Problemy z ABS
Moderator: luk4s7
Re: Problemy z ABS
Chyba też może świecić jak łożysko w kole do wymiany
Re: Problemy z ABS
kabel ie jest urwany tylko oderwało go od mocowań na moście, podejrzewam że mogła zostać przerwana żyła.
Łożycho to nie, miałem jedno zdechłe na amen i nie czyniło żadnego zła w lampkach
Łożycho to nie, miałem jedno zdechłe na amen i nie czyniło żadnego zła w lampkach
Re: Problemy z ABS
podłączę się pod temat z pytaniem,
Kontrolka ABS gaśnie jak należy, ale przy ostrym hamowaniu piszczą mi opony - coś czego nie słyszałem od czasu jak mam auta z ABS`em. Sprawdzałem na piachu i też nie wyczuwam działania ABS`a. Ale były też sytuacje gdzie ABS zadziałał. (np. hamowanie na asfalcie o pofalowanej nawierzchni).
No i zastanawiam się czy ten model (j9; kzj) tak ma, czy coś mam zwalone z systemem ABS. Opony AT 32'''.
Kontrolka ABS gaśnie jak należy, ale przy ostrym hamowaniu piszczą mi opony - coś czego nie słyszałem od czasu jak mam auta z ABS`em. Sprawdzałem na piachu i też nie wyczuwam działania ABS`a. Ale były też sytuacje gdzie ABS zadziałał. (np. hamowanie na asfalcie o pofalowanej nawierzchni).
No i zastanawiam się czy ten model (j9; kzj) tak ma, czy coś mam zwalone z systemem ABS. Opony AT 32'''.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 wrz 2013, 07:21
- Auto: KZJ95
- Kontakt:
Re: Problemy z ABS
Panowie w temacie chce u siebie wymienic czujniki abs z przodu i znalazlem jakies tanie zamienniki na pbauto.pl po 75 zl sztuka probowal juz ich ktos ?
Re: Problemy z ABS
Kolego mógłbyś udostępnić kody bledow ? Tez mam problem z ABS i chcialem zdiagnozować.pablo200 pisze: ↑11 sty 2010, 13:01Nie do końca Procedura zczytania kodu:Piotrusz pisze:Kodu raczej sam nie odczytasz, chyba że masz zestaw do podłączenia się przez złącze diagnostyczne obd2.
Kod sprawdzasz poprzez zmostkowanie wejść TE1 i E1 w złączu diagnostycznym pod maską. Przekręcasz kluczyk w położenie, maks, bez zapalania sinika. Obserwujesz kontrolkę check engine. Jeżeli nie ma błędu będzie migać 0,25 sec.
Jeżeli jest błąd to, CE wyświetli Ci kod błędu, w sposób następujący:
pierwsza cyfra to ilość mignięć z odstępami 0,5 sec. przerwa 1,5 sec. i druga cyfra kodu wg. poprzedniego schematu.
Zczytaj kod podaj mi nr. powiem Ci co to.
Aby skasować kod wyjmij bezpiecznik ECD w skrzynce w komoże silnika na conajmniej 60 sec.
Pawel
Re: Problemy z ABS
Znalazlem opis diagnostyki ABS ale po hiszpańsku
http://ljaime.com/KZJ90/abs.html
http://ljaime.com/KZJ90/abs.html