J7 blokada mostów [wydzielony]

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8429
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

J7 blokada mostów [wydzielony]

Post autor: Rokfor32 »

Inna budowa. Znacznie dalej od pochwy mostu (elementów stalowych, jak chodzi o odległość od alu korpusu silnika), i nie gromadzi się syf. Ale materiały te same - więc solanka rozsadza połączenie stojana silniczka z przekładnią, no i odklejają się magnesy silniczka.

Mam teraz na warsztacie te mechaniczne z J7 - no ideał w zasadzie. Zero uszkodzeń korozyjnych, mimo lat (nie ma grama alu). Dla wygody jedynie cięgno zastąpić siłownikiem pneumatycznym.

Awatar użytkownika
piter69A
Posty: 612
Rejestracja: 30 sty 2009, 14:48
Auto: HZJ-73, HDJ-100, 2xGAZ69
Kontakt:

Re: Hdj 100 blokada

Post autor: piter69A »

Wstaw Rokfor jakieś fotki tego mechanicznego sterowania.

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: Hdj 100 blokada

Post autor: Addams »

Pozwalam sobie wyręczyć Rokfora i poproszę może jednocześnie Moderatora o wydzielenie do J7

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2139
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: J7 blokada mostów [wydzielony]

Post autor: plum76 »

Dla wygody jedynie cięgno zastąpić siłownikiem pneumatycznym.
Rokfor ale mi sise te dźwigienki podobają, naprawde to tak ciężko chodzi że nie idzie tego użyć?

paweł

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8429
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: J7 blokada mostów [wydzielony]

Post autor: Rokfor32 »

Normalnie to nie. Ale po latach linki lubią skorodować - w Twojej linka do tylnej blokady była całkiem zapyziała (przednia jest chyba ok.). Ale się jeszcze zobaczy, bo możliwe że z okazji krótszego auta niż dawca będzie konieczność skrócenia tej linki (zardzewiała jest właśnie końcowa część). Jak nie - trza będzie nową linkę, acz pewnie od BJ70 a nie 75.

Opcja z siłownikiem pneumatycznym jest o tyle wygodna, że przycisk sterujący jest malutki i może być umieszczony byle gdzie, a układ dźwigni przy główce mostu umożliwia bardzo łatwy montaż dowolnego w zasadzie siłownika.

ODPOWIEDZ