Wspomaganie slabo chodzi na wolnych
Moderator: luk4s7
Wspomaganie slabo chodzi na wolnych
Moja ślicznotka ma przypadłość, którą wielu forumowiczów już wspominało - słabo chodzi wspomaganie na wolnych obrotach (nie zawsze), wystarczy lekko dodać gazu i jest OK. Auto ma ok 400 tys. km, '94.
Pytania:
1. Jaka jest tego przyczyna?
2. Jak się to naprawia? - regeneracja, wymiana?, ile może kosztować naprawa?
3. Czy istnieje ryzyko, że się całkiem rozkraczy i zostanę bez wspomagania?
Przy okazji proszę o Waszą opinię, czy warto dać alternator i rozrusznik do regeneracji czy lepiej nie ruszać dopóki chodzi? - nie mam z nimi żadnych kłopotów w tej chwili.
Dziękuję za wszelkie uwagi.
Pytania:
1. Jaka jest tego przyczyna?
2. Jak się to naprawia? - regeneracja, wymiana?, ile może kosztować naprawa?
3. Czy istnieje ryzyko, że się całkiem rozkraczy i zostanę bez wspomagania?
Przy okazji proszę o Waszą opinię, czy warto dać alternator i rozrusznik do regeneracji czy lepiej nie ruszać dopóki chodzi? - nie mam z nimi żadnych kłopotów w tej chwili.
Dziękuję za wszelkie uwagi.
mechanik slusznie podchodzi do rzeczy . zaczyna sie od wymiany plynu
co do produktow STP mam mieszane uczucia...... aby nie byl to specyfik uszczelniajacy , ktory dziala jak proszek do cieknacych chlodnic.... sa na rynku dobre produkty np z serii max live....
alternator i rozrusznik po przebiegu 400tysi
napewno przed dluzsza wyprawa warto je rozebrac i pomierzyc parametry ...
wszystko zalezy od warunkow eksploatacji , natomiast taki przebieg nie robi tu na nich wielkiego zuzycia(DENSO)
NA DALEKIE WYPRAWY WARTO MIEC ZAPASOWY ALTERNATOR
co do produktow STP mam mieszane uczucia...... aby nie byl to specyfik uszczelniajacy , ktory dziala jak proszek do cieknacych chlodnic.... sa na rynku dobre produkty np z serii max live....
alternator i rozrusznik po przebiegu 400tysi
napewno przed dluzsza wyprawa warto je rozebrac i pomierzyc parametry ...
wszystko zalezy od warunkow eksploatacji , natomiast taki przebieg nie robi tu na nich wielkiego zuzycia(DENSO)
NA DALEKIE WYPRAWY WARTO MIEC ZAPASOWY ALTERNATOR
Wymiana oleju jednak nie dała spodziewanych rezultatów, jest trochę lepiej, ale nie o to chodziło , zalany jest STP Power Steering.
ma ktoś namiary na tę regenerację, ile to kosztowało, ile trwało?
Przy okazji - wiecie coś o regeneracji pompy paliwa i pompy podciśnienia do ABS? Gdzie i za ile można to zrobić?
ma ktoś namiary na tę regenerację, ile to kosztowało, ile trwało?
Przy okazji - wiecie coś o regeneracji pompy paliwa i pompy podciśnienia do ABS? Gdzie i za ile można to zrobić?
Help me!
@emsi, na czym polegała regeneracja Twojej pompy?
Znalazłem mechanika u nas, w Bstoku, który chce mi to naprawić z 300, z demontażem/montażem. Zapytałem go co zrobi z tą pompą - powiedział, że rozbierze, popatrzy, może jest 'przytarta', może trzeba dać jakąś podkładkę... Załatwi mi to w dzień.
Brzmi słabo ale znam kilka osób, które naprawiały tam pompy i są zadowolone.
Co sądzicie o takiej propozycji, taka naprawa coś da, czy to tylko ściema?
@emsi, na czym polegała regeneracja Twojej pompy?
Znalazłem mechanika u nas, w Bstoku, który chce mi to naprawić z 300, z demontażem/montażem. Zapytałem go co zrobi z tą pompą - powiedział, że rozbierze, popatrzy, może jest 'przytarta', może trzeba dać jakąś podkładkę... Załatwi mi to w dzień.
Brzmi słabo ale znam kilka osób, które naprawiały tam pompy i są zadowolone.
Co sądzicie o takiej propozycji, taka naprawa coś da, czy to tylko ściema?
Remont pompy wspomagania zrobiony.
Mechanik twierdzi, że przepolerował powierzchnię cylindra w śordku pompy i podregulował zaworek. Jest troche lepiej ale nie jakoś rewolucyjnie. Z drugiej strony pan mechanik powiedział mi, żebym w tak leciwym samochodzie i to na takich dużych kapciach (295/75/16) nie spodziewał się, że będę kręcił na parkingu jednym palcem;)
Użyty olej to Dextron III
Mechanik twierdzi, że przepolerował powierzchnię cylindra w śordku pompy i podregulował zaworek. Jest troche lepiej ale nie jakoś rewolucyjnie. Z drugiej strony pan mechanik powiedział mi, żebym w tak leciwym samochodzie i to na takich dużych kapciach (295/75/16) nie spodziewał się, że będę kręcił na parkingu jednym palcem;)
Użyty olej to Dextron III