inny alternator do 70
Moderator: luk4s7
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2513
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
inny alternator do 70
Hello
krew mnie już zalewa przez ten brak prądu,
ma ktoś info od czego podpasi inny alternator do silnika 2LT - tak żeby miał ze 100A
auto jeździ codziennie ale w krótkie trasy i alternator nie daje rady doładować po odpalaniu - normalnie syf
krew mnie już zalewa przez ten brak prądu,
ma ktoś info od czego podpasi inny alternator do silnika 2LT - tak żeby miał ze 100A
auto jeździ codziennie ale w krótkie trasy i alternator nie daje rady doładować po odpalaniu - normalnie syf
Re: inny alternator do 70
Tez tak mam, kobieta wyjezdza rano robi 1 km i odstawia auto na caly dzien, wieczorem jedzie po dziecko do przedszkola i wszystko na swiatlach.
Mialem juz tez problemy z odpaleniem, ale okazalo sie altek nie ladowal, bo pasek byl zajechany na smierc. Po zalozeniu nowego altek laduje, zobaczymy jak dlugo wytrzyma. Jak nie bedzie dawal rady, to bede musial raz na jakis czas przekladac aku z drugiego auta, ktore jezdzi w trase, albo doladowywac. Jezeli masz mozliwosc do podpiecia na zewnatrz do 230V, to moze zamontuj cos podobnego:
http://www.intercars.com.pl/?id=321&lang=PL&
W komplecie jest takze grzalka do silnika, grzalka do kabiny i ladowarka do aku.
Czarek
Mialem juz tez problemy z odpaleniem, ale okazalo sie altek nie ladowal, bo pasek byl zajechany na smierc. Po zalozeniu nowego altek laduje, zobaczymy jak dlugo wytrzyma. Jak nie bedzie dawal rady, to bede musial raz na jakis czas przekladac aku z drugiego auta, ktore jezdzi w trase, albo doladowywac. Jezeli masz mozliwosc do podpiecia na zewnatrz do 230V, to moze zamontuj cos podobnego:
http://www.intercars.com.pl/?id=321&lang=PL&
W komplecie jest takze grzalka do silnika, grzalka do kabiny i ladowarka do aku.
Czarek
Re: inny alternator do 70
Fajny patencik, ale trzeba by mieć z tydzień czasu, aby znaleźć na ich stronie ile toto kosztuje.CzarekN pisze:Jezeli masz mozliwosc do podpiecia na zewnatrz do 230V, to moze zamontuj cos podobnego:
http://www.intercars.com.pl/?id=321&lang=PL&
W komplecie jest takze grzalka do silnika, grzalka do kabiny i ladowarka do aku.
Kto to projektuje takie strony?
Re: inny alternator do 70
A moze zregenerowac altek coby ladowal dobrym pradem?
Bo to ze dasz 100A zamiast 70A niewiele zmieni przy krotkich przejazdach.
Niedlugo bede robil regeneracje swojego to zapodam krok po kroku jak Fobos z mostem.
Pozdrawiam!
A na poczatek pasek, szczotki.
Bo to ze dasz 100A zamiast 70A niewiele zmieni przy krotkich przejazdach.
Niedlugo bede robil regeneracje swojego to zapodam krok po kroku jak Fobos z mostem.
Pozdrawiam!
A na poczatek pasek, szczotki.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2513
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: inny alternator do 70
tak ale wg maga - ten altek co mam to ma 40-45A
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2513
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: inny alternator do 70
naciagnołem pasek chyba jest lepiej
świece wymieniłem - sprawdzimy jutro po nocy czy lepiej
świece wymieniłem - sprawdzimy jutro po nocy czy lepiej
- Gregornett
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 cze 2009, 23:14
- Auto: KZJ95L
Re: inny alternator do 70
no umnie drodzy koledzy to takie cuda sie dzieja rano jak odpali to laduje jakies 12v po dodaniu gazu 14,20v nastepnie po jakichs 5minutach spada na 13,60v czy ktos wie co to za przypadlosc.
Re: inny alternator do 70
Kpeugeot albo musisz często doładowywać akumulator prostownikiem albo zakupić przenośny sosbooster czyli urządzenie rozruchowe ale to już spory wydatek
Re: inny alternator do 70
mozesz poszukac alternatora do wersji cold spec - jest przystosowany do ladowania 2 akumulatorow. Zewnetrznie sie praktycznie niczym nie rozni a ma wiekszy prad ladowania. A jak juz trafisz na taka wersje to najlepiej przeszczep cala elektyryke - naprawde warto!!!
Re: inny alternator do 70
O, to ciekawe jest!stopa pisze:mozesz poszukac alternatora do wersji cold spec - jest przystosowany do ladowania 2 akumulatorow. Zewnetrznie sie praktycznie niczym nie rozni a ma wiekszy prad ladowania. A jak juz trafisz na taka wersje to najlepiej przeszczep cala elektyryke - naprawde warto!!!
Po czym można rozpoznać taki alternator?
Ma jakieś oznaczenia?
Ja mam właśnie instalację w mojej LJ-79 (silnik 3L) na 2 duże aku (ale całość na 12V)
Re: inny alternator do 70
W EPC to sie praktycznie niczym nie roznia. Zostaje chyba tylko nalepka - ma byc 50A a nie 40
Re: inny alternator do 70
kpeugeot mial wersje z 2 aku z tym ze ja z niego podstawke i kabel pod 2 aku chyba do czego innego przeszczepilem z tego co pamietam
Re: inny alternator do 70
Witam ,nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tu : Nie wiem jaki jest alternator w KZJ70 ale na pewno jest za słaby i potrzebuję większego . Akumulator to BANNER 95A. Przy normalnym użytkowaniu auta wszystko jest ok ale po kilku ciągnięciach się wyciągarką takich jak na zdjęciu to prąd znika Zatem jaki wsadzić zamiast seryjnego?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8411
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: inny alternator do 70
Wsadzić wyciągarkę mechaniczną ...
Poważnie - nawet najmocniejszy alternator nie uciągnie wyciągarki pod obciążeniem. Nie ma alternatorów do tego typu aut dających prąd rzędu 400A i wyższych. Do tego silnika można zapodać coś wzmacnianego, dającego prąd na poziomie ok. 200A - ale trza pamiętać że są to parametry maksymalne, osiągane przez alternator na wysokich obrotach (rzędu 5000 rpm). I taki alternator wymaga szerokiego pasa wielorowkowego - na standardowych kółkach będzie się po prostu ślizgać pasek.
Poważnie - nawet najmocniejszy alternator nie uciągnie wyciągarki pod obciążeniem. Nie ma alternatorów do tego typu aut dających prąd rzędu 400A i wyższych. Do tego silnika można zapodać coś wzmacnianego, dającego prąd na poziomie ok. 200A - ale trza pamiętać że są to parametry maksymalne, osiągane przez alternator na wysokich obrotach (rzędu 5000 rpm). I taki alternator wymaga szerokiego pasa wielorowkowego - na standardowych kółkach będzie się po prostu ślizgać pasek.
Re: inny alternator do 70
Dzięki ale z czego to można podpasować , może jakieś sugestie ?Rokfor32 pisze:Wsadzić wyciągarkę mechaniczną ...
Poważnie - nawet najmocniejszy alternator nie uciągnie wyciągarki pod obciążeniem. Nie ma alternatorów do tego typu aut dających prąd rzędu 400A i wyższych. Do tego silnika można zapodać coś wzmacnianego, dającego prąd na poziomie ok. 200A - ale trza pamiętać że są to parametry maksymalne, osiągane przez alternator na wysokich obrotach (rzędu 5000 rpm). I taki alternator wymaga szerokiego pasa wielorowkowego - na standardowych kółkach będzie się po prostu ślizgać pasek.