Re: Lift
: 16 paź 2015, 18:16
Sie przyglądnijcie dokładniej tej focie wyżej - widać tam jedną z opcji, jak wychodzi przy zabawie z zawiasem auta. Mam na mytśli to - że tylna oś ukosuje się bardzo konkretnie, w zasadzie chyba z jednej strony siedzi to na odboju - z drugiej amor rozciągnięty w calości, natomiast przednia - cóż, słabiej jakoś
Przy takim układzie jak na focie - fajnie taki układ wychodzi - przód prawie płasko, tył wybiera nierówności. Ale gdyby to auto ustawić na tej rampie odwrotnie - to prawdopodobnie kierownik by sie osrał, zanim by tak wysoko wyjechał. Bo przesztywniony przód ustawił by dziób auta w silnym pochyleniu.
W sumie - to nie wiem jak ma być, żeby było najlepiej. Wydaje się, że taki dobór sztywności, żeby obie osie podobnie łapały przechył powinien być najsensowniejszy - ale tak po prawdzie to nie jestem pewien. Trakcja wyjdzie wtedy najlepiej - ale nie wiem jak się to by miało do takiej "intuicyjności" prowadzenia auta w warunkach takiego mocnego gibania nadwoziem.
Przy takim układzie jak na focie - fajnie taki układ wychodzi - przód prawie płasko, tył wybiera nierówności. Ale gdyby to auto ustawić na tej rampie odwrotnie - to prawdopodobnie kierownik by sie osrał, zanim by tak wysoko wyjechał. Bo przesztywniony przód ustawił by dziób auta w silnym pochyleniu.
W sumie - to nie wiem jak ma być, żeby było najlepiej. Wydaje się, że taki dobór sztywności, żeby obie osie podobnie łapały przechył powinien być najsensowniejszy - ale tak po prawdzie to nie jestem pewien. Trakcja wyjdzie wtedy najlepiej - ale nie wiem jak się to by miało do takiej "intuicyjności" prowadzenia auta w warunkach takiego mocnego gibania nadwoziem.