panel sterowania drzwi kierowcy

Moderator: luk4s7

Synto
Posty: 333
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

panel sterowania drzwi kierowcy

Post autor: Synto »

Wymieniam uszczelki gumowe/prowadnice drzwi przednich. Robię to pierwszy raz i w ogóle nie znam się :-). Po przeglądnięciu tutoriali na youtube ze stroną pasażera poszło łatwo. Tapicerka zdjęta, wszystko wymienione, przesmarowane, zamontowane, OK. Ale z drzwiami kierowcy napotkałem problem, którego nie potrafię rozwiązać. Mianowicie jak rozpiąć panel sterowania od kabli. Załączam zdjęcia. Od góry są zapewne home made wkręty poprzedniego właściciela. Samo połączenie z kablami jest jak dla mnie bardzo skomplikowane. Składa się z ciemniej i jaśniej kremowych plastików wciśniętych jeden w drugi. Są też takie jakby "zaciski" które zaznaczyłem strzałkami. Nie mam pojęcia co od czego odczepić, podważyć, nacisnąć aby tego nie rozwalić, albo nie pękło.
Bardzo proszę o poradę tylko taką szczegółową krok po kroku jak dla totalnego laika. Może jeszcze jakieś zdjęcia dosłać?
Załączniki
Połączenie, widać ciemne i jasne plastiki, strzałki pokazują "zatrzaski"??
Połączenie, widać ciemne i jasne plastiki, strzałki pokazują "zatrzaski"??
panel.jpg (62,29 KiB) Przejrzano 1501 razy
Panel z góry.
Panel z góry.
20220617_130315a.jpg (70,6 KiB) Przejrzano 1501 razy

Awatar użytkownika
PblO
Posty: 578
Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Auto: LX450 '97, RJ70 '85, FZJ80 '97
Kontakt:

Re: panel sterowania drzwi kierowcy

Post autor: PblO »

Białą wtyczkę z przewodami musisz wyciągnąć, aby to zrobić, należy odblokować zaczep zaznaczony strzałką po prawej.

Synto
Posty: 333
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: panel sterowania drzwi kierowcy

Post autor: Synto »

PblO dzięki. Jutro od rana działam.

Synto
Posty: 333
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: panel sterowania drzwi kierowcy

Post autor: Synto »

Kontynuując wątek problemy z opuszczaniem szyb rosną wraz z ich używaniem :-)