Pytanie o J90
Moderator: luk4s7
Pytanie o J90
Koledzy chce kupci tego krotkiego LC. Szukam tak w okolicach rocznika 2000 i mam pytanie. Czy warto szukac tego w wersji z D4D czy ten starszy dieselek tez jest ok? Z tego co slyszalem w tym starszych czasem zdarzalo sie przegrzanie i pekniecie glowicy i na to trzeba uwazac przy kupnie. Ktos moze powiedziec jak sie to auto sprawdza jako typowy dupowoz/wycieczkowoz w lekki teren? Chcialbym niezawodne autko ktorym moglbym pojechac na dluzsze wakacje i nie stresowac sie co 30min cz mi cos nie padnie na srodku autostrady? Albo ze wjade na kepming i zakopie sie w sciolce lesnej :D szuakam szukam na forum i ciezko sie odnalezc, dlatego sorrki jak sie powtorze.
- klepa
- Klubowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 lut 2011, 19:45
- Auto: Sprinter4x4 (16r.), V8 (08r.), Patrol Y61 GU4 (08r.)
- Kontakt:
Re: Pytanie o J90
Cze
Właściwie wszystko masz opisane tutaj
okiem użytkownika http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=390" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaki silnik
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=2799" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=2770" onclick="window.open(this.href);return false;
Zarówno starszy dieselek jak i D4D ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne jak mawiał jeden z naszych prezydentów. Wg mnie każdy się nadaje jako typowy wycieczkowóz, choć z pewnością D4D jest bardziej dynamiczny co jak będziesz dużo latał po czarnym pewnie się przyda.
Ja swojego auta szukałem ponad pół roku i w sumie szybko pozbawiłem się konkretnych oczekiwań. Po prostu oglądałem to co było i patrzyłem na całokształt i czy mi dany model pasuje. Jakbym na sztywno przyjął, ze tylko D4D lub tylko starszy diesel to mógłbym do dziś auta nie kupić
Właściwie wszystko masz opisane tutaj
okiem użytkownika http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=390" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaki silnik
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=2799" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=2770" onclick="window.open(this.href);return false;
Zarówno starszy dieselek jak i D4D ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne jak mawiał jeden z naszych prezydentów. Wg mnie każdy się nadaje jako typowy wycieczkowóz, choć z pewnością D4D jest bardziej dynamiczny co jak będziesz dużo latał po czarnym pewnie się przyda.
Ja swojego auta szukałem ponad pół roku i w sumie szybko pozbawiłem się konkretnych oczekiwań. Po prostu oglądałem to co było i patrzyłem na całokształt i czy mi dany model pasuje. Jakbym na sztywno przyjął, ze tylko D4D lub tylko starszy diesel to mógłbym do dziś auta nie kupić
Re: Pytanie o J90
bartek mowilem brac mojego a nie bedziesz pan narzekal pozdr.
Re: Pytanie o J90
Miesiąc temu kupiłem w Berlinie - z Modeny -Włochy /sic!/ naprawdę piękną 90, 3 drzwi 154 tys. km z książką; 2001 r. W życiu bym nie kupil auta z Włoch, a tu patrz kłaniam się nisko poprzedniej właścicielce i nadal nie mogę uwierzyć, że w takim stanie z tamtąd. Zero rdzy w podwoziu - no bo Italia, zero rys /i tego nie rozumiem/ i na 100 % nie malowane - teraz to już pewne.Silnik D4D + box z Vteca /sam sobie kazałem/ - ok. 20 koni więcej, aha ma automat- nie chcę manuala !!!!!!! Jestem zachwycony /zaznaczam, że to nie jest moje pierwsze ani nawet trzecie auto z segmentu 4X4 - mam jeszcze HDJ 80, którą rozbrajam do wypraw no i ML320CDI z 2007 r., no i ... dość chwalenia.
Dlaczego to piszę, ano dlatego, że Toykę kupiłem dla żony i już Jej jej nie oddam, ojejejej. Niech się lansuje ML-em.
Może dziwne, ale coś w Toyocie jest.
Poza tym ad rem porównania z Td 3,0 z manualem; ma takową w wersji 5 doors koleżanka - kupiona przez nią jako nowa w salonie i do tej pory w jej rękach. Na pewno głośniejsza, mułowaciejsza i paradoksalnie więcej jarająca.
Może jak to piszą bardziej odporniejsza na zle paliwo, ale ja moją na wschodnie rubieże jeździć nie będę i leję z Orlena vervę ON.
A propos znajomy przekonuje mnie, że do common nie należy wlewać tych tzw. lepszych paliw np. z Shella czy Statoila, tylko zwykły ON - bo jest podobno mniej "suchy". Mnie z kolei wydaje się, że one są mniej zasiarczone i po prostu czyściejsze.
Co wy na to ?
Dlaczego to piszę, ano dlatego, że Toykę kupiłem dla żony i już Jej jej nie oddam, ojejejej. Niech się lansuje ML-em.
Może dziwne, ale coś w Toyocie jest.
Poza tym ad rem porównania z Td 3,0 z manualem; ma takową w wersji 5 doors koleżanka - kupiona przez nią jako nowa w salonie i do tej pory w jej rękach. Na pewno głośniejsza, mułowaciejsza i paradoksalnie więcej jarająca.
Może jak to piszą bardziej odporniejsza na zle paliwo, ale ja moją na wschodnie rubieże jeździć nie będę i leję z Orlena vervę ON.
A propos znajomy przekonuje mnie, że do common nie należy wlewać tych tzw. lepszych paliw np. z Shella czy Statoila, tylko zwykły ON - bo jest podobno mniej "suchy". Mnie z kolei wydaje się, że one są mniej zasiarczone i po prostu czyściejsze.
Co wy na to ?
- klepa
- Klubowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 lut 2011, 19:45
- Auto: Sprinter4x4 (16r.), V8 (08r.), Patrol Y61 GU4 (08r.)
- Kontakt:
Re: Pytanie o J90
Ja kupiłem od twojego komplet felg i jestem bardzo happyMichalkrk pisze:bartek mowilem brac mojego a nie bedziesz pan narzekal pozdr.
Re: Pytanie o J90
Michał jakbyś zjechał z ceną to wezmę ;p to przez Twojego się zajawiłem hehe
oglądałem dziś srebrnego w Miechowie. Właściciel zarzeka się, że tylko zderzak był porysowany, a jakoś prawe przednie nadkole źle pasujące, lampa nie za dobrze przymocowana.
oglądałem dziś srebrnego w Miechowie. Właściciel zarzeka się, że tylko zderzak był porysowany, a jakoś prawe przednie nadkole źle pasujące, lampa nie za dobrze przymocowana.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:49
- Auto: KZJ 90
- Kontakt:
Re: Pytanie o J90
Witam, na początku kwietnia stałem się posiadaczem j90, 3 drzwi, 3.0 TD, manual i jest to mój pierwszy samochód 4x4 i jestem zachwycony samochodem w lekkim terenie jak i na szosie sprawdza się rewelacyjnie. Jestem tego samego zdania co klepa jak zaczniesz dywagować co lepsze to samochodu nie kupisz. Obejrzyj kilka krążowników i będziesz miał rozeznanie co i jak.
Re: Pytanie o J90
Ok, ogladalem juz 2 sztuki. Srebrnego Klekota z Miechowa i biala benzynke z Modlnicy (kolega z forum).
Re: Pytanie o J90
no jak wypady wakacyjno rekreacyjne to szybko ci zabraknie przestrzeni 5drzwiowego nadwozia; i łatwiej 3ciej czy 4tej osobie się pakować i bambetli bez ograniczeń do środka zapakujesz; w użytkowaniu codziennym też brak zdecydowanych plusów za krótka wersją
pzdr/t
pzdr/t
Re: Pytanie o J90
3 drzwiowa ma jakieś tam plusy w użytkowaniu codziennym. Promień skrętu, da się to wcisnąć w każą dziurę na parkingu i łatwo się manewruje między drzewami
Re: Pytanie o J90
Bardziej nastawiam sie na turystyke niz ostry offroad zatem chyba wezme dluga wersje. To tylko 40cm roznicy
Re: Pytanie o J90
zdecydowanie tak, długa na wyjazdy jest idealna i trochę żałuję że mam krótką... 3 osoby z gratami wchodzą spoko ale już 3 rowerów na pakę nie wrzucę...
Re: Pytanie o J90
rowery zawsze możesz na dach lub na hak wrzucić , tylko idąc dalej tym tropem tojka byłaby obrośnięta na zewnątrz wszystkim tym, co powinno być w środku
na długi weekend zapakowane miałem tonę bambetli i trzy rowery w środku, no ale osoby tylko dwie
pzdr/t
na długi weekend zapakowane miałem tonę bambetli i trzy rowery w środku, no ale osoby tylko dwie
pzdr/t
Re: Pytanie o J90
Najlepsze jaja sa takie, ze wg parametrow technicznych z forum, na wysokosc wjezdzajac do garazu mam tylko 6cm przeswitu...zeby jaj kurde z tego tytulu nie bylo
Re: Pytanie o J90
jaja będą na pewno jak zrobisz lifta, oponki o pół lub cały cal większe, no i bagażnik jest nieunikniony
cóż...jak to mawiają...los
cóż...jak to mawiają...los