renowacja FZJ80 Emerald Green

Moderator: luk4s7

cypis44
Posty: 20
Rejestracja: 10 mar 2013, 11:08
Auto: FZJ80

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: cypis44 »

Czy jest jakiś sposób żeby zdjąć samą rękojeść wybieraka ASB (do obszycia skórą)
czy trzeba z całą dźwignią i osią dźwigni??

cypis44
Posty: 20
Rejestracja: 10 mar 2013, 11:08
Auto: FZJ80

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: cypis44 »

Proszę o pomoc:
kupiłem jednostkę multimedialną - Parrot Android Smart.
Podłączenie przez złącze ISO.
Pytałem już nawet w serwisie o przejściówkę Toyota FZJ80 - ISO
Brak takiej.
Sympatyczny pan w specjalistycznym sklepie z kabelkami i głośnikami przewertował wszystkie katalogi i nie znalazł.
Zostało mi łączenie po poszczególnych kabelkach?
Może ktoś przerabiał juź ten temat i coś poradzi?

No wciąż problem:
Czy jest jakiś sposób żeby zdjąć samą rękojeść wybieraka ASB (do obszycia skórą)
czy trzeba z całą dźwignią i osią dźwigni??

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: grzes »

Gdzie kupowales te jednostke multimedialna ?
Jaka to ma rozdzielczosc ekranu, bo wyglada ciekawie, a tez mysle zeby swoje radio wywalic, bo dziala troche jak mu sie podoba.

daRon
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2008, 01:23
Auto: LJ70, HDJ100
Kontakt:

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: daRon »

Na alle... masz przejściówki toyota - ISO (wpisz "przejściówka toyota ISO"), całe 6,99 zł i będzie Pan zadowolony. Zwróć uwagę na przewody zasilania i podtrzymania pamięci - czasami są odwrotnie. Pozdrawiam.

cypis44
Posty: 20
Rejestracja: 10 mar 2013, 11:08
Auto: FZJ80

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: cypis44 »

daRon pisze:Na alle... masz przejściówki toyota - ISO (wpisz "przejściówka toyota ISO"), całe 6,99 zł i będzie Pan zadowolony. Zwróć uwagę na przewody zasilania i podtrzymania pamięci - czasami są odwrotnie. Pozdrawiam.
Gdyby to chciało być takie proste. :(
Żadna z tych przejściówek nie pasuje.
80ka ma nietypową kostkę pod radio (patrz mój post wyżej).
Może odezwie się ktoś kto zakładał nowe radio przez złącze ISO?
Proszę o pomoc koledzy.

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: grzes »

http://bafomet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

tam sprobuj, mnie zrobili kostke umozliwiajaca podlaczenie Clariona do instalacji nissana i oryg. sterowania w kierownicy... :-)

daRon
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2008, 01:23
Auto: LJ70, HDJ100
Kontakt:

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: daRon »

A to przepraszam. Myślałem, że skoro w 70-ce i 100-ce kostki od radia są takie same, to w 80-ce będzie podobnie. Jeżeli możesz, to wklej fotkę tych złączek, może ktoś coś wymyśli.

Awatar użytkownika
Szybek
Posty: 24
Rejestracja: 01 wrz 2012, 22:20
Auto: FJ80 1990
Kontakt:

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: Szybek »

Jeśli chodzi o radio to u mnie w 80 są trzy kostki do radia tz. jedna nietypowa podłączona i dwie standardowe toyoty... które są luzem ale mają zasilanie i podłączenie do radia zwykła przejściówka z norauto pasuje...

cypis44
Posty: 20
Rejestracja: 10 mar 2013, 11:08
Auto: FZJ80

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: cypis44 »

Szybek pisze:Jeśli chodzi o radio to u mnie w 80 są trzy kostki do radia tz. jedna nietypowa podłączona i dwie standardowe toyoty... które są luzem ale mają zasilanie i podłączenie do radia zwykła przejściówka z norauto pasuje...
Dziękuję serdecznie za odzew.
Bardzo ciekawa to informacja- jutro sprawdzę w aucie jak to jest u mnie.
Mam 3 typy przejściówek Toyota/ ISO/ może z tych dodatkowych kostek da się podłączyć Parrota.
A jeśli nie- zwrócę się do firmy którą wskazał Grześ.
Nie garnę się do łączenia po pojedyńczych kabelkach- chyba zrozumiałe.

Teraz kolejna prośba o radę-
temat elektrycznej anteny.
W moim aucie jest niesprawna.
Chcę je utrzymać w oryginale.
Po wstępnym rozebraniu:
- z teleskopowego pręta zostały 2 segmenty
- prowadnica z tworzywa jest zerwana
- bezpośrednie podłaczenie silniczka pod +12V - ani sie nie odezwał.
Więc chyba całość szmelc.
Nie wspominam już o zakupie w serwisie (1.5k PLN).
Poszperałem w sieci i występują 2 typy :
1. 86300-60050
2. 86300-60080
nr 2 droższy2-krotnie.
Jest sposób, żeby ustalić czy 86300-60050 będzie działać w moim aucie?
Pomóżcie proszę.

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: renowacja FZJ80 Emerald Green

Post autor: Tuco »

po VIN Toyodiy?

ODPOWIEDZ