Rumunia 2010

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Rumunia 2010

Post autor: plum76 »

Witam,
w okolicach sierpnia/lipca chciałbym przejechać Rumunię. Pytanie do bywalców w tamtym regionie:

1. czy korzystaliście z zorganizowanej wyprawy przez kogoś (jeżeli tak to kto organizuje takie wypady)
2. czy ktoś ma podobny pomysł gdzie mogę się podpiąć
3. czy są może chętni do pojawienia się tam na 7-9 dni, ja nie mam doświadczenia i nie znam regionu.
4. w co w pierwszej kolejności zainwestować w samochodzie, mam juz opony AT, mam jeszcze kasę na osłony podwozia ewentualnie foliowanie nadwozia.

domyślam się że wyprawa w tamte strony dla niektórych z was to raczej wycieczka niż wyprawa (czytając posty na forum i oglądając zdjęcia z relacjami) ale chciałbym maksymalnie wykorzystać czas , zobaczyć jak najwięcej oraz wrócić w jednym kawałku na kołach.

pawel

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: Rumunia 2010

Post autor: seburaj »

zamiast osłon wyciągarke sobie lepiej załóż, taniej wyjdzie a bardziej sie przyda

Vacky
Posty: 181
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:52
Auto: FJ Cruiser '07
Rav4 '98
TransAM '74
Kontakt:

Re: Rumunia 2010

Post autor: Vacky »

w/g mnie oslony to podstawa chyba ze masz wlasny warsztat :wink:

wyciagarka na pewno sie przyda, jak jedziesz solo lub chociaz trapy i hilift
z Emu przejechalismy Rumunie w czerwcu 2009
latwo i przyjemnie
duuza baza noclegowa i ogolnie cywilizacja bardziej niz w Bolanda
a zarazem dzicz i krajobrazy max!
ja moze bym sie przejechal wiec zaj znac jak sie skonkretyzujesz

vac

Awatar użytkownika
Adam
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)

Re: Rumunia 2010

Post autor: Adam »

Zapisz się na: http://www.maramuresz.com/nowosci.php" onclick="window.open(this.href);return false;