Sprężyny tył
Moderator: luk4s7
Sprężyny tył
Czy są do LJ 70 '89 r sprężyny na tył w orginalnym rozmiarze ( bez liftu ) ale o zwiększonej wytrzymałości na obciążenie ( np + 100 kg ) ?
Czy do takich sprężyn można założyć oryginalne amortyzatory ?
Czy można zrobić tył bez ruszania przedniego zawieszenia ?
Gdzie i za ile kupię takie sprężyny i amortyzatory ( pewnie u Kylona ) ?
Czy do takich sprężyn można założyć oryginalne amortyzatory ?
Czy można zrobić tył bez ruszania przedniego zawieszenia ?
Gdzie i za ile kupię takie sprężyny i amortyzatory ( pewnie u Kylona ) ?
Wiesz co. Nigdy nie przerabiałem takiego tematu. Warto zapytać po prostu w Toyocie. Do J9 są twardsze i miększe. Rozróżniają je po ciapkach kolorowych na jednym ze zwojów. Może na ten przykład zastosowanie sprężyn od LJ73 jest rozwiązaniem.
Na szybko sprawdziłem ,że Dobinsons robi takie coś. Muszę to sprawdzić. Nie sądzę aby ktoś w Eurpie to miał na magazynie. My bierzemy Dobinsona z dużej Europejskiej hurtowni. Zapytam.
Jeśli standardowej wysokości sprężyna to pewnie nic nie stoi na przeszkodzie używaniu oryginalnych amorków. Skok ten sam. Jedynie charakterystyka nie dobrana.
Na szybko sprawdziłem ,że Dobinsons robi takie coś. Muszę to sprawdzić. Nie sądzę aby ktoś w Eurpie to miał na magazynie. My bierzemy Dobinsona z dużej Europejskiej hurtowni. Zapytam.
Jeśli standardowej wysokości sprężyna to pewnie nic nie stoi na przeszkodzie używaniu oryginalnych amorków. Skok ten sam. Jedynie charakterystyka nie dobrana.
Już pierdziu z wysokością, idzie lato może stać pod wiatą, a zimą to Ela na codzień jeździ, a jej jaka do fotela nie przymarznąkylon pisze:O to nie mało za te sprężynki. Teoretycznie nic ale warto spojrzeć czy przewody hamulcowe nie robią się za krótkie. Ale wtedy będzie wyżej i nie zmieści ci się tam gdzie ma się zmieścić.
A te od KZJ70 do mnie nie podejdą ?
Oddać, to nie wypada, napisz jaki trunek lubisz i w jakiej objętości .Damian pisze:mam do oddania komplet sprężyn od KZJ70 w bdb stanie
podchodzą do LJ70 po 90 roku
muszę tylko odgrzebać je z graciarni, ale są na pewno
nie mam tylko jak ich wysłać, ale mogę np. podrzucić do Kylonesa czy emsiego
Nie wiem czy się odbędzie, ale w przyszły weekend ( 19-20 04 ) planowane jest szkolenie klubowe na żwirowni koło Warszawy. Jeśli wypali, to ja na pewno podjadę. Jeśli też będziesz, to będzie okazja przymierzyć czy będą pasować.
Z danych np. OME wynika, że sprężyna o takim samym obciążeniu od KZJ-ota jest wyższa o 5 cm od LJ-ota przed 90 rokiem. W grubości też jest spora różnica. Może się okazać, że da 10 cm liftu Trzeba wypróbować. Wyjęcie tylnych sprężyn to pikuś. Wystarczy odpiąć amorki u dołu i da się je wyjąć bez ściągacza.
aaach, teraz popatrzyłem dopiero na Twój podpis - masz rocznik 89, czyli te sprężyny mają chyba inne długości i chyba nawet średnice
chyba że jakiś pożytek z nich będziesz miał
EDIT - właśnie przeczytałem posta Kylona
zatem jeśli zechcesz spróbować, to trafią do Ciebie w przyszły weekend na żwirowni, nie wiem czy będę, ale komuś podrzucę żeby podrzucił
p.s. może być jakiś mołdawski szczep caberneta
chyba że jakiś pożytek z nich będziesz miał
EDIT - właśnie przeczytałem posta Kylona
zatem jeśli zechcesz spróbować, to trafią do Ciebie w przyszły weekend na żwirowni, nie wiem czy będę, ale komuś podrzucę żeby podrzucił
p.s. może być jakiś mołdawski szczep caberneta