Wyciek smaru końcówki drążka kierowniczego
: 11 lis 2021, 13:11
Cześć,
W trakcie demontażu ramienia zwrotnicy ze sworznia końcówki drążka kierowniczego zauważyłem, że z gumowej poduszki/osłony sworznia wyciekło trochę smaru. Sama poduszka wydaje się być w dobrym stanie, nie widziałem żeby była gdzieś pęknięta. Czy to się kwalifikuje do wymiany końcówki drążka, czy można samą poduszkę wymieniać lub próbować uzupełniać smar?
I jeszcze druga sprawa. Czy ktoś może potwierdzić, że były wersje LJ70 po 90r. z bębnami z tyłu, w których przednie zaciski hamulcowe miały 2 cylinderki na zacisk, a nie 4? Chcę wymienić cylinderki u siebie, ale coś mi nie gra w połączeniu z informacjami z katalogu, jakbym miał zaciski inne, niż oryginalnie.
W trakcie demontażu ramienia zwrotnicy ze sworznia końcówki drążka kierowniczego zauważyłem, że z gumowej poduszki/osłony sworznia wyciekło trochę smaru. Sama poduszka wydaje się być w dobrym stanie, nie widziałem żeby była gdzieś pęknięta. Czy to się kwalifikuje do wymiany końcówki drążka, czy można samą poduszkę wymieniać lub próbować uzupełniać smar?
I jeszcze druga sprawa. Czy ktoś może potwierdzić, że były wersje LJ70 po 90r. z bębnami z tyłu, w których przednie zaciski hamulcowe miały 2 cylinderki na zacisk, a nie 4? Chcę wymienić cylinderki u siebie, ale coś mi nie gra w połączeniu z informacjami z katalogu, jakbym miał zaciski inne, niż oryginalnie.