TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

Moderator: luk4s7

TYPHOON
Posty: 38
Rejestracja: 16 sty 2013, 11:10
Auto: FZJ 80 4.5 24V 1995
Kontakt:

TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

Post autor: TYPHOON »

Czesc,

czy drazek kierowniczy poprzeczny od przedlifta diesel (HZJ/HDJ)bedzie pasowal do polifta benzyna(FZJ)?

Moze ma ktos namiary w Pl na drazek w wersji heavy-duty/OFF-ROAD.

Pilnie szukam.

Pozdr.
Tomasz

Awatar użytkownika
kawapower
Klubowicz
Posty: 271
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:13
Auto: UZJ80 :-D 1993
Kontakt:

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

Post autor: kawapower »

Będzie pasował. We wszystkich 80tka jest taki sam

TYPHOON
Posty: 38
Rejestracja: 16 sty 2013, 11:10
Auto: FZJ 80 4.5 24V 1995
Kontakt:

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

Post autor: TYPHOON »

kawapower pisze:
10 lis 2023, 12:42
Będzie pasował. We wszystkich 80tka jest taki sam
Dzieki wielkie!!!!

Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 2241
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

Post autor: Jake »

Drazek "heavy duty" mozesz z powodzeniem zrobic customowy. Rura gruboscienna odpowiedniej srednicy wewnetrznej - z obu stron podtoczenie pod srednice mala gwintu - i nagwintowanie pod koncowki drazkow, jedne gwint lewy, drugi prawy. Do tego optymalnie podfrezowanie pod klucz i drazek gotowy. Tylko na koniec ocynkowac lub pomalowac proszkowo.

Jak znajdziesz odpowiedni material - to dobry zaklad tokarski zrobi dla Cb reszte za kilkadziesiat zlotych.

TYPHOON
Posty: 38
Rejestracja: 16 sty 2013, 11:10
Auto: FZJ 80 4.5 24V 1995
Kontakt:

Re: TLC J80 FZJ 1995 -polift drazek kierowniczy poprzeczny

Post autor: TYPHOON »

Jake pisze:
10 lis 2023, 13:43
Drazek "heavy duty" mozesz z powodzeniem zrobic customowy. Rura gruboscienna odpowiedniej srednicy wewnetrznej - z obu stron podtoczenie pod srednice mala gwintu - i nagwintowanie pod koncowki drazkow, jedne gwint lewy, drugi prawy. Do tego optymalnie podfrezowanie pod klucz i drazek gotowy. Tylko na koniec ocynkowac lub pomalowac proszkowo.

Jak znajdziesz odpowiedni material - to dobry zaklad tokarski zrobi dla Cb reszte za kilkadziesiat zlotych.
Jake pisze:
10 lis 2023, 13:43
Drazek "heavy duty" mozesz z powodzeniem zrobic customowy. Rura gruboscienna odpowiedniej srednicy wewnetrznej - z obu stron podtoczenie pod srednice mala gwintu - i nagwintowanie pod koncowki drazkow, jedne gwint lewy, drugi prawy. Do tego optymalnie podfrezowanie pod klucz i drazek gotowy. Tylko na koniec ocynkowac lub pomalowac proszkowo.

Jak znajdziesz odpowiedni material - to dobry zaklad tokarski zrobi dla Cb reszte za kilkadziesiat zlotych.
thks

ODPOWIEDZ