J 95 porady

Moderator: luk4s7

maras
Posty: 234
Rejestracja: 23 cze 2010, 11:28
Auto: kiedyś KDJ 95 vel Krowa :)
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: maras »

Dzięki za info :!: Decyzja, myślę, że już zapadła. Teraz sobie na spokojnie przeglądam oferty, bo zakup pewnie i tak będzie dopiero po urlopie (ze względu na nieprzewidywalność kasy, jaka na niego pójdzie :mrgreen: ).

Pozdro

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Kames »

a tu zobacz troszke juz doinwestowana napewno kosztowała wiecej
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... 112#p66112

Kondi
Posty: 14
Rejestracja: 18 lip 2010, 00:18
Auto: J95 D-4D
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Kondi »

Witam! Chciałbym tutaj wyrazic swoje zdanie na temat kierownicy. Skóra po 200 tys wygląda jak w Mercedesie po 1 milionie km albo i dwóch. Na dodatek w moim samochodzie skóra z gałki skrzyni biegów po prostu się rozwarstwia (przebieg na 100% prawdziwy). Tak więc proceder obszywania kierownic itp. jest dosyć popularny. Jeśli będziesz zdecydowany na model ze skórzaną tapicerką nie zdziw się uszkodzeniami wizualnymi, gdyż skóra ta jest raczej bardzo delikatna i totalnie nie pasuje do "hardcore'owego" wizerunku. Nie jestem pewien czy na komputerze przy silniku D-4D zbyt wiele się dowiesz. Komputer w tym samochodzie mimo zaawansowanej jednostki napędowej zawiera raczej liche informacje. Odnośnie zalet tego silnika to na pewno zaskakujące przyspieszenie, wyprzedzanie również nie sprawia problemów. Osoby podróżujące ze mną są zawsze zdziwione jak auto z aerodnamiką ściany jest w stanie przyspieszać. Pozdrawiam

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: J 95 porady

Post autor: Rafi »

Fakt, ja u siebie mam pewne 130-parę tysięcy i kiera już jest mocno wytarta. W Camry miałem to samo, przy 180 tys. obszyłem kierownicę :)

ODPOWIEDZ