Pompa paliwowa i wtryski 2LTII - regeneracja

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
hashid
Prezes Zarządu
Posty: 4456
Rejestracja: 20 lis 2007, 23:51
Auto: KDJ12
Kontakt:

Post autor: hashid »

to dlagego pw nie działa
Wielki Emsi Yoda czuwa nad naszą kulturą organizacji :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Dobra, dobra chłopaki. Kasztany do kasztanów a tu o pompie proszę :wink:
Przecież nawet jeśli kto chce wysyłać pompę do regeneracji jej założenie też jest istotne i może mieć wpływa na odpowiednią pracę silnika. Przy montażu trza ogarniać ustawienie wyprzedzenia zapłonu. Jak kto umi i się zna to proszę bardzo. Ja tam wolę kompletną usługę, a nie kawałek a potem płacz, że dalej dymi, grzeje się czy takie tam. Samochód do pompiarza cały i tyle. Jeśli zaoszczędzić chcecie na częściach to dać swój filtr powietrza oraz paliwa. Bez tego nie zaczynają regulacji. Jak kto ma do wymiany pasek rozrządu i pompa będzie wyjmowana to też można za jednym razem zrobić w sensie np. dać nowe. Rozrząd wymienia się kompletny, a nie kawałek. Nie sam pasek ale i rolki, napinacze itp.

profesorr10
Posty: 123
Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
Auto: lj70
Kontakt:

Post autor: profesorr10 »

kylon pisze: Ja tam wolę kompletną usługę, a nie kawałek a potem płacz, że dalej dymi, grzeje się czy takie tam. Samochód do pompiarza cały i tyle. Jeśli zaoszczędzić chcecie na częściach to dać swój filtr powietrza oraz paliwa..
zgadzam się z tym jak najbardziej,tylko że problem znaleść pompiarza który będzie się bawił w wyciąganie,wymiane rozrządu i ustawianie,teraz są sami ;panowie; pompiarze,z drugiej strony jeśli pompa na stole zostanie wyregulowana na wartosci katalogowe to na aucie już nic nie wyreguluje,po trzecie wolę sam wziąść czujnik zegarowy i ustawić zapłon bo już widzę pompiarza który się w to będzie bawił,przykręci i metodą obracania ciut w tą,ciut w tamtą ją ustawi a tak w ogóle to rotacyjną pompę jeśli nie wymieni się wałka i głowiczki tylnej to można w niej tylko wyregulować dawkę paliwa bo niestety tamte częsci są odpowiedzialne za cisnienie i to czy auto pali na dotyk,poprostu się wycierają i ;gubią; cisnienie,dlatego smieszą mnie ogłoszenia pompa po regeneracji za 600 czy 700 zl,wiele jest przpypadków że auto kręci i kręci na gorącym silniku i nie chce zapalić,wystarczy schłodzić pompę zimną wodą i odpala na dotyk..po prostu jest powycierana w środku i zanim zrobi cisnienie żeby przebić wtryska to mieli i mieli...na pocieszenie fakt że japońce mają tak dograne pompy że rzadko zachodzi konieczność takiej ingerencji jak wymiana środka

Awatar użytkownika
hashid
Prezes Zarządu
Posty: 4456
Rejestracja: 20 lis 2007, 23:51
Auto: KDJ12
Kontakt:

Post autor: hashid »

działamy...
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 13:55 przez hashid, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hashid
Prezes Zarządu
Posty: 4456
Rejestracja: 20 lis 2007, 23:51
Auto: KDJ12
Kontakt:

Post autor: hashid »

Landzio 3 dni temu pojechał do Pana Profesora od pomp.
Po diagnozie okazuje się, że 18 letnie wtryski robią jak złe pszzzz pyk pyk pyk - nic nie trzeba wymieniać. Pompa od nowości nie ruszana, sparciały uszczelki i pociekła - Pan robi totalna regenerację. Świece dałem nowe bo dwie nie żarzyły, dorzuciłem rozrząd do wymiany i jakieś uszczeliacze wałka rozrządu. Pan wyreguluje na nowych filterkach i będzie klek klek tak jak powinno. powiedział, że pare stówek tysięcy toyka zrobi. :D :D

ODPOWIEDZ