Wtedy zielony laczysz z czerwonym - czyli prosto na staly plus. Natomiast polecam jednak przemyslec temat, bo odbiorniki duzej mocy bez kluczyka plus odrobina pecha, pospiechu albo zapominalstwa to uziemione auto i klops - jak podlaczysz pod ACC, to musisz miec tylko klikniety kluczyk w stacyjce (bez wlaczonego zaplonu i niczego takiego) - tak jak fabrycznie radio.
W J8 po prawej stronie komory silnika (strona pasazera) jest "Power Outlet" takie male kwadratowe pudeleczko - tam masz wyprowadzenia masy, ACC, IGN i B+, bez grzebania w glebiach i czelusciach. Ono jest wlasnie po to - pod akcesoria.
Tak, zostaja wolne
Mozesz tak, ale musialbys uzyc grubego przewodu 2.5mm. Lepiej jak do kazdego podlaczysz osobny kabelek i drugie konce tych kabelkow zarobisz w oczko i do karoserii. Mniej pracy, lepiej elektrycznie.Synto pisze: ↑31 paź 2024, 23:003) Piszesz: odczepy 85 wszystkich przekaznikow laczysz z masa karoserii. W realu łączę kabelek od każdego przełącznika kolejno wlutowując się w 1 kabel (tak jak parę postów wyżej pokazywałeś że dolutowuję i owijam termokurczką) a koniec ten jeden główny kabelek łączę z masą. Tak??
Tak jest!Synto pisze: ↑31 paź 2024, 23:004) odczepy 87 prowadzisz na dach kazdy osobno. Mam taką skrzynkę w której bezpieczniki są po boku tej skrzynki czyli łączę krótkim kabelkiem odczep 87 każdego przekaźnika z jednym końcem bezpiecznika a do drugiego końca podpinam ten przewód od lampy z dachu. I tak 4x. Tak??