WOŚP 2012 Wrocław
Moderator: luk4s7
WOŚP 2012 Wrocław
Szanowni Państwo, informujemy, iż firmy:
RAYO Off Road Centrum, Pizzeria Mamma Mia, Innex, Garaż 4x4, Gralmarine, Reductor Rally, Erpe Grupa oraz grupa Osób Fizycznych
nawiązały niesformalizowaną współpracę w celu wspólnego zorganizowania Plenerowej Imprezy Turystyczno Krajoznawczej, towarzyszącej XX Finałowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przedsięwzięcie zrealizowane będzie w formie Rajdu Pojazdów Terenowych w okolicach Wrocławia oraz pokazów i przejazdów na tymczasowym torze przeszkód na Placu Solnym w dniu Finału WOŚP. Aby wspomóc ten jakże szczytny cel, jakim jest zakup najnowszego sprzętu do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą, zwracamy się z prośbą o przekazanie środków finansowych na rzecz WOŚP za naszym pośrednictwem. W zamian proponujemy umieszczenie logotypów Państwa Firmy na materiałach poligraficznych tworzonych na potrzeby obsługi Imprezy, na naklejkach startowych umieszczanych na Pojazdach uczestniczących, a także umieszczenie w rejonach, w których będą się odbywały poszczególne części imprezy bilbordów reklamowych dostarczonych przez Państwa. Ponad to Nazwy Firm sponsorujących Finał WOŚP 2012 będzie wyczytana publicznie przez prowadzącego w czasie imprez. Możliwe jest również przedstawienie w tej formie krótkiej charakterystyki Firmy przygotowanej w kilku zdaniach przez Państwa.
Zapraszamy do współpracy
Jednocześnie zapraszamy do czynnego udziału w imprezie.
W późniejszym terminie wkleję link do aukcji WOŚP na których można będzie wylicytować
miejsce pilota w rajdzie dla WOŚP (cały dochód oczywiście dla WOŚP)
W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny 666 131 133
Pozdrawiam i liczę na Wasz czynny udział.
RAYO Off Road Centrum, Pizzeria Mamma Mia, Innex, Garaż 4x4, Gralmarine, Reductor Rally, Erpe Grupa oraz grupa Osób Fizycznych
nawiązały niesformalizowaną współpracę w celu wspólnego zorganizowania Plenerowej Imprezy Turystyczno Krajoznawczej, towarzyszącej XX Finałowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przedsięwzięcie zrealizowane będzie w formie Rajdu Pojazdów Terenowych w okolicach Wrocławia oraz pokazów i przejazdów na tymczasowym torze przeszkód na Placu Solnym w dniu Finału WOŚP. Aby wspomóc ten jakże szczytny cel, jakim jest zakup najnowszego sprzętu do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą, zwracamy się z prośbą o przekazanie środków finansowych na rzecz WOŚP za naszym pośrednictwem. W zamian proponujemy umieszczenie logotypów Państwa Firmy na materiałach poligraficznych tworzonych na potrzeby obsługi Imprezy, na naklejkach startowych umieszczanych na Pojazdach uczestniczących, a także umieszczenie w rejonach, w których będą się odbywały poszczególne części imprezy bilbordów reklamowych dostarczonych przez Państwa. Ponad to Nazwy Firm sponsorujących Finał WOŚP 2012 będzie wyczytana publicznie przez prowadzącego w czasie imprez. Możliwe jest również przedstawienie w tej formie krótkiej charakterystyki Firmy przygotowanej w kilku zdaniach przez Państwa.
Zapraszamy do współpracy
Jednocześnie zapraszamy do czynnego udziału w imprezie.
W późniejszym terminie wkleję link do aukcji WOŚP na których można będzie wylicytować
miejsce pilota w rajdzie dla WOŚP (cały dochód oczywiście dla WOŚP)
W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny 666 131 133
Pozdrawiam i liczę na Wasz czynny udział.
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Termin już ustalony czy jeszcze w trakcie ? Jaka skala trudności trasy - cywilne da radę czy tylko konkretniejsze auta
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Będą takie trasy żeby cywile na zimówkach dały radę.
A termin jest odgórny przez sztab WOŚP ustalony - niedziela to jest finał a my jeździmy dzień wcześniej w sobotę.
A termin jest odgórny przez sztab WOŚP ustalony - niedziela to jest finał a my jeździmy dzień wcześniej w sobotę.
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Alban - w sumie, to nie mam pewności, czy "w sobotę" czy "od soboty" - nie wiem, czy org ustawił godzinę końca imprezy i wydobywania syfów z błota
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Będzie mechanik kedka i klika elektryków to jakoś se damy radę
Re: WOŚP 2012 Wrocław
To u kogo mam się zapisać
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Na stronie http://wroclaw4x4.org/mos/index.php?opt ... &Itemid=81 jest info a na samym jego końcu mail.
Skrobnij na niego, to Ci odpiszę
Skrobnij na niego, to Ci odpiszę
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Gwarantuję dobrą trasę (sam układam)
Lub wybierzcie tylko auto którym chcecie pojechać jako pilot...
http://aukcje.wosp.org.pl/showcat.php?id=18042" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Trasa Jelcz Laskowice – Poligon Cienin 7 stycznia 2012
Start – Baza Rayo Offroad Centrum Koordynaty N51*01.474' E017*19.054'
Biuro Imprezy i rejestracja załóg czynne w godzinach 9.00-10-00. Start godzina 10.00 co 2 minuty. Czas przebywania na trasie do trzech godzin. Meta na terenie poligonu w Cieninie N51*11.7038’ E17*5.4777’
Trasa lekka, turystyczno krajoznawcza. Przejezdna dla samochodów typu SUV (ASX, Outlander, Freelander, Forester, Qashqai, Yeti) na oponach zimowych. Trasa przeznaczona do rodzinnego spędzenia czasu poza drogami utwardzonymi. Przejazd wg prostego roadbooku. Z uwagi na turystyczny charakter imprezy, na tej trasie nie przewidziano elementów rywalizacji. Załogi, które w bezpieczny sposób dotrą na teren bazy Imprezy na terenie Poligonu w Cienienie i zostaną pozytywnie zweryfikowane przez Sędziów, mają prawo do przejazdu Lotnej Premii na trasie terenowej.
Trasa terenowa – Turystyczna i Sportowa 7 stycznia 2012
Start – Baza terenowa imprezy na terenie poligonu w Cieninie N51*11.7038’ E17*5.4777’
Biuro imprezy czynne w godzinach 9.00-17.00, rejestracja załóg w godzinach 9.00-10.00. Start o godzinie 10.00 co 2 minuty. Czas przebywania na trasie, 3 godziny od startu załogi. Przejazd trasami oznakowanymi taśmami. Rozróżnienie tras turystycznej i sportowej kolorami taśm. Zawodnicy na trasie zbierają na kartę drogową pieczątki stawiane przez Lotnych Sędziów rozstawionych w stałych punktach trasy. Po przekroczeniu limitu czasu, Sędzia zakańcza Załodze kartę drogową i kieruje Ją trasą do Bazy Imprezy. W przypadku uzyskania przez kilka Załóg równej ilości pieczątek, o klasyfikacji pozycji decyduje czas przejazdu i opinia Lotnych Sędziów o koleżeńskim zachowaniu na trasie.
Klasyfikacja pojazdów do poszczególnych klas weryfikowana przez Sędziów przed rejestracją. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany deklarowanej przez Załogę klasy. Ilość zgłoszonych załóg ograniczona do 70. O starcie decyduje kolejność zgłoszeń drogą elektroniczną i wpłata wpisowego. Załogi ponad limit przyjmowane będą w miarę możliwości.
Załogi proszone są o zdeklarowanie miejsca startu w Imprezie
Start – Baza Rayo Offroad Centrum Koordynaty N51*01.474' E017*19.054'
Biuro Imprezy i rejestracja załóg czynne w godzinach 9.00-10-00. Start godzina 10.00 co 2 minuty. Czas przebywania na trasie do trzech godzin. Meta na terenie poligonu w Cieninie N51*11.7038’ E17*5.4777’
Trasa lekka, turystyczno krajoznawcza. Przejezdna dla samochodów typu SUV (ASX, Outlander, Freelander, Forester, Qashqai, Yeti) na oponach zimowych. Trasa przeznaczona do rodzinnego spędzenia czasu poza drogami utwardzonymi. Przejazd wg prostego roadbooku. Z uwagi na turystyczny charakter imprezy, na tej trasie nie przewidziano elementów rywalizacji. Załogi, które w bezpieczny sposób dotrą na teren bazy Imprezy na terenie Poligonu w Cienienie i zostaną pozytywnie zweryfikowane przez Sędziów, mają prawo do przejazdu Lotnej Premii na trasie terenowej.
Trasa terenowa – Turystyczna i Sportowa 7 stycznia 2012
Start – Baza terenowa imprezy na terenie poligonu w Cieninie N51*11.7038’ E17*5.4777’
Biuro imprezy czynne w godzinach 9.00-17.00, rejestracja załóg w godzinach 9.00-10.00. Start o godzinie 10.00 co 2 minuty. Czas przebywania na trasie, 3 godziny od startu załogi. Przejazd trasami oznakowanymi taśmami. Rozróżnienie tras turystycznej i sportowej kolorami taśm. Zawodnicy na trasie zbierają na kartę drogową pieczątki stawiane przez Lotnych Sędziów rozstawionych w stałych punktach trasy. Po przekroczeniu limitu czasu, Sędzia zakańcza Załodze kartę drogową i kieruje Ją trasą do Bazy Imprezy. W przypadku uzyskania przez kilka Załóg równej ilości pieczątek, o klasyfikacji pozycji decyduje czas przejazdu i opinia Lotnych Sędziów o koleżeńskim zachowaniu na trasie.
Klasyfikacja pojazdów do poszczególnych klas weryfikowana przez Sędziów przed rejestracją. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany deklarowanej przez Załogę klasy. Ilość zgłoszonych załóg ograniczona do 70. O starcie decyduje kolejność zgłoszeń drogą elektroniczną i wpłata wpisowego. Załogi ponad limit przyjmowane będą w miarę możliwości.
Załogi proszone są o zdeklarowanie miejsca startu w Imprezie
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Lista już prawie zamknięta, ale będzie parę tojek. Niby tyle ich po wrocku jeździ, a forumowych co kot napłakał
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Z nami forumowych to 3
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Kilka moich zdjęć.
Było baaardzo fajnie!
Kto nie był a mógł być niech żałuje!
https://picasaweb.google.com/1157528999 ... 012Poligon" onclick="window.open(this.href);return false;
Było baaardzo fajnie!
Kto nie był a mógł być niech żałuje!
https://picasaweb.google.com/1157528999 ... 012Poligon" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Oj było, było. Ja jestem dumny, że jako świeżak ani razu nie wkleiłem a nawet musiałem co chwilę targać Jeepa który po tym rajdzie nadaje się chyba do niezłego remontu. Podobno wyszły mu hamulce, zderzaki oryginalne już nie trzymają się kupy i na koniec jeszcze przeciął oponę MT. To nie był jego dzień.
@ Alban
Moja Tojka na zdjęciu mrugała do Ciebie czy znów się żarówka wysrała po podskokach?
@ Alban
Moja Tojka na zdjęciu mrugała do Ciebie czy znów się żarówka wysrała po podskokach?
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Nie wiem czy nie była zalepiona błotem, ale pewien nie jestem...
Zdjęcia z Pl. Solnego.
https://picasaweb.google.com/1157528999 ... P2012SOLNY" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdjęcia z Pl. Solnego.
https://picasaweb.google.com/1157528999 ... P2012SOLNY" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: WOŚP 2012 Wrocław
Nie wiem kiedy udało Wam się umyć te auta. Ja dopiero o 15 wywiozłem ostatnią taczkę błota z podjazdu.