czy trochę nie za dużo tej pary.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 489
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

czy trochę nie za dużo tej pary.

Post autor: zombi »

Temat sezonowy chyba na wszystkich forach motoryzacyjnych.

Ale jako, że jestem przewrażliwiony, bo jesienią wymieniałem głowicę, jestem ciekaw Waszych opinii. Do tego trochę się obawiam, że mnie w takiej Austrii czy Niemczech zaraz na "policaj" zakablują.

Wszystko wskazuje na typowa parę wodną, ale czy trochę nie za mocno mi to dymi?
Nie pamiętam jak było przed wymiana głowicy.

Objawy typowe zimny silnik, na zewnątrz poniżej 3-4C, odpala bez trudu, poziom płynu chłodzącego bez zmian. Przez minutę jest czysto, jak się trochę zagrzeje to dymi. Po przejechaniu kilku kilometrów (na pewno powyżej 60C temperatury silnika ) spokój. Po kilku godzinnym postoju też dymi.

Świece stare, ale sprawdzone, egr - hmmm, wtryski sprawdzone w zakładzie specjalistycznym, obniżona kompresja bo się jeb... :oops: i założyłem grubszą uszczelkę (5* zamiast 3*).

Jakieś wskazówki co by można sprawdzić>
Załączniki
ddddd.jpg
ddddd.jpg (25.42 KiB) Przejrzano 322 razy

rsk77
Posty: 6
Rejestracja: 05 gru 2019, 23:01

Re: czy trochę nie za dużo tej pary.

Post autor: rsk77 »

Normalne. Ja mam tak samo.

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 489
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: czy trochę nie za dużo tej pary.

Post autor: zombi »

@rsk77, podziękował ślicznie :)

ODPOWIEDZ