regulacja dawki paliwa

Moderator: luk4s7

vegas
Posty: 123
Rejestracja: 14 mar 2019, 09:28
Auto: LJ70 swap 1KZ-T
Kontakt:

Re: regulacja dawki paliwa

Post autor: vegas »

Synto pisze:
26 mar 2023, 22:17
Rokfor - THX za instrukcje. Dzisiaj wyregulowałem wolne obroty i max dawkę.Wykręciłem 3/4 obrotu. Chmury czarnego dymu zniknęły :-) :-). Podpowiedź Zibiego z białym znaczkiem też się przydała. Zrobiłem krechę po długości śruby wraz z kontrą. Wszystko ładnie widać ile obróciłem.
Po tych operacjach dorobię sobie sprytne małe klucze do tych śrub bo ze standardowymi to jest ekwilibrystyka pomiędzy osprzętem.
Następne do roboty to uszczelka szyby tył pasażer bo pozostałe rok temu zmieniałem i wymiana płynu chłodniczego po naprawie uszczelki głowicy.
Sam wymieniałeś uszczelki szyb?

Synto
Posty: 342
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: regulacja dawki paliwa

Post autor: Synto »

Tak. Parę słów o tym w wątku o moim LC80 "Mój Stwór" wpisy z 28 cze 2022, i 17 sie 2022 z paroma fotkami.

vegas
Posty: 123
Rejestracja: 14 mar 2019, 09:28
Auto: LJ70 swap 1KZ-T
Kontakt:

Re: regulacja dawki paliwa

Post autor: vegas »

OK, trochę nie doczytałem. :-) Zrozumiałem, że wymieniałeś jakieś stałe szyby z klejonymi uszczelkami.

Synto
Posty: 342
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: regulacja dawki paliwa

Post autor: Synto »

Nie, nie - zwykłe szyby + nowe uszczelki gumowe. Tak jak pisałem w tamtym wątku, najważniejsze jest porządne nasmarowanie końcówek uszczelek zarówno od strony szyby jak i metalowych prowadnic tak aby je można było w miarę łatwo wcisnąć od góry przy opuszczonej szybie pomiędzy szybę właśnie a końcową część prowadnicy. Jak się to uda i dokładnie wpasuje resztę uszczelki w prowadnicę to po jej lekkim nasilikonowaniu szyba w niej cichutko chodzi. Jak wymienię kolejną w weekend to wrzucę fotki w wątek o Stworze.Kończę bo ten wątek nie o tym...sorry.

ODPOWIEDZ