Strona 1 z 3

J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 08:55
autor: toyotek
Witam szanownych forumowiczów.
Mam pytanie ponieważ trafiła mi się - myślę że okazja - nabycia Landcruisera J78 Prado z 1991 r w wersji podobno limitowanej wypuszczonej na 40lecie toyoty, jak na załączonym zdjęciu.
Czy ktoś może potwierdzić powyższe informacje.
20200130_160854-1032x774.jpg
20200130_160854-1032x774.jpg (44,22 KiB) Przejrzano 3431 razy
Marcin

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 09:18
autor: kylon
Ale co mamy Ci potwierdzić? Zdjęcie małe. Po powiększeniu same pixele. Rocznikowo pasuje do 40-olecia.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 10:11
autor: kpeugeot
e tam

dokładnie jak moja
tylko że ja mam jeszcze sprzęgiełka elektryczne

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 10:25
autor: kylon
Tu chyba AVM zamontowany ;-)

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 10:57
autor: toyotek
Chciałbym się dowiedzieć jaka jest orientacyjna wartość takiego auta.
W ogłoszeniach krajowych i zagranicznych się takie nie przewijają, w ogóle wersja 4 drzwiowa jest rzadko spotykana ale jednak nie chciałbym dać się naciąć.
Wiem że auto oryginalnie miało kierownicę po prawej - przywiezione z Japonii oraz że silnik nie jest oryginalny bo był 2.4 D i skrzynia automat a włożony jest 3.0 z manualem.

Wygląda ładnie, wymaga poprawek bo dołem pojawia się lekka korozja jednak nie ma tragedii.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 10:58
autor: toyotek
Dokładam więcej zdjęć.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 11:00
autor: toyotek
I jeszcze kilka.
Przepraszam jeśli za duże zdjęcia albo nie w tej formie, bo ostatnio mnie tu chwilkę nie było.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 11:37
autor: sebastian44
Moim zdaniem od 35-40 w górę, najbardziej istotny jest stan blach, ale tu widzę że jest nieźle bo przynajmniej nie wychodzi rdza na zewnatrz a to w tych autach juz duży plus.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 13:06
autor: kpeugeot
wrzuć zdjęcia komory silnika
mocowania przekładni kierowniczej i przedniego mostu

to zweryfikujemy przekładkę i typ silnika

deska szara - choć powinna być brązowa - i auto chyba od początku jest w manualu - bo osłona drązków jest od maunala

jest klima?

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 13:08
autor: kpeugeot

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 13:11
autor: kpeugeot
co od ceny jeśli przekładka zrobiona poprawnie i faktycznie silnik 3,0 i auto mechanicznie ogarnięte to raczej koło 50 tys cena powinna oscylować

ja swoją z oryginalnym przebiegiem 196 tys km i silnikiem 2LTE - wyceniam na jakieś 45 tys rocznik 1992

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 13:43
autor: toyotek
Osłona drążków jest od manuala bo właściciel zrobił przekładkę, a widocznie przy okazji przełożył też deskę i dlatego nie jest brązowa tak jak być powinna i jest u Ciebie
klima jest ale ... nie cała - jest kompresor ale bez paska, jest "ta okrągła puszka z oczkiem na górze :-)" za atrapą chłodnicy ale nie ma chłodnicy więc coś tam jednak nie zagra tak jak trzeba.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 14:00
autor: kpeugeot
no chyba nie tu jest problemy tylko z wymmiennikiem w kabinie

daj zdjęcia silnika bo coś mi się w ten 3,0 nie wirzy

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 14:33
autor: toyotek
nie mam w tej chwili ale podeślę jak dostanę.

Re: J781991 wersja dwukolorowa

: 31 sty 2020, 15:53
autor: toyotek
Mam ale w kiepskiej jakości.