Kręcenie silnika 2LT
Moderator: luk4s7
Re: Kręcenie silnika 2LT
Gazu nie można podawać w niskim zakresie obrotów,gdzie dawka diesla jest dosyć niska i tam najszybciej zaczyna "stukać".Z kopceniem tutaj akurat ma duże szanse gdyż LPG spala się znacznie dłużej niż ropka i to powoduje dokładniejsze dopalenie sadzy.Wiadomo że podlewając paliwem w mieszance ubogiej w powietrze nie da sie uniknąć dymienia,jednak samo podanie gazu powoduje to że silnik wkręca sie na obroty przyt mniejszym udziale pedału gazu i pompy wtryskowej.Wiadomo że instalacje dedykowane do tych silników są dla nas nieopłacalne,ale podanie nawet stałej,niskiej i bezpiecznej dawki gazu powinien dodatkowo ożywić ten silnik.Jeżeli dodamy jeszcze nową turbinkę to mamy kumulację szczęścia.
Re: Kręcenie silnika 2LT
Nie znam się ale nasunęło się pytanie dlaczego nie dołożyć intercooler ?
https://youtu.be/YBgzVo85evc
Ktoś myślał ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
https://youtu.be/YBgzVo85evc
Ktoś myślał ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Kręcenie silnika 2LT
Gość tutaj przesadziłeś z wielkością intercoolera moim zdaniem.To zwiększy lagaraczek pisze: ↑28 mar 2021, 10:47Nie znam się ale nasunęło się pytanie dlaczego nie dołożyć intercooler ?
https://youtu.be/YBgzVo85evc
Ktoś myślał ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Jake
- Moderator
- Posty: 2280
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Kręcenie silnika 2LT
Sam intercooler jest dosc mały, ale tych rur to pod maska jest chyba ze 3 kilometry...