Lift

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3395
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: Lift

Post autor: luk4s7 »

Radzik071 pisze:O BFG KO2 dopiero co było: (na chwilę obecną na polskim rynku są lepsze i tańsze ATeki)
viewtopic.php?f=55&t=7532&start=45
(Dopiero co było o wszystkim! Obrazek)

Poniekąd masz racje (dlatego ja jeżdżę na Yokochamach). Na pewno są tańsze. A lepsze to pojęcie względne. Koledze zależy na bojowym wyglądzie więc BFG to daje jak mało który ATk przy zachowaniu wszystkich pozostałych parametrów na dobrym poziomie. Dla samego wyglądu jednak to najlepsza jest nalewka - kopia Simex’a. Najlepszy stosunek ceny do bojowego wyglądu :mrgreen:

No ale to nie temat o oponach. Nie mieszajmy koledze w głowie. Szczególnie rozważaniami o mocowaniu zderzaka (które to ma niewiele wspólnego z liftem).

Rolin
Posty: 377
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 1KD-FTV
Kontakt:

Re: Lift

Post autor: Rolin »

Przepraszam :( nie chciałem zakładać nowego tematu, a trzeba było :wink:

Awatar użytkownika
Majster_P.
Posty: 26
Rejestracja: 02 sty 2020, 22:44
Auto: Toyota Land Cruiser J90 3.0 D4D 163KM
WERSJA 50th Aniversary automat.
Kontakt:

Re: Lift

Post autor: Majster_P. »

Luk4s7 nie no wygląd wyglądem ale ma jeździć bezpiecznie. A auto stoi na BFG AT tyle że z przodu nie wiem czemu 265/70/16 a tył był na 265/75/16 I nie wiem które dokupić w takim razie. A chwilowo auto więcej stoi tak na prawdę niż jeździ.

W związku z tym że auto było kupione jako 3 głównie do zabawy terenowej i podróżowania (Polska, Ukraina, Bułgaria może z czasem dalej) ( po pół roku szukania auta i zmianie jego przeznaczenia :zaczynając od podejścia topienia auta, poprzez później plan na honkera, Jeepa CH, GCH, Frontery, Pajero sport z budżetem 20k) trafiła się toyota 95 3.0 d4d że zdrowa rama i budą ( jedynie pęknięta szyba i front maski pod rdzewiały) ale ogólnie w dobrym stanie.

Także auto ma wyglądać ale i jeździć. Jak najbardziej ma się trzymać drogi żebym nie wyleciał z rodzinką w drzewo.

Czyli najpierw dołożyć wszystko żeby go do ciążyć i następnie go liftować czy przeliczyć ile mniej więcej dojdzie KG i liftować go w trakcie przeróbek.

No i oczywiście czy żeby go podnieś powiedzmy 3-4 całe dać lift 2" na sprężynie i amortyzator i 2" na budzie czy tylko na zawieszeniu.

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 704
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: Lift

Post autor: zombi »

Masz straszne parcie na ten lift. Do samochodu wyprawowego lift o 3-4 cale to jest proszenie sie o kłopoty na granicach (zachęcasz do kontroli stanu pojazdu), kiwanie w zakrętach no i koszty. Jak wyliftujesz po dziadowsku to tylko stracisz właściwości terenowe i zwiększysz awaryjność.

Auto do ostrej jazdy, wielkie koła itd - to nie to auto. Polska, Ukraina, Bługaria z rodziną - to zapodaj koła w serii (może +1 cal), windę dla komfortu psychicznego, nowe sprężyny i amory, dolne sworznie. Chcesz nieć większy skok? to jeszcze drążki stabilizatorów do przedłużenia i wio.

Może się mylę, ale chyba nie wiesz co znaczy "mały lift 5cali". Zapoznaj się też z tym artykułem https://polskioffroad.com.pl/wielkie-kola/ autor porusza tu kilka ważnych tematów. W szczegółach j95 ma dodatkowo kilka barier technicznych, jak wahacze, reduktor....

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3395
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Lift

Post autor: luk4s7 »

Otóż to... kolega chce liftu i koniec. Trochę jak dzieci drące się o lizaka pod kasą Obrazek

Tak wygląda J95 uzbrojona na terenowe wycieczki

Obrazek

2” liftu, większe koła, wyciągarka, bagażnik, osłony, snorkel itd. To jest auto zrobione w warsztacie Wyprawa4x4. Zdjęcie zaczerpnąłem z działu Realizacje ich strony. To jest lift zrobiony dobrze.

Wystarczy tak? Dobrze wygląda?

Awatar użytkownika
Majster_P.
Posty: 26
Rejestracja: 02 sty 2020, 22:44
Auto: Toyota Land Cruiser J90 3.0 D4D 163KM
WERSJA 50th Aniversary automat.
Kontakt:

Re: Lift

Post autor: Majster_P. »

Panowie dobrze być uświadomionym przez mądrzejszych. Dzięki Zombie i luk4s7. A powiem Ci luk4s7 że bardzo fajne autko. No bardzo dobrze wygląda i właśnie tak ma wyglądać w przyszłości moje.
No to jednak zmieniam zdanie chyba się na oglądałem i innych strasznie zmotanych jeepów.
Dobra to temat liftu mam wyjaśniony. Jak przygotuję auto w pozostały h sprawach wezmę się za liftowanie.
I lekkie tylko te 2".
Dzięki za wytłumaczenie sprawy.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3395
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Lift

Post autor: luk4s7 »

No i brawo. Czyli jest szansa że zaoszczędziłeś sporo kasy i wielu rozczarowań Obrazek
Majster_P. pisze:A auto stoi na BFG AT tyle że z przodu nie wiem czemu 265/70/16 a tył był na 265/75/16 I nie wiem które dokupić w takim razie.
A ten układ zmień jak najszybciej! Posiadasz auto ze stałym napędem na 4 koła. W takich autach wszystkie koła musza być takie same inaczej można uszkodzić układ napędowy. Oczywiście nie tam z dnia na dzień. Zaleca się wręcz aby koła zamieniać miejscami co 5000km celem równego zużycia. To już może trochę nadgorliwość ale generalnie raz w roku wyważenie i rotacja by się przydały. Oczywiście mam na myśli 4 takie same koła.

Co do szczegółów rozmiaru który masz to przód ma seryjny rozmiar a tył waśnie jedno oczko większy - taki jak to auto ze zdjęcia. Seria to 30,6” a do 2” liftu daje się 31,6”.

A jak już będziesz liftował to pamiętaj o tym żeby nie zrobić za sztywno oraz zadbać o dobry stan pozostałych elementów - szczególnie przedniego zawiasu. A czemu, to się dowiesz z wątku o odpadających kołach w J9. Polecam lekturę Obrazek

ODPOWIEDZ