Blokada tylnego dyfra

Moderator: luk4s7

Rolin
Posty: 169
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 D4D AT
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: Rolin »

majewa pisze:
11 lut 2020, 13:12
Czy ktoś może się orientuje dokąd biegną kabelki od blokady ? Bezpośrednio do przełącznika ? Sprawdziłem czujnik i odcinek przewodów od blokady do kostki przy ramie i są ok. Muszę znaleźć gdzie jest przerwa gdzieś dalej.
wiązka wchodzi w budę zaraz przed lewym tylnym kołem, tam też są jeszcze wtyczki przypięte do zewnętrznej części ramy.

Rolin
Posty: 169
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 D4D AT
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: Rolin »

zombi pisze:
10 lut 2020, 23:00
4 atmosfery
https://youtu.be/ivuktHOMEQo?t=30
u mnie już trochę ponad 1 atm wystarczy do zapięcia blokady. Wynika to oczywiście z różnicy w średnicach tłoczyska.

Awatar użytkownika
piter69A
Posty: 604
Rejestracja: 30 sty 2009, 14:48
Auto: HZJ-73, HDJ-100, 2xGAZ69
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: piter69A »

zombi pisze:
10 lut 2020, 21:52
właśnie dlatego ta ruska wydawała się idealna, mała kompaktowa z wbudowana sprężyną zwrotną. Wysłałem do nich zapytanie o wysyłkę do polski, ciekawe czy odpowiedzą.
Jeśli dostaniesz jakieś informacje to daj znać. Ewentualnie byłbym też chętny na taką do 9,5"

Rolin
Posty: 169
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 D4D AT
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: Rolin »

Spieszcie się zanim embargo wprowadzą:)

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 1847
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: rolkos »

Tak to zrobili za wielką wodą na lince bez elektryki gotowy kit do kupienia ;)
https://www.chilkatdesigns.com/E-Racer.html

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 1847
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: rolkos »

Obrazek

Rolin
Posty: 169
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 D4D AT
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: Rolin »

Sprytne i proste rozwiązanie.

majewa
Posty: 46
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:02
Auto: J95 1KZ-TE 3,0 TD 1999r
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: majewa »

Rolin pisze:
11 lut 2020, 14:57
majewa pisze:
11 lut 2020, 13:12
Czy ktoś może się orientuje dokąd biegną kabelki od blokady ? Bezpośrednio do przełącznika ? Sprawdziłem czujnik i odcinek przewodów od blokady do kostki przy ramie i są ok. Muszę znaleźć gdzie jest przerwa gdzieś dalej.
wiązka wchodzi w budę zaraz przed lewym tylnym kołem, tam też są jeszcze wtyczki przypięte do zewnętrznej części ramy.
Rolin , a wiesz może która wtyczka na ramie odpowiada kabelkom od czujnika ?
Ta najniżej zawieszona 3-pinowa - mam na niej na 1 pinie przejście do 1 pinu wtyczki od czujnika . Te 2 pozostałe piny to jeden z nich powinien iść do drugiego pina wtyczki czujnika ? bo nie mam tam żadnego przejścia .

Rolin
Posty: 169
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 D4D AT
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: Rolin »

Niestety nie wiem, szukaj schematów albo przedzwoń wtyczki.

beni_beni
Posty: 3
Rejestracja: 15 paź 2019, 23:34
Auto: KDJ95
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: beni_beni »

Cześć wszystkim,
Zamówiłem ten zestaw pneumatyczny z Rosji do KDJ95.
Całkowity koszt z wysyłką do PL przez EMS wychodzi 200$, płatne PayPal.
Postaram się pamiętać o fotorelacji z montażu ;)

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 518
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: zombi »

A jak zamawiałeś? Mi na maile nie odpowiadali, może moje maile im do spamu trafiły.
Ps. Napisz też czy 200 zostało kosztem całkowitym czy, a raczej na ile oclili w PL.

beni_beni
Posty: 3
Rejestracja: 15 paź 2019, 23:34
Auto: KDJ95
Kontakt:

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: beni_beni »

Na maile też mi nie odpisywali, gadałem z gościem przez whatsuppa, jak znam życie to pewnie wartość VAT dołożą w PL.

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 518
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: Blokada tylnego dyfra

Post autor: zombi »

Patrze sobie na zdjęcia zamontowanych blokad (tu na forum jak i w internecie) i sądząc po nakrętkach mocowania silniczka do mostu to wszyscy maja dwie szpilki i śrubę, a u mnie sa trzy szpilki. Niby pierdoła, ale nie wiem czy nie ma znaczenia później przy spasowaniu. W wersji manuala jaką mam nie mogę odszukać części z blokadą i zweryfikować ile powinno być szpilek ( w dziale tylna oś nie ma opisu)
może ktoś pamięta jak to tam jest.
Jak trzy szpilki nie zrobią różnicy w montażu to wole jej nie wykręcać bo to jest proszenie się o kłopoty.

ODPOWIEDZ