J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Moderator: luk4s7
J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Jakieś informacje na temat tego silnika.Znalazłem J8 z silnikiem 3F (benzynowy) R6 4.0 l. (3955 cm³), 155 KM i się zastanawiam......Jest to import z Japonii +instalacja LPG z małym przebiegiem ale co to za silnik i jak z dostępnością części.Jakieś plusy,minusy.Dzięki za info.
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Czy to ten sam silnik z FJ 62?
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
3F Montowali do starszych pickupow J7, J6 i w poczatkowej fazie produkcji J8. Konstrukcyjnie starszy chyba niz wegiel ale zdaje sie byc dlugowieczy, patrzac na stare J7 z lat 80-tych a wciaz na chodzie. Z dostepem czesci second hand bez wiekszych problemow. Przynajmniej w cieplejszych czesciach swiata
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Widzisz Jerzy,to jest J8 z 97 roku,a to już koniec produkcji tego modelu,tylko że to import z Japonii.....
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
The FJ62G was mounted with a 3F-type gasoline engine. It was a station wagon with a third seat. In order to climb into the third seat, you first had to fold forward the second seat. Thanks to the high-roof spec, the interior of the vehicle looked quite spacious, but there was not much legroom.
The 2F-type and 3F-type are from the same engine series, but the 3F was an overall improved version, lighter in weight and more compact. It had an engine displacement of 3,955cc, and produced 145PS/28kgm.
http://www.toyota-global.com/showroom/v ... _60_3.html
http://www.toyota.com.kw/english/toyota ... /f.html#e4
The 2F-type and 3F-type are from the same engine series, but the 3F was an overall improved version, lighter in weight and more compact. It had an engine displacement of 3,955cc, and produced 145PS/28kgm.
http://www.toyota-global.com/showroom/v ... _60_3.html
http://www.toyota.com.kw/english/toyota ... /f.html#e4
Ostatnio zmieniony 14 lis 2012, 16:58 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Może ktoś się orientuje ile to pożera paliwa?
Podejrzewam że pewnie z 20 do 30 litrów na 100km
Podejrzewam że pewnie z 20 do 30 litrów na 100km
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
No ale po co Ci import z Japonii skoro będziesz miał kierownicę po niewlasciwej stronie?
Poza tym przyznam szczerze, ze ten silnik w roczniku '97 trochę dziwi. Zwlaszcza w wersji JDM, ktora to zawsze byla dobrze wyposazona: czesto podwojnaklima, trzy blokady, podgrzewane i chowane lusterka, lodowka, podgrzewane fotele itd... A masz jakies zdjecia?
Poza tym przyznam szczerze, ze ten silnik w roczniku '97 trochę dziwi. Zwlaszcza w wersji JDM, ktora to zawsze byla dobrze wyposazona: czesto podwojnaklima, trzy blokady, podgrzewane i chowane lusterka, lodowka, podgrzewane fotele itd... A masz jakies zdjecia?
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Dla mnie to właściwa stonaLEX pisze:No ale po co Ci import z Japonii skoro będziesz miał kierownicę po niewlasciwej stronie?
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Mam taki silnik wyjęty właśnie z J8, to 2F (którego mam w fj40), tylko ze zmienionym skokiem itd, stąd mniejsza pojemność. To 3F-EFI czyli z zasilaniem wtryskiem a nie gaźnikiem i prostym komputerem. Były tez zasilane gaźnikiem ale wcześniej. Spalanie- nie ma górnej granicy...
Jest na forum kolega który ma FJ80 z tym silnikiem, opisany pokrótce w "mojej Toyocie". Tak jak napisał Jerzy- konstrukcyjnie- kowadło
Jest na forum kolega który ma FJ80 z tym silnikiem, opisany pokrótce w "mojej Toyocie". Tak jak napisał Jerzy- konstrukcyjnie- kowadło
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Szok ze takie muzeum wkladali do J8 w koncowce produkcji
Jestes estewes pewien ze chcesz ten silnik?
Poszukalbym wersji z 1FZ-F. Benzyna 4.5 L, na gazniku i ponad 180 KM. Nowoczesniejsza konstrukcja i tez gaz bierze bez wiekszych problemow. Silnik na milion kilometrow, a i o czesci bedzie latwiej bo byl produkowany niemalze do konca 2009 roku
Jestes estewes pewien ze chcesz ten silnik?
Poszukalbym wersji z 1FZ-F. Benzyna 4.5 L, na gazniku i ponad 180 KM. Nowoczesniejsza konstrukcja i tez gaz bierze bez wiekszych problemow. Silnik na milion kilometrow, a i o czesci bedzie latwiej bo byl produkowany niemalze do konca 2009 roku
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 29 paź 2009, 11:39
- Auto: HDJ80, HDJ80, HZJ80
LR Discovery 300
LR Discovery 200 - Kontakt:
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Emil, zrób zdjęcie tabliczki znamionowej- wtedy wszystko będzie jasne.
Czasem Toyota robiła auta których teoretycznie nie było: HDJ100 2002r z 1HD-T czy HZJ100 2005
Czasem Toyota robiła auta których teoretycznie nie było: HDJ100 2002r z 1HD-T czy HZJ100 2005
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
masz jakies info o HZJ100 ??
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
To je FJ80 stoi taki u mnie na podwórku.
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
155 koni w 80-ce..to taki paliwożerny mułek.....ale to musi sie toczyć.... ..najlepiej z górki....miejąc w obwodzie stacje paliwowe..
Re: J8 z silnikiem 3F 4.0 l. 155 KM
Sprawdziłem w Toyodiy i nie ma takiego auta
Poka tego cudaka
Poka tego cudaka