LJ 79 System i lift
Moderator: luk4s7
Re: LJ 79 System i lift
Portfolio masz przeogromne, więc nie dziwota
A Błavatkowóz na 100% to KZJ-77 LX, bo odnalazłem oryginalne ogłoszenie z Otomoto oraz moje foty z oględzin w komisie z 2008r
Ale, wracając do wątku, to chętnie służę Autorowi wymianą wszelkich doświadczeń
Na szybko: przez 10 lat jeździłem na kołach 32" i wg mnie to jest max, co można przy tym motorku zapodać.
A Błavatkowóz na 100% to KZJ-77 LX, bo odnalazłem oryginalne ogłoszenie z Otomoto oraz moje foty z oględzin w komisie z 2008r
Ale, wracając do wątku, to chętnie służę Autorowi wymianą wszelkich doświadczeń
Na szybko: przez 10 lat jeździłem na kołach 32" i wg mnie to jest max, co można przy tym motorku zapodać.
Re: LJ 79 System i lift
Ja na razie jeżdżę na 33" i z jazdą nie ma najmniejszego problemu, a ponieważ mosty ma w naprawdę świetnym stanie, bo po błocie jeździło raczej mało, to myślałem, czy by nie zrobić jakiś 37", żeby było jeszcze bardziej czuć tą potęgęMariuszS pisze: ↑23 paź 2020, 22:28Portfolio masz przeogromne, więc nie dziwota
A Błavatkowóz na 100% to KZJ-77 LX, bo odnalazłem oryginalne ogłoszenie z Otomoto oraz moje foty z oględzin w komisie z 2008r
Ale, wracając do wątku, to chętnie służę Autorowi wymianą wszelkich doświadczeń
Na szybko: przez 10 lat jeździłem na kołach 32" i wg mnie to jest max, co można przy tym motorku zapodać.
Re: LJ 79 System i lift
Nie wiem, jakie masz potrzeby i tryb użytkowania, co dla Ciebie jest "terenem" a co "jazdą". Ja jestem mocno sceptyczny co do większych opon w tym aucie. Pewnie, że da się jakoś "przetoczyć", ale jest to pozbawione "lekkości" A lift mam 2", chociaż koła 32" weszłyby bez liftu, no ale jak już i tak zapodawałem komplet zawieszenia Dobinsona, to takie poszło na wszelki wypadek.
Re: LJ 79 System i lift
Blavtk miała silnik klasyk 3,0td w oryginale.
A z tymi liftami i kołami to warto nie przesadzać
Bo nic to nie daje poza tjuningiem optycznym a problemy technivzne lawinowo dramatycznie tylko rosną ..
A z tymi liftami i kołami to warto nie przesadzać
Bo nic to nie daje poza tjuningiem optycznym a problemy technivzne lawinowo dramatycznie tylko rosną ..
Re: LJ 79 System i lift
To je jeden z nich
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: LJ 79 System i lift
Nasza kupiona była już czerwona, ale w komisie mówili, że wcześniej była szara
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: LJ 79 System i lift
moze wrzuć jakies zdjęcia
Re: LJ 79 System i lift
Kurcze , to gdzie ja mam szukać tych 150 koni ? W terenie mocy nie brakuje ale tylko z górki. Podjazdy na śliskim są niewykonalne , po prostu nie da się go rozpędzić. Wiem co mówię bo mam takiego. Wsadziłem skrzynię piątkę ale to nic nie daje i tak nie ma mocy.
A tak przy okazji staję przed dylematem , uturbić to czy wsadzić 1KZT. MariuszS , jak się u ciebie skończyło z silnikiem ? jakieś zmiany ?
A tak przy okazji staję przed dylematem , uturbić to czy wsadzić 1KZT. MariuszS , jak się u ciebie skończyło z silnikiem ? jakieś zmiany ?
Re: LJ 79 System i lift
U mnie się jeszcze nie skończyło, tzn., jest w trakcie
Koncepcja uturbienia była, ale jak się okazało, nie ma dostępnych do tego silnika tłoków dostosowanych do turbo, więc ta droga odpadła.
W tej chwili trwają prace nad adaptacją silnika 1KD-FTV ale jeśli znajdziesz przyzwoity 1KZ-T to też byłby fajny.
Re: LJ 79 System i lift
A da się może chociaż jakoś zrobić jakieś wyciszenie silnika? Jakiś materiał pod klapą, czy coś?
Re: LJ 79 System i lift
Tak, robiłem to, ale to było już 9 lat temu, więc nazw materiałów tak dokładnie nie pamiętam.
Trochę widać tu: viewtopic.php?p=110247#p110247
Pod klapę silnika (maskę) zapodałem grubą matę samoprzylepną STP stosowaną do wygłuszeń car-audio.
Z tym, że to akurat niewiele daje. O wile ważniejsze jest wyciszenie ściany grodziowej pomiędzy komorą silnika a kabiną.
Tam też dałem taką matę STP (pokryta od zewnątrz folią aluminiową - musi być trochę odporna na temp. bo blisko jest kolektor wydechowy) - tyle, że dostęp (bez wyjmowania silnika itp.) jest tam utrudniony.
Od wewnętrznej strony grodzi, czyli od strony kabiny pasażerskiej oraz na tunel nad skrzynią biegów dałem piankę Armaflex 9 mm.
Nie robiłem żadnych pomiarów głośności w dB, ale subiektywnie sporo pomogło, choć spodziewałem się uzyskać znacznie lepszy efekt.
Trochę widać tu: viewtopic.php?p=110247#p110247
Pod klapę silnika (maskę) zapodałem grubą matę samoprzylepną STP stosowaną do wygłuszeń car-audio.
Z tym, że to akurat niewiele daje. O wile ważniejsze jest wyciszenie ściany grodziowej pomiędzy komorą silnika a kabiną.
Tam też dałem taką matę STP (pokryta od zewnątrz folią aluminiową - musi być trochę odporna na temp. bo blisko jest kolektor wydechowy) - tyle, że dostęp (bez wyjmowania silnika itp.) jest tam utrudniony.
Od wewnętrznej strony grodzi, czyli od strony kabiny pasażerskiej oraz na tunel nad skrzynią biegów dałem piankę Armaflex 9 mm.
Nie robiłem żadnych pomiarów głośności w dB, ale subiektywnie sporo pomogło, choć spodziewałem się uzyskać znacznie lepszy efekt.
Re: LJ 79 System i lift
Nie wiem czy o takie coś Ci chodziło ale ja ostatnio szukałem bo moje oryginalne po jednym z wyjazdów odpadło i leżało na silniku więc zacząłem poszukiwania i udało mi się znaleźć takie coś :
https://allegro.pl/oferta/stp-hs-mata-w ... 7108080486
Wymiarami w miarę pasuję do maski silnika po 90 roku , ale zmierz swoją bo wymiary w aukcji są podane.
Re: LJ 79 System i lift
w mojej LJ78 praktykowałem 33 cale, ale nie trwało to długo i wróciłem grzecznie do 31. Przy silniku i turbo w bardzo dobrej kondycji 33 cale to już była przewaga doznań wizualnych nad dzielnością w terenie