Inna budowa. Znacznie dalej od pochwy mostu (elementów stalowych, jak chodzi o odległość od alu korpusu silnika), i nie gromadzi się syf. Ale materiały te same - więc solanka rozsadza połączenie stojana silniczka z przekładnią, no i odklejają się magnesy silniczka.
Mam teraz na warsztacie te mechaniczne z J7 - no ideał w zasadzie. Zero uszkodzeń korozyjnych, mimo lat (nie ma grama alu). Dla wygody jedynie cięgno zastąpić siłownikiem pneumatycznym.
J7 blokada mostów [wydzielony]
Moderator: luk4s7
Re: Hdj 100 blokada
Wstaw Rokfor jakieś fotki tego mechanicznego sterowania.
Re: J7 blokada mostów [wydzielony]
Rokfor ale mi sise te dźwigienki podobają, naprawde to tak ciężko chodzi że nie idzie tego użyć?Dla wygody jedynie cięgno zastąpić siłownikiem pneumatycznym.
paweł
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: J7 blokada mostów [wydzielony]
Normalnie to nie. Ale po latach linki lubią skorodować - w Twojej linka do tylnej blokady była całkiem zapyziała (przednia jest chyba ok.). Ale się jeszcze zobaczy, bo możliwe że z okazji krótszego auta niż dawca będzie konieczność skrócenia tej linki (zardzewiała jest właśnie końcowa część). Jak nie - trza będzie nową linkę, acz pewnie od BJ70 a nie 75.
Opcja z siłownikiem pneumatycznym jest o tyle wygodna, że przycisk sterujący jest malutki i może być umieszczony byle gdzie, a układ dźwigni przy główce mostu umożliwia bardzo łatwy montaż dowolnego w zasadzie siłownika.
Opcja z siłownikiem pneumatycznym jest o tyle wygodna, że przycisk sterujący jest malutki i może być umieszczony byle gdzie, a układ dźwigni przy główce mostu umożliwia bardzo łatwy montaż dowolnego w zasadzie siłownika.