Strona 1 z 1

TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

: 10 lis 2023, 12:21
autor: TYPHOON
Czesc,

czy drazek kierowniczy poprzeczny od przedlifta diesel (HZJ/HDJ)bedzie pasowal do polifta benzyna(FZJ)?

Moze ma ktos namiary w Pl na drazek w wersji heavy-duty/OFF-ROAD.

Pilnie szukam.

Pozdr.
Tomasz

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

: 10 lis 2023, 12:42
autor: kawapower
Będzie pasował. We wszystkich 80tka jest taki sam

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

: 10 lis 2023, 12:43
autor: TYPHOON
kawapower pisze:
10 lis 2023, 12:42
Będzie pasował. We wszystkich 80tka jest taki sam
Dzieki wielkie!!!!

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

: 10 lis 2023, 13:43
autor: Jake
Drazek "heavy duty" mozesz z powodzeniem zrobic customowy. Rura gruboscienna odpowiedniej srednicy wewnetrznej - z obu stron podtoczenie pod srednice mala gwintu - i nagwintowanie pod koncowki drazkow, jedne gwint lewy, drugi prawy. Do tego optymalnie podfrezowanie pod klucz i drazek gotowy. Tylko na koniec ocynkowac lub pomalowac proszkowo.

Jak znajdziesz odpowiedni material - to dobry zaklad tokarski zrobi dla Cb reszte za kilkadziesiat zlotych.

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

: 10 lis 2023, 14:02
autor: TYPHOON
Jake pisze:
10 lis 2023, 13:43
Drazek "heavy duty" mozesz z powodzeniem zrobic customowy. Rura gruboscienna odpowiedniej srednicy wewnetrznej - z obu stron podtoczenie pod srednice mala gwintu - i nagwintowanie pod koncowki drazkow, jedne gwint lewy, drugi prawy. Do tego optymalnie podfrezowanie pod klucz i drazek gotowy. Tylko na koniec ocynkowac lub pomalowac proszkowo.

Jak znajdziesz odpowiedni material - to dobry zaklad tokarski zrobi dla Cb reszte za kilkadziesiat zlotych.
Jake pisze:
10 lis 2023, 13:43
Drazek "heavy duty" mozesz z powodzeniem zrobic customowy. Rura gruboscienna odpowiedniej srednicy wewnetrznej - z obu stron podtoczenie pod srednice mala gwintu - i nagwintowanie pod koncowki drazkow, jedne gwint lewy, drugi prawy. Do tego optymalnie podfrezowanie pod klucz i drazek gotowy. Tylko na koniec ocynkowac lub pomalowac proszkowo.

Jak znajdziesz odpowiedni material - to dobry zaklad tokarski zrobi dla Cb reszte za kilkadziesiat zlotych.
thks