach z krótką vitarą, wiem, że w małych autach jest to wprawdzie możliwe, ale średnio przyjemne :wink:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Kames »

Tuco ma fajną pogadaj o cenie

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Cobra »

HunterR32 pisze:http://moto.allegro.pl/item1081182854_t ... _reje.html jak za takie pieniadze to powiem szczerze ze ladny egzeplarz

Ten egzemplarz już był opisywany na forum i ja na pewno bym go nie brał... Nie wszystko złoto co się świeci...

Awatar użytkownika
HunterR32
Posty: 77
Rejestracja: 03 mar 2010, 13:39
Auto: J90
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: HunterR32 »

Cobra pisze:
HunterR32 pisze:http://moto.allegro.pl/item1081182854_t ... _reje.html jak za takie pieniadze to powiem szczerze ze ladny egzeplarz

Ten egzemplarz już był opisywany na forum i ja na pewno bym go nie brał... Nie wszystko złoto co się świeci...

No to ladna wtopa moze byc bo prezentuje sie bardzo ladnie, to co mu delega zespawany z dwoch? silnik do roboty czy zawias ??

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Cobra »

Łukasz pisze:
600volt pisze:Witam!
Jestem w trakcie poszukiwania J95 i przegladajac ogloszenia takie auta zwrocily moja uwage.
http://moto.allegro.pl/item1081182854_t ... _reje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/item1085830028_t ... ersja.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13775611" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktos z forumowiczow zna, widzial/ogladal, slyszal moze cos na temat ktoregos z tych aut, ktores jest godne polecenia badz ewentualnie odradzenia?

W zasadzie jestem zdecydowany na D4D i tu pytanie. Czy auto podane w pierwszej aukcji ma taki silnik? Teoretycznie moc wskazywalaby na to (163km) ale w ogloszeniu sprzedajacy napisal 3.0D

Z gory dzieki za wszelkie rady, uwagi i odpowiedzi.
Pozdro
600
Pierwszą propozycję sobie odpuść, samochód wygląda bardzo ładnie bo ma cały spolerowany lakier-dosyć nieudolnie bo są widoczne hologramy, kierownica jest dopiero co obszyta skórą(odcina się wyrażnie od środka), skóra na fotelach też jest odświeżona pastą koloryzującą, zresztą nie jestem pewien czy wersja na 50-lecie prosukcji Land Cruisera a z taką tu mamy do czynienia była dostępna w Niemczech, natomiast powiem, że bardzo częśto widziałem te emblematy na Wyspach i Australii. Moim zdaniem nie jest to wersja 160-kilku konna, zawsze kojarzyłem mocniejszą wersję ze znaczkiem D4D przy kierunkowskazach na błotnikach (powinni się wypowiedzieć forumowi eksperci) Zresztą nie mogę doszukać się w nim przebiegu.

Moim zdaniem najrozsądniejsza jest 3 propozycja, a jeżeli chcesz mieć spokój i wszystko udokumentowane zajrzyj tutaj http://www.toyota.pewneauto.pl/rezultat ... &sort_wg=1" onclick="window.open(this.href);return false; co prawda ceny będą nieco wyższe ale będziesz miał dużo większą pewność co kupujesz. Jesteś z Warszawy także podjedź do Toyoty Włochy, widzę,że mają tam taki egzemplarz i wypytaj się dokładnie co i jak.

Łukasz

Awatar użytkownika
HunterR32
Posty: 77
Rejestracja: 03 mar 2010, 13:39
Auto: J90
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: HunterR32 »

to tzeba by bylo zabrac ja do salonu toyoty na pomiary czy byla mocno stuknieta :) i gdzie... patrzac na silnik to wydaje mi sie ze jednak to jest d4d

maras
Posty: 234
Rejestracja: 23 cze 2010, 11:28
Auto: kiedyś KDJ 95 vel Krowa :)
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: maras »

Żeby nie było zbyt pięknie ;) znalazłem jeszcze jedno info - a propos usterek przewodów ogrzewania tyłu. I tu pytanko - czy tam są 2 nagrzewnice? I gdzie padają te przewody - w okolicach komory silnika, czy gdzieś z tyłu?

Pozdro
M.

Awatar użytkownika
emilio
Posty: 185
Rejestracja: 21 kwie 2008, 19:03
Auto: KZJ95
GDJ150
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: emilio »

Zgadza sie standartowa przypadłość po 10 latach

Korodują i gniją na zgięciu tuz za silnikiem zaobserwujesz wyciek płynu chłodzącego , mozna odciąć obieg lub wymienić :mrgreen:

pozdro
Emil

Awatar użytkownika
Black
Klubowicz
Posty: 282
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:17
Auto: Forester
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Black »

potwierdzam, u mnie przegniło ciut wcześniej już jak miały 8 latek, dwie nagrzewnice i ta przypadłość to też atrybut modli na rynki "zimne" czyli i polski :-)
a jest jeszcze jedna cecha szczególna dla wyposażenia w skórze - koło kierownicy potwornie szybko się wyciera, więc na nowo obszyte niekoniecznie znaczy 0,5mln km na liczniku

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Rafi »

Ja też potwierdzam :) Właśnie będę zmieniał te przewody :|

Awatar użytkownika
rico69
Posty: 233
Rejestracja: 11 lut 2008, 09:56
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: rico69 »

Też zmieniałem, zaraz po zakupie.

Awatar użytkownika
mlodyy
Klubowicz
Posty: 634
Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: mlodyy »

A u mnie działały do końca i nie wykazywały żadnych oznak zużycia 8)

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Michalkrk »

u mnie tez jak nowe 2001r :)

maras
Posty: 234
Rejestracja: 23 cze 2010, 11:28
Auto: kiedyś KDJ 95 vel Krowa :)
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: maras »

A czy ktoś może mi powiedzieć, ile (+/-) kosztują naprawy typu właśnie przewód ogrzewania, czy wymiana gum zawieszenia (i innych "standardowych" napraw) :?: Ceny części mogę sprawdzić w necie, ale gorzej z robocizną. W niektórych samochodach wymiana to pikuś, a w innych to Pan pikuś ;) To by mi znacznie ułatwiło ew. negocjacje cenowe szczególnie z naszymi zachodnimi sąsiadami, którzy myślą, że u nas wszystko się robi za 5 E :mrgreen:

Pozdro

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Kames »

Przewody dzis juz mozna dorabiac ,a, nie kupowac nowych ,koszt około 250--300 za nowe dorabiane .
Natomiast wymiana gum /jak to stwierdziłes / zawieszenia to najlepiej zakupic w komplecie - czyli tylna zawiecha 4 wahacze górne i dolne, przednie polibusze gornych i dolnych wahaczy + zestaw polibuszy przekładni kierowniczej ja proponuje Super Pro lub Terrain Tamer,stosunkowo dobra cena w por. do orginalnych , bardziej jakosciowy produkt , a wszelkie podrabiane orginaly typu JC .inter car 4-max mozna sobie wiesz gdzie wsadzic
i powiem ci iz 90 jest naprawde dosc tanim samochodem w uzytkowaniu oczywiscie 4x4
pozdrowionka i decyduj sie :wink:

ODPOWIEDZ