idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Moderator: luk4s7

witek_z
Posty: 28
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:10

idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: witek_z »

Witam, prosze znowu o pomoc
po wymianie alternatora ,wiskozy,alternatora i napinacza wyje okrutnie napinacz sprawdziłem zciągając go robi się cisza kolega ślusarz zregenerował mi stary napinacz ale on też świszczy czy ja coś żle zakładam bo już kilkanaście razy odkręcam zakręcam i to samo gwizd z napinacza bez napinacza cichutko paski też nowe
bardzo proszę o pomoc
witek

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: kylon »

A co Ci ślusarz regenerował? Świst jest z paska czy rolki?

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: Rokfor32 »

We czym?

Dział J8 - ale o którym silniku mowa?

witek_z
Posty: 28
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:10

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: witek_z »

napinacz nowy orginał nsk, silnik 1fz-fe, cholera byłem zakładac jeszcze kilka razy ale nic nie cichnie bez napinacza cichutko, napinacz ma dwie podkładki duze i jedna taka z zabkami moze z ta cos nie tak robie, pierwsza od strony silnika z zabkami druga duża czarna napinacz i druga czrna podkładka z wiekszym otworem pod śrube potem śruba i mocno dokrecam ?
i wyje dziadostwo :o

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: kylon »

Dziadostwo to to jak piszesz! Mi się nie chce tego czytać.


Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: Rokfor32 »

Tak myślałem, że silnik 1FZ.

Paski - MUSZĄ być fabryczne. Nie ma dobrych zamienników.

Wyjaśniając - paski fabryczne (Mitsuboshi) do tego silnika są gładkie, a nie jak w zamiennikach rowkowane. I podwójnie zbrojone - nitki zbrojenia są i od grzbietu paska (jak we wszystkich), i od brzucha.

Rolka o której mowa dotyka WEWNĘTRZNEJ strony pasków - więc jak zapodasz paski zębate - to masz jazgot.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: kylon »

Rokfor. Bądź raz asertywny. Naucz kolegę aby choć trochę wysilił się pisać ze składnią.

witek_z
Posty: 28
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:10

Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator

Post autor: witek_z »

Ogromne Dzięki Rokfor :D :wink:zn , przepraszam za zbyt chaotyczne określenie sytuacji.

pozdrawiam serdecznie
witek

ODPOWIEDZ