TOYOTA j 8 INTERCULER

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 7069
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. R??nych. Wi?kszo?? Toyoty.
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Rokfor32 »

Może być, że pompa do zrobienia - ale nie na zasadzie "kręcenia śrubkami" :wink:

Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 211
Rejestracja: 17 wrz 2011, 21:26
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Jerry »

Rokfor32 pisze:
30 lip 2020, 17:10
Może być, że pompa do zrobienia - ale nie na zasadzie "kręcenia śrubkami" :wink:
No, pewnie nie.
Ale jeżeli jest "tylko" pokręcona, to może nie trzeba od razu robić?
Chyba, że ktoś ma pewność... Tylko kto się podejmie ocenić?

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 7069
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. R??nych. Wi?kszo?? Toyoty.
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Rokfor32 »

Objawy jak opisałeś wskazują na rozdupienie jednego z regulatorów wewnętrznych.

Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 211
Rejestracja: 17 wrz 2011, 21:26
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Jerry »

Rokfor32 pisze:
31 lip 2020, 17:51
Objawy jak opisałeś wskazują na rozdupienie jednego z regulatorów wewnętrznych.
A widzisz! I to jest cenna informacja!
Mądrego dobrze posłuchać.
Da się to naprawić? Jak bym Ci podstawił furę, to ile?
Znaczy - ile czasu Ci to zajmie :)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 7069
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. R??nych. Wi?kszo?? Toyoty.
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Rokfor32 »

Da się naprawić, bo te pompy są całkowicie serwisowalne. Tyle - że trzeba mieć dostęp do części. Teoretycznie serwisy bosch/denso powinny dać radę wszystko ściągnąć - ale to teoria. I - jest to bardzo droga opcja.

Tą pompę przede wszystkim trzeba rozebrać i zweryfikować, czy w ogóle jest sens się za nią brać. Bo co inne uszkodzenie któregoś z elementów - a co innego zużycie. To drugie zwykle oznacza - że do wymiany jest po prostu ... wszystko :wink:

Ja teraz nie mam czasu na takie zabawy - może zimą.

bartekbp01
Posty: 104
Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
Auto: HDJ80 4.2TD

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: bartekbp01 »

Jak coś to mam gościa w Krakowie który ogarnia te pompy.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Jake
Posty: 497
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Isuzu Trooper 3.1D 1997r.
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Jake »

Podeslesz kontakt do goscia? Przymierzam sie zeby przejrzec pompe w Isuzu, niby nic sie nie dzieje, ale mam wrazenie ze moglaby chodzic lepiej, a i po 360 000 mozna by jej poswiecic troche uwagi.

bartekbp01
Posty: 104
Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
Auto: HDJ80 4.2TD

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: bartekbp01 »

Poszło na priv

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Jake
Posty: 497
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Isuzu Trooper 3.1D 1997r.
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Jake »

Bardzo dzieki!

złomking
Posty: 1
Rejestracja: 12 wrz 2020, 09:46

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: złomking »

toyota HDJ 80 97rok reduktor H+HL+LL o co cjodzi?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16538
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: kylon »

O położenia dźwigni reduktora :mrgreen:
H - biegi szybkie czyli normalna jazda
HL - biegi szybkie z zapiętą blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego czyli jazda normalna w błotku
LL - biegi wolne z zapiętą Powyższą blokadą czyli głębsze błotko.

Jazda na HL i LL na asfalcie równa się rozbicie skarbonki na naprawy.

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 1694
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: sebastian44 »

kylon pisze:
15 wrz 2020, 21:03
O położenia dźwigni reduktora :mrgreen:
H - biegi szybkie czyli normalna jazda
HL - biegi szybkie z zapiętą blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego czyli jazda normalna w błotku
LL - biegi wolne z zapiętą Powyższą blokadą czyli głębsze błotko.

Jazda na HL i LL na asfalcie równa się rozbicie skarbonki na naprawy.
Podziwiam cierpliwość :D

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 497
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Isuzu Trooper 3.1D 1997r.
Kontakt:

Re: TOYOTA j 8 INTERCULER

Post autor: Jake »

Ale to w ogole nie do tematu xD Co ma reduktor do intercoolera?

ODPOWIEDZ