idlley pulley ? wymiana pasków alternator
Moderator: luk4s7
idlley pulley ? wymiana pasków alternator
Witam, prosze znowu o pomoc
po wymianie alternatora ,wiskozy,alternatora i napinacza wyje okrutnie napinacz sprawdziłem zciągając go robi się cisza kolega ślusarz zregenerował mi stary napinacz ale on też świszczy czy ja coś żle zakładam bo już kilkanaście razy odkręcam zakręcam i to samo gwizd z napinacza bez napinacza cichutko paski też nowe
bardzo proszę o pomoc
witek
po wymianie alternatora ,wiskozy,alternatora i napinacza wyje okrutnie napinacz sprawdziłem zciągając go robi się cisza kolega ślusarz zregenerował mi stary napinacz ale on też świszczy czy ja coś żle zakładam bo już kilkanaście razy odkręcam zakręcam i to samo gwizd z napinacza bez napinacza cichutko paski też nowe
bardzo proszę o pomoc
witek
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
A co Ci ślusarz regenerował? Świst jest z paska czy rolki?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8385
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
We czym?
Dział J8 - ale o którym silniku mowa?
Dział J8 - ale o którym silniku mowa?
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
napinacz nowy orginał nsk, silnik 1fz-fe, cholera byłem zakładac jeszcze kilka razy ale nic nie cichnie bez napinacza cichutko, napinacz ma dwie podkładki duze i jedna taka z zabkami moze z ta cos nie tak robie, pierwsza od strony silnika z zabkami druga duża czarna napinacz i druga czrna podkładka z wiekszym otworem pod śrube potem śruba i mocno dokrecam ?
i wyje dziadostwo
i wyje dziadostwo
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
Dziadostwo to to jak piszesz! Mi się nie chce tego czytać.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8385
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
Tak myślałem, że silnik 1FZ.
Paski - MUSZĄ być fabryczne. Nie ma dobrych zamienników.
Wyjaśniając - paski fabryczne (Mitsuboshi) do tego silnika są gładkie, a nie jak w zamiennikach rowkowane. I podwójnie zbrojone - nitki zbrojenia są i od grzbietu paska (jak we wszystkich), i od brzucha.
Rolka o której mowa dotyka WEWNĘTRZNEJ strony pasków - więc jak zapodasz paski zębate - to masz jazgot.
Paski - MUSZĄ być fabryczne. Nie ma dobrych zamienników.
Wyjaśniając - paski fabryczne (Mitsuboshi) do tego silnika są gładkie, a nie jak w zamiennikach rowkowane. I podwójnie zbrojone - nitki zbrojenia są i od grzbietu paska (jak we wszystkich), i od brzucha.
Rolka o której mowa dotyka WEWNĘTRZNEJ strony pasków - więc jak zapodasz paski zębate - to masz jazgot.
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
Rokfor. Bądź raz asertywny. Naucz kolegę aby choć trochę wysilił się pisać ze składnią.
Re: idlley pulley ? wymiana pasków alternator
Ogromne Dzięki Rokfor zn , przepraszam za zbyt chaotyczne określenie sytuacji.
pozdrawiam serdecznie
witek
pozdrawiam serdecznie
witek