Różnice LJ70 przed rokiem 90' i po
: 06 lut 2008, 07:17
- przednia atrapa
- pas przedni
- kierunkowskazy przednie
- kierunkowskazy boczne na błotnikach
- lampy pozycyjne
- błotniki przednie
- nadkola plastikowe przednie
- inne maskownice przeciwbłotne w przednich nadkolach
- maska przednia
- wygłuszenie maski
- pałąk do przytrzemania otwartej maski
- zderzak przedni wraz z mocowaniami
- reflektory przednie
- rama
- wahacze przednie oraz tylne (ucho przy ramie nie szpilka)
- chyba większa przekładnia kierownicza po 90' ale nie jestem pewien.
- amortyzatory przednie oraz tylne (inne mocowania, przed 90 z tyłu lewy i prawy)
- sprężyny przednie, tylne podobne ale inne charakterystyki
- inne łączniki stabilizatora oraz stabilizator.
- plastikowa osłona skrzyni biegów i reduktora
- inne pochwy mostów
- inne zwrotnice ( większe po 90' a na pewno po 93')
- inne tarcze hamulcowe
- inne cylinderki hamulcowe
- inne bębny hamulcowe (w zależności od wersji)
- przełożenia w mostach w zależności od rynku oraz wersji
- inne drążki i końcówki kierownicze
- kierownica
- gdzie indziej włączanie przedniego napędu (przycisk)
- inna tapicerka
- inne rączki do zamykania drzwi wewnątrz
- inny schowek na drzwiach
- inny odcień szarych plastików
- po 90' pojawiły sie plastiki w zależności od wesji pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera.
- inna gałka dźwigni zmiany biegów
- troszke może być inny design rysunków na przyciskach
- tylny znaczek na drzwiach
- drobne różnice w skrzyni biegów (przełożenia w zależności od silnika, inaczej usytuowane czujniki wstecznego)
- inny silnik (kolejna ewolucja)
- niższa poduszka skrzyni biegów przed 90'
- inna puszka filtra powietrza
- inna rura dolotowa do turbo
- inna chłodnica
- pompa hamulcowa aluminiowa nie żeliwna
- inna pompa wysprzęglika oraz wysprzęglik
- inny układ wydechowy
- inne sterowanie kierunkowskazami (całkowicie inne kostki pod kierownicą)
- a w związku z tym inna wiązka elktryczna (częściowo)
- chyba też oświetlenie tylnej rejestracji
- pas przedni
- kierunkowskazy przednie
- kierunkowskazy boczne na błotnikach
- lampy pozycyjne
- błotniki przednie
- nadkola plastikowe przednie
- inne maskownice przeciwbłotne w przednich nadkolach
- maska przednia
- wygłuszenie maski
- pałąk do przytrzemania otwartej maski
- zderzak przedni wraz z mocowaniami
- reflektory przednie
- rama
- wahacze przednie oraz tylne (ucho przy ramie nie szpilka)
- chyba większa przekładnia kierownicza po 90' ale nie jestem pewien.
- amortyzatory przednie oraz tylne (inne mocowania, przed 90 z tyłu lewy i prawy)
- sprężyny przednie, tylne podobne ale inne charakterystyki
- inne łączniki stabilizatora oraz stabilizator.
- plastikowa osłona skrzyni biegów i reduktora
- inne pochwy mostów
- inne zwrotnice ( większe po 90' a na pewno po 93')
- inne tarcze hamulcowe
- inne cylinderki hamulcowe
- inne bębny hamulcowe (w zależności od wersji)
- przełożenia w mostach w zależności od rynku oraz wersji
- inne drążki i końcówki kierownicze
- kierownica
- gdzie indziej włączanie przedniego napędu (przycisk)
- inna tapicerka
- inne rączki do zamykania drzwi wewnątrz
- inny schowek na drzwiach
- inny odcień szarych plastików
- po 90' pojawiły sie plastiki w zależności od wesji pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera.
- inna gałka dźwigni zmiany biegów
- troszke może być inny design rysunków na przyciskach
- tylny znaczek na drzwiach
- drobne różnice w skrzyni biegów (przełożenia w zależności od silnika, inaczej usytuowane czujniki wstecznego)
- inny silnik (kolejna ewolucja)
- niższa poduszka skrzyni biegów przed 90'
- inna puszka filtra powietrza
- inna rura dolotowa do turbo
- inna chłodnica
- pompa hamulcowa aluminiowa nie żeliwna
- inna pompa wysprzęglika oraz wysprzęglik
- inny układ wydechowy
- inne sterowanie kierunkowskazami (całkowicie inne kostki pod kierownicą)
- a w związku z tym inna wiązka elktryczna (częściowo)
- chyba też oświetlenie tylnej rejestracji