Szukam nr części (j9 silnik kzj), gąbki co jest wciśnięta pomiędzy miskę olejową blok silnika i AT.
no moje oko to będzie część zaznaczona na rysunku (w załączeniu), ale nie mam pewności
12584-67060 01 04.1996 - 08.2000 INSULATOR, CYLINDER BROCK, NO.4 1KZTE..KZJ9#
A ta gąbka to ma jakieś ważne funkcję, typu osłona pyłowa. Czy tylko wycisza i zbiera wyciekający olej zabezpieczając miskę od rdzy
Jest tam niezbędna?
INSULATOR czyli gąbka - pomoc w identyfikacji
Moderator: luk4s7
INSULATOR czyli gąbka - pomoc w identyfikacji
- Załączniki
-
- isulator.png (86,27 KiB) Przejrzano 1051 razy
Re: INSULATOR czyli gąbka - pomoc w identyfikacji
Jak chcesz to chyba znajdę jeszcze swoją, mogę Ci odpalić za darmo. Tak, właśnie za darmo, 0 PLN
Na razie nie wiem jak ją zutylizowac, czy to dalej gąbka czy to już filtr oleju
Ja osobiście wywaliłem to z auta, tak samo jaki i tą plastikową osłonę pod miską. Niestety są to elementy korozogenne i szkoda miski. Co prawda, są opinie, że te gąbki również wygłuszają silnik jednak nie zauważyłem różnicy.
Na razie nie wiem jak ją zutylizowac, czy to dalej gąbka czy to już filtr oleju
Ja osobiście wywaliłem to z auta, tak samo jaki i tą plastikową osłonę pod miską. Niestety są to elementy korozogenne i szkoda miski. Co prawda, są opinie, że te gąbki również wygłuszają silnik jednak nie zauważyłem różnicy.
Re: INSULATOR czyli gąbka - pomoc w identyfikacji
Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi dobry człowieku. Jak się zdecyduję wcisnąć to nazad to się odezwę. Moja wylazła w kilku kawałkach.
A wyciągałem bo mi nic nie ciekło do czasu, aż poszarpałem to kluczem grzebiąc przy maglownicy i pojawiły się krople oleju silnikowego. Podejrzewam, że olej z 20 lat zaczął spływać po poszarpanej powierzchni gąbki.
Teraz bez gąbki się dowiem czy uszczelniacz poleciał czy nie. Kłopot w tym, ze w tym tygodniu muszę zrobić badania techniczne, a jakoś tak głupio jechać ze świeżo wyczyszczoną maglownicą.
Re: INSULATOR czyli gąbka - pomoc w identyfikacji
Jeśli mnie pamięć nie myli to ta gąbka ma bardzo zbitą strukturę, wręcz ledwo widać w niej pory a potrafi wypić jak zawodowy żul. Mogę się tylko domyślać, że jeśli wyciek jest niewielki (czy to z wału czy z dekla od zaworów) to zanim olej przejdzie przez całą gąbkę to upłynie sporo czasu.